Debbos Posted July 2, 2017 Share Posted July 2, 2017 Hi meiden , hoe doen jullie dat met slapen? ik ben voornamelijk Een zij en buikslaper. ik weet dat je 6 weken op je rug moet liggen, maar is er geen foefje dat je toch beetje draaiend kan slapen? Dit word killing Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natje3 Posted July 2, 2017 Share Posted July 2, 2017 @Debbos Ik ben een zij slaper. Ik heb heel veel pijn gehad aan mijn rug. Ik heb vooral met veel kussens en een opgerolde handdoek gewerkt om onder mijn rug te leggen. Ik hoor hier heel veel positieve reacties over een voedingskussen. Ik ben nu 4 weken po en kan een goeie week terug op mijn zij slapen. Wij mochten 2 weken niet op onze zij slapen. Jij echt 6 weken niet ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Debbos Posted July 2, 2017 Author Share Posted July 2, 2017 12 minuten geleden zei Natje3: @Debbos Ik ben een zij slaper. Ik heb heel veel pijn gehad aan mijn rug. Ik heb vooral met veel kussens en een opgerolde handdoek gewerkt om onder mijn rug te leggen. Ik hoor hier heel veel positieve reacties over een voedingskussen. Ik ben nu 4 weken po en kan een goeie week terug op mijn zij slapen. Wij mochten 2 weken niet op onze zij slapen. Jij echt 6 weken niet ??? Bedoelde idd 2 weken. En als het na die 2 weken nog niet kon dat je vanzelf terug rol na je rug. ja luister ik zal in me slaap veel na me zij rollen ( automatisme ) waar haal je zown Voedingskussen? Leg je die dan in je onderrug? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natje3 Posted July 2, 2017 Share Posted July 2, 2017 @Debbos Ik heb dat niet. Maar je zal dat ik iedere winkel kunnen halen waar ze baby artikelen verkopen. Ik weet niet hoe oud je bent en of je nog kindjes wilt. Maar misschien kan het jou erna nog van pas komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissM Posted July 2, 2017 Share Posted July 2, 2017 52 minuten geleden zei Debbos: Bedoelde idd 2 weken. En als het na die 2 weken nog niet kon dat je vanzelf terug rol na je rug. ja luister ik zal in me slaap veel na me zij rollen ( automatisme ) waar haal je zown Voedingskussen? Leg je die dan in je onderrug? je moet eens kijken in de hema, hebben ze ook vaak zo een voedingskussen en helemaal niet zo duur als in de babywinkels Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jules83 Posted July 2, 2017 Share Posted July 2, 2017 @Debbos buikslaper en nu dus rug altijd hebbeen Voedingskussen en helpt me wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Debbos Posted July 2, 2017 Author Share Posted July 2, 2017 Oké dankjewel lady's Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted July 2, 2017 Share Posted July 2, 2017 5 uur geleden zei Debbos: Bedoelde idd 2 weken. En als het na die 2 weken nog niet kon dat je vanzelf terug rol na je rug. ja luister ik zal in me slaap veel na me zij rollen ( automatisme ) waar haal je zown Voedingskussen? Leg je die dan in je onderrug? Ik heb van de Hema, maar dan nieuw op marktplaats gekocht. Had de pech dat het Pinksteren was na de operatie en was te lang wachten tot dinsdag Haha. Ik legde dat bij mijn schouders en dan had mijn nek steun en kon ik niet wegrollen. Ook bij 1-2 weken dat ding gebruikt om met mijn rug tegen te liggen om zo wennen aan op je zij liggen. Af en toe half uurtje bij wakker worden. Na 2 weken kon ik prima in de nacht op mijn zij slapen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tetje Posted July 2, 2017 Share Posted July 2, 2017 Als op je zij liggen geen pijn doet, mag het dan ook niet? Ben nu nog maar 3 dagen PO, dus voorlopig dwing ik mijzelf nog wel even op mijn rug te blijven liggen, maar moeten die 2 weken echt of is dat eerder naar eigen aanvoelen? (mijn protheses zitten voor de spier dus genezing gebeurt ook wat sneller denk ik? Of heb ik dat mis en duurt de genezing even lang maar is ze gewoon minder pijnlijk??) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ank Posted July 3, 2017 Share Posted July 3, 2017 Ik ben bij mijn eerste bv in 1989 en bij mijn wissel in 2004 na een week op mijn zij gaan slapen ,omdat de pijn in mijn rug niet te harde was. Geheel ondersteund door kussens en een gastendoekje opgerold tussen mijn borsten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted July 3, 2017 Share Posted July 3, 2017 11 uur geleden zei Tetje: Als op je zij liggen geen pijn doet, mag het dan ook niet? Ben nu nog maar 3 dagen PO, dus voorlopig dwing ik mijzelf nog wel even op mijn rug te blijven liggen, maar moeten die 2 weken echt of is dat eerder naar eigen aanvoelen? (mijn protheses zitten voor de spier dus genezing gebeurt ook wat sneller denk ik? Of heb ik dat mis en duurt de genezing even lang maar is ze gewoon minder pijnlijk??) Nee dan mag het ook niet. Op z'n vroegst wanneer het voor jouw prettig is. Dacht dat je niet te vroeg op je zij mag ivm kapsel en je borsten die dan opzij gaan/ naar elkaar toe.. Na 1 week draaide ik 's ochtend met mijn rug half op mijn voedingskussen. Steeds ietsje langer met wakkert worden. Na 2 weken lag jet comfortabel en kon ik grote delen van de nacht op mijn zij slapen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.