Lwd Posted June 29, 2017 Share Posted June 29, 2017 Hallo allemaal, Na lang wikken en wegen heb ik toch de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt met een pc. Ik denk er al een aantal jaren over om een BVK te laten doen. Alleen is er steeds wel iets (smoesjes;-)) wat me tegen houdt. Inmiddels ben ik 30+ en heb geen kinderwens meer dus vond het nu toch wel tijd worden om er wat mee te gaan doen. Gisteren kon ik terecht bij de pc, na een heldere uitleg en een aantal beantwoorde vragen is de aanvraag gedaan bij mijn verzekering. De verwachting is dat ik over ongeveer een half jaar geopereerd wordt, omdat ik eerst nog wat kilo's kwijt wil. Ik hoor/lees heel graag jullie ervaringen! Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrique Posted July 1, 2017 Share Posted July 1, 2017 Succes @Lwd, het is een spannende periode maar er zitten op dit forum veel fijne meiden en goede verhalen. Ik zit aan de andere kant van het spectrum (BV) dus ik kan je niks uit ervaring vertellen ;-) En sterkte met het afvallen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moorke Posted July 1, 2017 Share Posted July 1, 2017 Veel succes! Ik ga dinsdag onder het mes.. Je zal daarna mijn verslag hier wel kunnen lezen ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lwd Posted July 3, 2017 Author Share Posted July 3, 2017 Dank je wel voor de reacties! Jullie ook succes en hoop jullie verhalen ook te lezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.