Love7 Posted July 1, 2017 Share Posted July 1, 2017 Lieve lieve Dames, over 3 dagen ben ik alweer 6 weken po, ik heb nog steeds mijn steeds mijn operatie bh aan 24/7. maar ik vind het zo heeerlijk de laadSte dagen om even zonder te gaan , en ik vind het Zoveel fijner als die op bh . Zullen die 3 dagen uitmaken/ erg Zijn om al lekker zonder bh te lopen en gewone bh's te dragen en snachts nog mijn sport bh , weet me effe geen raad meer t voelt niet goed meer dat stomme ding !!!!! Pictures visible for members only. Become a member now. Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 1, 2017 Share Posted July 1, 2017 Ik wil alleen ff zeggen, of je nou pas 6 weken po bent of al 6 jaar, het dragen van een goede bh is uiterst belangrijk. Hoe meer gewicht er in je boobs hangt, hoe eerder je kans hebt op hang. Dus wil je geen uitgezakte boobies binnen een paar jaar, pak ze dan mooi en stevig in. Uiteraard niet in bed, maar voor de rest toch eigenlijk wel de hele dag. xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamavantwee Posted July 1, 2017 Share Posted July 1, 2017 Ik zou hem ook gewoon nog aan houden hoor ....zwaartekracht in het begin is toch ook even wat anders dus verstandig om ze idd nog goed stevig in te pakken! en ach wat zijn dan nog die paar dagen op die ellendige 6 wk Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 1, 2017 Share Posted July 1, 2017 Ik bedoelde dus dat je eigenlijk altijd een bh moet dragen en niet zonder bh moet gaan rondlopen. Ook niet als je al bijvoorbeeld 6 jaar po bent Echter, als je 6 weken po bent, dan mag je best (of dat nou 3 dagen eerder is, dat maakt niet uit hoor) wel een gewone bh aan, of een tijdje zonder bh zitten. Maar zoals ik aan wilde geven: Draag je boobs met verstand xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeda Posted July 1, 2017 Share Posted July 1, 2017 Denk idd dat die paar dagen geen verschil maken en hoe fijn is t wel niet als je gaat bankhangen nadat je gedoucht hebt even zonder kunt zitten. @best_boobie moest meteen denken toen je zei van dat je ze goed moet verpakken.. hoeveel mensen geven wel niet een opmerking dan van oooo dan heb je de bh ook niet meer nodig net of zit t erop geplakt ofzo Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 1, 2017 Share Posted July 1, 2017 4 minuten geleden zei jeda: @best_boobie moest meteen denken toen je zei van dat je ze goed moet verpakken.. hoeveel mensen geven wel niet een opmerking dan van oooo dan heb je de bh ook niet meer nodig net of zit t erop geplakt ofzo Klopt, dat is echt het foutste advies dat mensen elkaar hier vaak geven op het forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamavantwee Posted July 1, 2017 Share Posted July 1, 2017 Heel belangrijk een goede stevige bh! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Love7 Posted July 1, 2017 Author Share Posted July 1, 2017 Hey dames dankjewle voor de reacties heb al super mooie bh's gescoord en helemaal laten meten bij de Hunkemöller ik heb vandaag gewerkt natuurlijk met bh aan en vandaag na t werk hem effe uitgegooid en dat voelde zo fijn even lekker op de bank uitgegooid gedoucht en daarna een gewone bh aan gedaan en een gewone bh zit ook al zo fijn!!!! ik denk dat mijn boobies er klaar voor zijn nu in Mn jogging pak me operatie bh weer aan! En vanacht zowizo ook nog voelt het veiligst vind ik en zuinig zijn we zeker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamavantwee Posted July 1, 2017 Share Posted July 1, 2017 Haha ja snachts vond ik in het begin ook zo eng...mocht hem inmiddels snachts al lekker uit maar ik deed hem toch nog aan hoor (gewoon voor het gevoel Hihi) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocker Posted July 1, 2017 Share Posted July 1, 2017 Hihi nou ik ben maandag 12 weken PO maar draag nog altijd m'n operatie bh'tje zodra ik thuis ben of ga slapen hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gast123 Posted July 1, 2017 Share Posted July 1, 2017 Wel super mooie boobs hoor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissM Posted July 1, 2017 Share Posted July 1, 2017 wow, die zijn echt super mooi!!! wat hoop ik dat ze hier even mooi worden als die van jou Link to comment Share on other sites More sharing options...
Love7 Posted July 1, 2017 Author Share Posted July 1, 2017 3 uur geleden zei Gast123: Wel super mooie boobs hoor! 2 uur geleden zei JESSICAD: wow, die zijn echt super mooi!!! wat hoop ik dat ze hier even mooi worden als die van jou Aaaaah dankjewel dames!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabrina27 Posted July 16, 2017 Share Posted July 16, 2017 Ze zijn idd heel mooi!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.