J81 Posted July 2, 2017 Share Posted July 2, 2017 Hallo allemaal, Wat zijn de consequenties wanneer je te snel te veel zou doen? Bijboorbeeld: te vroeg aitorijden, te snel weer sporten, je armen te hoog boven je hoofd tilt, te zware spullen verplaatst etc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuster89 Posted July 2, 2017 Share Posted July 2, 2017 Prothese die kunnen verschuiven en draaien, kapselvorming wat verstoord wordt zodat je overmatig kapselvorming door de tijd heen kan krijgen wat een verharde misvormde en pijnlijke borst kan geven (zie je vaak pas na jaren opspelen en niet in het begin) en uiteraard de genezingstijd die veel langer duurt. Ik ben nu 12 weken po. Kliniek zei me dat je zelf voelt wat kan en niet en heb soms oeps momentjes gehad maar bij mij is alles heel vlot verlopen en zou voor dit herstel zo weer tekenen. Ik was wel meteen mobiel (stijve armen bewegen) Heb dag 3 na operatie weer helemaal zelf gedoucht en aangekleed. 1e week gekookt (pannen niet getild) en kleine wasjes gedaan en na 3 weken therapeutisch aan het werk (zorg) en na 6 weer volledig. Ik mocht na 2 weken op zij slapen en autorijden:dit verschilt per kliniek. Je voelt echt wanneer iets niet prettig voelt en dan moet je het laten. Bij de een is dat sneller dan de ander en ook de borsten herstellen onafhankelijk van elkaar. Zo heb ik links meer last dan rechts Link to comment Share on other sites More sharing options...
J81 Posted July 3, 2017 Author Share Posted July 3, 2017 Op 7/2/2017 om 08:32 zei Zuster89: Prothese die kunnen verschuiven en draaien, kapselvorming wat verstoord wordt zodat je overmatig kapselvorming door de tijd heen kan krijgen wat een verharde misvormde en pijnlijke borst kan geven (zie je vaak pas na jaren opspelen en niet in het begin) en uiteraard de genezingstijd die veel langer duurt. Ik ben nu 12 weken po. Kliniek zei me dat je zelf voelt wat kan en niet en heb soms oeps momentjes gehad maar bij mij is alles heel vlot verlopen en zou voor dit herstel zo weer tekenen. Ik was wel meteen mobiel (stijve armen bewegen) Heb dag 3 na operatie weer helemaal zelf gedoucht en aangekleed. 1e week gekookt (pannen niet getild) en kleine wasjes gedaan en na 3 weken therapeutisch aan het werk (zorg) en na 6 weer volledig. Ik mocht na 2 weken op zij slapen en autorijden:dit verschilt per kliniek. Je voelt echt wanneer iets niet prettig voelt en dan moet je het laten. Bij de een is dat sneller dan de ander en ook de borsten herstellen onafhankelijk van elkaar. Zo heb ik links meer last dan rechts Super!! Dank je voor alle informatie! Morgen ben ik precies 2 wkn op. Links doet nog best zeer. Rechts gaat goed... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.