Ga naar inhoud

Mamavantwee : 20 juli 2017 : Dr. Bodde : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
Op 4-7-2017 om 16:05 zei Mamavantwee:

Hallo dames,

 

ik heb vandaag het verlossende telefoontje gehad...het verwijderen van de protheses word door mijn verzekering vergoed!!

oooo wat ben ik blij eindelijk eens goed nieuws in het hele verhaal...dit scheelt zoveel vergeleken met wat ik nu nog moet betalen!!

met een gerust hard op naar de grote dag!!

 

xx

Nog een dag;)

Ik wil je voor donderdag veel sterkte wensen met je wissel.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen dames,

 

nou ik was gewoon al weer om 6 uur wakker na een onrustig nachtje pfff.

 

zo stom...de onzekerheid slaat toe er gaat van alles door mijn hoofd Hihi, ik ben eigenlijk nog angstiger als de eerste keer!

 

en ondanks dat ik de narcose twee jaar terug heerlijk vond vind ik het nu weer dood eng.

 

om 10 uur stap ik in de auto want het is voor mij iets langer als een uur rijden en moet mij om half 12 melden ( ben ik als het goed is lekker op tijd Hihi).

 

pfff gewoon door zetten en dan ben ik als alles goed gaat over ruim twee weken van de pijn af!

 

zo ik heb weer even gezeurd Hahaha ....voor de dames die vandaag ook gaan :" heel veel succes allemaal!!

 

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-7-2017 om 23:18 zei Mamavantwee:

Dank je wel allemaal ...zal morgen even mijn verslagje typen ....als ik er weer bij ben Hahaha 

Doe het vooral rustig aan en het verslag komt er wel.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen allemaal,

 

nou hier komt dan mijn verslagje Hihi:

 

Na een heeeeleeeee korte nacht Hihi ben ik uiteindelijk vanwegen het zeer slechte weer om half 10 de auto in gegaan richting bauland kliniek....uiteindelijk kwam ik om 11:10 daar aan en ben ik me eigen maar direct gaan melde (had zon trek in een sigaret en dacht als ik buiten bleef wachten dan gaat het fout Whahaha) maar goed ik heb me dus gemeld en mocht naar boven.. ik had nog geen plaats genomen en werd al opgeroepen door de verpleegster, hele lieve vrolijke meid ...ze zei:" goh wat ben je lekker op tijd je mag al mee hoor...dus ik heb mijn man een dikke knuffel en kus gegeven en ik ben met haar mee gegaan!

 

Na dat ik me in mijn prachtige blauwe jasje had gehesen mocht ik plaats nemen in een heerlijk verwarmd bed en hier werd mijn infuus alvast ingebracht en kreeg ik alvast de antibiotica en een pijnstiller toe gediend ter op opbouwen van de latere medicatie.

 

ik zou dus eigenlijk pas om 12 uur aan de beurt zijn maar doordat ik wat te vroeg was werd er nog gezellig met me gekletst en werd ik tot rust gebracht want ooo wat was ik bang Pff ...om 11:45 kwam dr bodde om mij af te tekenen en nog eens door te nemen wat er ging gebeuren ...ook zei is zon verschrikkelijke lieve vrouw en heeft mij zeker op mijn gemak gesteld!

 

nou om 12 uur werd ik naar binnen gereden en kreeg ik mijn heerlijke narcose ...ik kan er niks aan doen maar ik vond hem WEER heerlijk whaha... maar goed om 15:00 was ik klaar en werd ik wakker gemaakt, ik was uiteraard weer gelijk wakker en riep direct :" hallo alles leuk en aardig maar weten jullie wel hoe een honger dat ik heb Haha ...direct kwam er thee en crackers met kaas (dit had ik aangegeven) eenmaal gegeten moest ik al plassen en ben dit dan ook gaan doen...mijn man hadden ze netjes om kwart over twee al gebeld dat ik rond 3 uur klaar zou zijn dus dat hij naar mijn kamer kon gaan om daar op mij te wachten dus die was er gelukkig al toen ik wakker werd!

ik mocht dan ook vlot naar huis en heb onderweg ni maar even mc donalds gegeten Haha.

