Ga naar inhoud

Mamavantwee : 20 juli 2017 : Dr. Bodde : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Goede avond dames,

 

ik ben Mandy en heb twee lieve kindjes 1 jongetje van 6 jaar en een dochtertje van 2 jaar.

ik heb op 22 juni 2014 een borstvergroting gehad nu dus twee jaar terug en ben van een lege B/C naar een volle E cup gegaan met 375 cc high profile van mentor voor de borstspier, ik ben geopereerd in kliniek Amstelveen door dr  Stolarczyk.

nu heb ik veel complicaties en na vele onderzoeken zijn we er helaas achter gekomen dat de pocket die gekreeerd is voor de prothese te klein is en mijn huid en klierweefsels in de tussentijd beschadigd is ( in het kort uitgelegd ) ik moet nu dus opnieuw onder het mes om de oude protheses te verwijderen!

na lang overleg en tijd na denken heb ik samen met een andere chirurg besloten om voor een kleinere maat te gaan 300 cc achter de klier ....dit omdat mijn borsten zodanig beschadigd zijn van binnen dat dit of definitief verwijderen van prothese zonder vervanging mijn keuzes waren!

wie heeft zoiets ook mee gemaakt en kan mij enigszins een beetje gerust stellen want ik vind het allemaal toch wel erg spannend!

 

groetjes mama van twee.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Mamavantwee:

Goede avond dames,

 

ik ben Mandy en heb twee lieve kindjes 1 jongetje van 6 jaar en een dochtertje van 2 jaar.

ik heb op 22 juni 2014 een borstvergroting gehad nu dus twee jaar terug en ben van een lege B/C naar een volle E cup gegaan met 375 cc high profile van mentor voor de borstspier, ik ben geopereerd in kliniek Amstelveen door dr  Stolarczyk.

nu heb ik veel complicaties en na vele onderzoeken zijn we er helaas achter gekomen dat de pocket die gekreeerd is voor de prothese te klein is en mijn huid en klierweefsels in de tussentijd beschadigd is ( in het kort uitgelegd ) ik moet nu dus opnieuw onder het mes om de oude protheses te verwijderen!

na lang overleg en tijd na denken heb ik samen met een andere chirurg besloten om voor een kleinere maat te gaan 300 cc achter de klier ....dit omdat mijn borsten zodanig beschadigd zijn van binnen dat dit of definitief verwijderen van prothese zonder vervanging mijn keuzes waren!

wie heeft zoiets ook mee gemaakt en kan mij enigszins een beetje gerust stellen want ik vind het allemaal toch wel erg spannend!

 

groetjes mama van twee.

 

Hoi Mandy

Ik kan je niet gerust stellen maar misschien dat @best_boobie of @Desert-Rose dit wel kunnen met hun ervaring hier.

Ik wil heel veel sterkte toewensen

xx Ank 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Ank:

Hoi Mandy

Ik kan je niet gerust stellen maar misschien dat @best_boobie of @Desert-Rose dit wel kunnen met hun ervaring hier.

Ik wil heel veel sterkte toewensen

xx Ank 

Ik weet niet of iemand jou kan geruststellen @Mamavantwee... Eigenlijk is het geheel afhankelijk van wat je nieuwe pc (of blijf je bij je oude pc?) aan gaat treffen en eraan kan doen..
Gaat er weefsel dat beschadigd is, weggehaald worden?
Krijg je nu ook mentor implantaten en wat is de beredenering van je pc?

Ik neem aan dat als je (nieuwe) pc dit aan durft en dit goed bedacht heeft, er geen kans is op extra complicaties. Als de pocket destijds te klein gemaakt is, dan kan het zijn (afhankelijk van welk merk prothese je nu krijgt en welke maten hierbij horen)  dat je pocket eigenlijk precies op maat is voor de nieuwe prothese. Maar met iets meer info, valt hier iets meer over te zeggen...

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie best_boobie....ik zal even goed uit leggen wat er speelt!

 

ik kreeg ongeveer 3 maanden na mijn borstvergroting al klachten .. dit waren klachten als bulten en plooien in de prothese die goed voelbaar en te zien waren/zijn hierdoor al twee keer terug geweest bij mijn chirurg, die stuurde mij eigenlijk direct weer weg met het verhaal dat dit heel normaal was bij een borstvergroting voor de klier en dat het aan mijn huid veroudering lag ( na 3 maanden? ) maar goed des te verder ik kwam qua genezing des te meer lichamelijke klachten ik dus kreeg!

