Ga naar inhoud

Graag een wissel doen maar..


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik ben hier totaal nieuw! Wel al paar maal gelezen. Zal me kort voorstellen. Ben 24 jaar. Heb van 17dec 2016 een borstvergroting gedaan. Heb nu 500cc tussen de spier van mentor. Graag zou ik een wissel doen na mijn andere operatie (18juli dijbenen, dan kijken voor bwc) en dan pas waarschijnlijk een wissel. Zou graag iets groter gaan maar vooral voller. Heb gezien dat motiva corsé de moeite is klopt dit? Want eerlijk al die protheses en chirurgen kom er zot van :P is slechter of mezelf dus heb een afspraak gemaakt op 17aug bij faceland dr fresow als ik zijn naam juist schrijven. Hoor de laatste tijd nog veel van hem en zo kan hij mijn vragen ook beantwoorden :) want nu zoek ik alles op. Ik weet dat ik een jaar po moet zijn maar doe dit graag al op voorhand dat ik veel info win :) graag zou ik ze achter de spier willen maar is dit mogelijk bij veel cc? Heb schrik op hangen :o voor de spier wil ik totaal niet :) maakt het veel verschil uit tussen de spier of achter de spier qua zicht? Sorry voor heel mijn uitleg :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.