 

vanacht is goed gegaan heb lekker geslapen (twee keer wakker geworden door de kussen) maar verder mag ik niet klagen!

wel moet ik eerlijk zeggen dat ik de pijn wel veel erger vind als bij mijn eerste bv maar dat hadden ze me ook al gezegd doordat ze dit keer achter de spier geplaatst zijn en ze heel veel kapsel weefsel en beschadigt weefsel heeft moeten weg halen dus heb vanacht om 4 uur maar een trammadol ingenomen en om 8 uur weer de rest van het lijstje Hahaha!

 

nu goed herstellen en 4 aug terug voor controle dan mogen de pleisters er af en haalt ze de hechtingen er af!

maar vind ze nu al zo mooi vergeleken met hoe ze waren, zal snel een foto plaatsen!

 

iedereen hartstikke bedankt voor de lieve berichten zo leuk en doet je ook goed!

 

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

ik ben nu inmiddels alweer 2 dagen po (voor mijn gevoel al veel verder Haha) en alles gaat erg goed!

ik heb gelukkig veel minder pijn als waar ik voor gewaarschuwd was en voel me ook gewoon "kip" lekker.

ik heb ze vandaag even bekeken en wat vind ik ze al mooi!

zo anders als de oude, zo natuurlijk....ben blij dat ik deze stap gezet heb en daar wil ik @best_boobie toch ook wel even voor bedanken!

zei herkende mijn verhaal heel erg en na een paar gesprekken en vragen die ik haar kon stellen was ik zo gerust gesteld dat ik het aandurfde en nu als het goed is weer pijnvrij door het leven kan!

 

en nu lekker verder met mijn herstel...mag nog lekker mijn man een paar dagen pesten (de kids en huishouden valt hem toch wel wat zwaarder als hij zelf gedacht had Hihi)

 

voor alles dames die binnenkort gaan voor hun b.v ...heel veel succes!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Mamavantwee:

Hallo allemaal,

 

ik ben nu inmiddels alweer 2 dagen po (voor mijn gevoel al veel verder Haha) en alles gaat erg goed!

ik heb gelukkig veel minder pijn als waar ik voor gewaarschuwd was en voel me ook gewoon "kip" lekker.

ik heb ze vandaag even bekeken en wat vind ik ze al mooi!

zo anders als de oude, zo natuurlijk....ben blij dat ik deze stap gezet heb en daar wil ik @best_boobie toch ook wel even voor bedanken!

zei herkende mijn verhaal heel erg en na een paar gesprekken en vragen die ik haar kon stellen was ik zo gerust gesteld dat ik het aandurfde en nu als het goed is weer pijnvrij door het leven kan!

 

en nu lekker verder met mijn herstel...mag nog lekker mijn man een paar dagen pesten (de kids en huishouden valt hem toch wel wat zwaarder als hij zelf gedacht had Hihi)

 

voor alles dames die binnenkort gaan voor hun b.v ...heel veel succes!

 

xxx

lief :blush::53: 

Fijn dat het zo goed uitgepakt heeft tot nu toe!! 
Lekker je man nog even het werk laten doen hihi ;) Alles voor je boobs he ;) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa hij moet wel...is wel lastig me eigen te bedwingen af en toe aangezien ik gewoon geen last heb maar neeee ik kijk wel uit en doe echt niks!

netjes mijn weekjes uitzingen en dan alles weer rustig oppakken!

heb genoeg ellende gehad en dit keer moet het goed gaan hihi

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Mamavantwee:

Jaaaa hij moet wel...is wel lastig me eigen te bedwingen af en toe aangezien ik gewoon geen last heb maar neeee ik kijk wel uit en doe echt niks!

netjes mijn weekjes uitzingen en dan alles weer rustig oppakken!

heb genoeg ellende gehad en dit keer moet het goed gaan hihi

 

xxx

Gelijk heb je!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.