 

mijn borsten begonnen echt pijnlijk te worden en de pijn trekt door naar de oksels aan beide kanten....ik kan niet meer op de zei slapen doordat ook dit erg pijnlijk is!

auto rijden kan ook niet doordat ik bij het insturen het gevoel heb alsof er elastiek knapt in beide borsten en zo heb ik dus wel meer van dit soort pijn klachten en leef ik al een poos op het medicijn "zaldiar" voor de pijn.

in de tussentijd in een molen van verschillende onderzoeken gezeten en uitslag was:" ik ben kerngezond!

na verder kijken dan mijn gezondheid kwamen de artsen toch uit op de borsten die er nog maar twee jaar zitten....deze door verschillende chirurgen en scans enz laten onderzoeken en daar kwam dus uit dat mijn plastische chirurg de pocket te klein heeft gemaakt waardoor de protheses als het waren opgepropt zitten en deze dus op plekken echt dubbel gevouwen zitten daardoor dus ook de verklaarbare bulten en plooien die voelbaar en zichtbaar zijn!

en doordat hierdoor het weefsel geïrriteerd raakt en in de tussentijd ook beschadigd is moeten mijn protheses er uit....dit zijn op dit moment mentor protheses 375 cc high profile en ik kreeg twee keuzes.

 

keuze 1: de protheses definitief verwijderen en dan zo laten.

keuze 2: een kleinere prothese van motiva 300 cc maar dan achter de borstspier zodat de beschadigde weefsel niet meer onder druk staat, niet 100% garantie dat de pijn dan weg blijft.

 

ik heb A.s donderdag een gesprek met een andere chirurg want wil niks meer met de vorige te maken hebben nadat ze mij zo heeft laten zitten en nazorg of dergelijke erg ver te zoeken was/is!

hier gaan wij de opties bespreken maar vind het dood eng, wil ook niet "leeg" achter blijven zeg maar....maar ben ook bang dat ik alles weer opnieuw ga doen en alsnog de pijnklachten behou!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha idd @B00bies goed dat je het zag!! Thanks!!!

@Mamavantwee
Begrijpelijk dat je daar niet meer terug wilt en weet je.. Ik herken me heeeeel erg in jouw pijnklachten.
Ik heb prothesen gehad (bij mijn eerste bv) die te breed waren voor mijn lijf. Ook ik had die pijnklachten, en liep op een gegeven moment met een opgerold washandje onder mijn oksel in mijn bh, om het gevoel terug te dringen dat de prothese ruimte aan het maken was. (zo voelde het, had ook uitstraling naar mijn rug toe)

Dit even terzijde, maar om aan te geven dat ik herken wat je vertelt..

Even de prothesen onder elkaar:
Mentor 375 cc is 12 cm breed met 5 cm projectie

Motiva 300 cc... gaat het dan om de extra high profile? Of om de medium profile? Dus de corsé of demi..
Laat me dit even weten, want stel dat het de Corsé is, dan denk ik dat je sowieso helemaal goed zit. Bij de demi, ligt het eraan hoe breed jouw eigen borst is, hoe dit gaat 'vallen'.

Verder, wat betreft na je operatie.. Ik denk dat als je een smallere prothese krijgt, met een op maat gemaakte pocket, dat de pijn gaat afnemen. Niet direct, maar als de prothese nu idd achter de spier geplaatst gaat worden, dan moet er een nieuwe pocket gemaakt worden en lijkt het op de operatie bij een eerste borstvergroting.

Bij mij is de pijn zo goed als weg, al heb ik nog een beetje een doof gevoel richting mijn rug aan de rechterkant. Bij mij is de prothese daarna weer voor de spier geplaatst, maar wel met hechtingen in mijn zijdes, om de pocket op maat te maken (die was dus te breed geworden en werd nog steeds breder).
Ik weet dus uit ervaring dat de pijn minder word :)

Maar geef me even de extra info, dan denk ik nog ff met je verder. Ik zal je topic gaan volgen ;) dan hoef je me niet steeds te taggen hihi

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede avond,

 

nou vandaag op tweede consult geweest... en dr bodde herkende mijn klachten direct!

zei heeft mij alles tot in detail uitelegd en besloten om voor natrelle 295cc hp te gaan smaller model en achter de borstspier!

hierdoor krijg ik uiteraard hele andere borsten maar volgens haar zouden de klachten die ik nu heb hierdoor grotendeels of zelfs volledig gaan verdwijnen!!

ik ben heel erg benieuwd wat mijn nieuwe maat gaat worden en hoe ze er dus na 20 jul uit zien!?

20 jul is dus mijn operatie datum Pfff eng hoor Haha.

