Jump to content

Even voorstellen

Teddy123

Recommended Posts

Hoi allemaal, ik ben een meid van 18 jaar en ik krijg over 18 dagen een bv van laura moojen-zaal. De rede hiervoor is dat ik onderontwikkelde borsten heb met cup a. Ik wou eigenlijk een tepelhofcorrectie + bv omdat mijn tepels ongelijk zijn en heel bol staan. Zijn echt twee ploppers. Ze wou dit niet tegelijk doen omdat door de spanning op de borst mijn tepelhof dan heel groot zou worden... iemand met hetzelfde probleem??

9 minuten geleden zei Ellen125:

Hoi @Teddy123

Welkom op het forum.

Ik ken je probleem niet, maar wellicht dat er later vandaag nog iemand reageert.

Heb je de zoekfunctie al eens geprobeeerd?

Hoi! Ja net even uitgevogeld hoe dit forum werkt en ben nu wat dingen aan het lezen over tubulaire borsten (ik heb de hoogste gradatie) 

• 1 year later...

Hoi hoi, ik was op zoek naar ervaringen met bv met tubulaire borsten. 

Toen kwam bij hier uit.

Toevallig heb ik ook een consult staan bij Laura.

Mag ik vragen hoe het bij jou gegaan is?

groetjes.

Hoi Jessi,

Ik ben inmiddels een jaar geleden geopereerd. Ik heb alleen mijn borsten laten vergroten en ik zou daarna mijn tepels laten doen. Er werd aangeraden om dit niet tegelijk te gaan doen omdat de tepels dan zouden uitrekken en groter zouden worden. Een half jaar na mijn borstvergroting ben ik voor mijn tepels op consult geweest. Dit blijkt nog steeds heel moeilijk te opereren en er is nog niet veel over bekend. Laura vertelde mij dat ze toen pas nieuw draad had besteld en dit bij een andere patient had uitgeprobeerd om de die tepels mooi te maken maar ze vertelde dat ze nog niet tevreden was met het resultaat. Ik heb het tot vandaag de dag nog niet aangedurft om mijn tubulaire tepels te laten corrigeren omdat de kennis over dit onderwerp nog volop in ontwikkeling is. Het heeft voor mij ook geen haast want ik vind mijn borsten al heel mooi geworden en ze zien er al bijna 'normaal' uit. Ik hoop dat je hier wat aan hebt en ik zou het fijn vinden als je mij op de hoogte houd over jouw operatie en resultaat! Veel succes!

Groetjes Melanie!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.