Jump to content

Even voorstelen

Jesbekkie

Recommended Posts

Hallo dames,

ik ben 23 jaar ik ben altijd onzeker geweest over me borsten heb een b cup. Voor mij voelt het niet als borsten. Daarom heb ik besloten om een borstvergroting te laten doen. 28 juli heb ik mijn eerste consult bij pc dr.  Sreetharan in het meander ziekenhuis in Amersfoort. Ik ben benieuwd wie er ervaring met hem heeft. Ik lees vooral vrouwen die een wens hebben en uitspreken naar de pc. Mijn wens is bij dr borstvergroting dat alles in verhouding is met de rest van mijn lichaam. En dat ik borst heb zo dat ik me vrouw voel geen klein meisje meer. Hebben jullie tips voor mijn 1e consult zo dat ik dat kan mee nemen? Ik hoor het graag. 

Liefst

Hee @Jesbekkie, wat toevallig ik ben ook 23 en loop ook bij het meander voor een bv. Alleen niet bij sreetharan. Mijn eerste consult was heel fijn, gewoon aangeven wat je mooi vind en je wensen zijn. Er zijn hele lijsten op dit forum te vinden. Maar je moet gewoon vragen wat jij echt wil weten. Ikzelf had niet zo de behoefte om alle medische ins en outs te weten. 

Heel veel succes alvast!

@Faye_ Dankje wel voor de reactie! Welke pc heb jij dr. Ruhé? Dat is ook een top arts. Wat hield het eerste consult in? Naast alle medische in en outs. Ik heb 27 juli mijn eerste consult

. Kan niet wachten! Weet jij toevallig wat de wacht tijd is voor inplannen operatie? Ik ben benieuwd naar je ervaring. 

Jij ook heel veel succes in dit traject!

Hoi hoi @Jesbekkie, dat klopt ik zit bij Ruhé. Ben ik naar doorverwezen door mijn huisarts. Het eerste consult was bij mij een gesprek over waarom ik het wil en daarna even kijken naar de huidige situatie. De afstand vanaf ongeveer je sleutelbeen tot je tepel en breedte van de borst wordt gemeten, dan weten ze wat er mogelijk zou passen. Bij mij constateerde de PC dat het allemaal wat ingewikkelder was omdat ik een trechterborst heb. Vandaar dat het traject sindsdien bij mij wat anders loopt dan gemiddeld. Dus ik weet niet precies hoe het bij jou verder gaat. Normaliter mag je volgens mij de eerste keer gelijk passen. 

Wachttijd voor de operatie is voor zover ik weet 6-8 weken, dat is wat ze mij vertelde toen ik dat vroeg. Ligt ook een beetje aan welke protheses je kiest. Mij is verteld dat ze voornamelijk met Natrelle werken. Maar ik krijg nu een niet reguliere maat Polytech daarbij duurde de levering van de prothese langer. Ik ben in maart op mijn eerste consult geweest en wordt half augustus geopereerd. Maar zoals gezegd, ik ben niet echt gemiddeld... Dus het kan bij jou maar zo sneller gaan ;-) en je zit ook nog met de mogelijke vakantieplannen van je PC. Als er zaken zijn die je op voorhand echt al graag wil weten kun je even de assistentes bellen. Naar mij waren ze niet altijd even vriendelijk, maar ik heb wel de antwoorden op mijn vragen gekregen en op die manier wel ervoor gezorgd dat er wat meer vaart achter het een en ander gezet werd. 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.