@best_boobie wat zou mijn nieuwe maat worden denk je?

 

ik ben 1.67m weeg 53kg en omvang 69cm... heb nu een 70F met 375cc mentor hp

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mamavantwee:

Goede avond,

 

nou vandaag op tweede consult geweest... en dr bodde herkende mijn klachten direct!

zei heeft mij alles tot in detail uitelegd en besloten om voor natrelle 295cc hp te gaan smaller model en achter de borstspier!

hierdoor krijg ik uiteraard hele andere borsten maar volgens haar zouden de klachten die ik nu heb hierdoor grotendeels of zelfs volledig gaan verdwijnen!!

ik ben heel erg benieuwd wat mijn nieuwe maat gaat worden en hoe ze er dus na 20 jul uit zien!?

20 jul is dus mijn operatie datum Pfff eng hoor Haha.

@best_boobie wat zou mijn nieuwe maat worden denk je?

 

ik ben 1.67m weeg 53kg en omvang 69cm... heb nu een 70F met 375cc mentor hp

 

xxx

Oh meid, stuur me ff een pb met deze info. Kom er nu ff niet aan toe, en dan heb ik alles bij elkaar staan. Kijk ik morgen ff voor je!!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames mijn operatie datum staat vast!

ik ga van de 375 cc mentor hp naar 295cc fp van natrelle!

mijn oude had ik pas twee jaar maar jammer genoeg ook al twee jaar heel veel (pijn) klachten dus vol goede moet ga ik voor de nieuwe borsten....mijn oude zijn voor de borstspier geplaatst en de nieuwe zullen achter de spier worden geplaatst!

ben wel erg zenuwachtig maar ik geef niet zomaar op Hihi.

ik zal worden geopereerd in bauland kliniek door dr bodde...SPANNEND.

wie heeft er nog meer 295 cc full profile van natrelle, ik zou graag jullie reacties en verhalen horen!

 

groetjes m

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Mamavantwee:

Ooo dank je wel @Desert-Rose

en ja het af tellen is begonnen Hihi...zenuwen lijken nu erger als de eerste keer pff

 

xx

 

Ja maar kan me dat helemaal voorstellen, 1e keer was absoluut niet wat je er van verwacht had, met de nodige problemen, en pijn,dus het is dit keer extra spannend.

Maar als ik lees dat Dr. Bodde gelijk je klachten herkende, ga ik er echt vanuit dat het dit keer goed gaat komen, en je uiteindelijk kunt gaan genieten van nw boobs.

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ze herkende de klachten en na wat onderzoeken werd haar vermoeden bevestigt!

dus ik ga er helemaal voor en na een heel lang en goed gesprek (want ze neemt zeker de tijd voor je) ben ik er wel gerust op dat het haar gaat lukken en @best_boobie heeft een beetje berekend wat het nieuwe resultaat gaat zijn dus ik krijg gewoon een mooie nieuwe set Hihi.

en best_boobie herkenden de klachten ook al want een soort gelijk probleem heeft zei ook mee gemaakt en zei is nu ook pijnloos met mooie borsten dus heb er wel vertrouwen in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes ! Ik ben 18'juli aan de beurt dus we kunnen samen aftellen. 

Maar heel vervelend dat je zo al 2 jaar zit te vervelen met klachten !! 

Hopelijk ben je nu in goede handen. En kan je lekker gaan genieten van twee mooie borsten zonder pijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi op zich maakt die 50 cc niet zo heel veel verschil dus dan zou ik voor de 500 gaan kan je achteraf niet denken had ik nu toch maar!

want 150 cc is 1 cup maat dus als de pc zegt dat het geen probleem word zou dat doen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

ik heb vandaag het verlossende telefoontje gehad...het verwijderen van de protheses word door mijn verzekering vergoed!!

oooo wat ben ik blij eindelijk eens goed nieuws in het hele verhaal...dit scheelt zoveel vergeleken met wat ik nu nog moet betalen!!

met een gerust hard op naar de grote dag!!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Mamavantwee:

Hallo dames,

 

ik heb vandaag het verlossende telefoontje gehad...het verwijderen van de protheses word door mijn verzekering vergoed!!

oooo wat ben ik blij eindelijk eens goed nieuws in het hele verhaal...dit scheelt zoveel vergeleken met wat ik nu nog moet betalen!!

met een gerust hard op naar de grote dag!!

 

xx

 

 

Gefeliciteerd meis, ja ik was daar wel van overtuigd dat je vergoeding zou krijgen, en wat fijn dat de beslissing zo snel gevallen is.

Nu al je voorbereidingen gaan treffen en lekker aftellen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.