Ga naar inhoud

Nina_Smiles : 18 oktober 2010 : Dr. Moojen - Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

@Moontje: hihihi ja mooi he? Ben er ook super blij mee. Rechts heb ik nog wel iets meer vocht en die is ook een fractie groter, en inderdaad van de zijkant zie je het beter dan van voren.

@JennyC: Thanks!! Jij bent ook net geopereerd he? Bevalt het? Heb je veel pijn?

@Marie: Ik voel me redelijk, heb rechts nog best wel wat pijn. Ik kijk alleen erg op tegen de nachten, doe geen oog dicht ivm rugpijn door slapen op mijn rug! vreselijk! Het is dual plane geplaatst, dus half achter de spier.

Heb jij ook al foto's van je boobs?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

komt allemala wel goed joh als vocht er uit is,heeft ff tijd nodig,maar ja,stond echt versteld van je borsten,zijn mooi!

ja soms heb ik dat ook vanaf voor gezien,denk ik,na is dat alles hahaha maar vanaf zijkant zijn ze dan weer enorm.dus als je twijfelt aan maat,altijd ff in spiegel kijken vanaf zijkant :125::35: ben je meteen weer dolgelukkig.

mooi borsten! :38:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nina

het best is gewoon wachten tot tussen de 4en de 6de week,maar zelfs dan kan je maat nog schommelen,en de plaatsing scheelt ook hoor,heb je bijvoorbeeld achter de spier,kan d eprojectie nog komen na zeker 6a 8weken.

dus ik zou echt even wachten,en nog een tipje,ga nooit je eerste bh,s shoppen als je een menstruatie heb,want als ik menstrueer heb ik serieus een maat extra erbij,zo zwellen mijn borsten op :blink:

ik heb dit ondekt,tijdens mijn menstruatie dat me borsten uit me bh puilen,echt niet normaal is dat,dus tegenwoordig als ik dus me ongie heb,heb ik een katoenen bh topje aan,om de boel op zijn plek te houden :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nina,

Ik heb je foto's bekeken, ziet er goed uit hé!!!!

Mijn Pc zei vandaag dat na ongeveer 6 weken de uiteindelijke vorm te voorschijn zou komen. Maar dat zal ook wel van persoon tot persoon verschillen. Nog eventjes wachten dus, we moeten toch altijd maar geduld hebben hé.

Liefs

Debke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nina,

Ik zag je reactie inderdaad te laat. Vandaag gaat het wel wat beter dan gisteren en dinsdag. Tjonge, wat een moeilijke en lange dagen. Met genoeg paracetamol is het te doen. Maar rechts is heel pijnlijk. Links gaat beter. Als ik mijn benen optil, doet rechts al pijn. Hoop dat het met een paar dagen nog beter zal zijn.

Mooie foto's hoor!! Ik moet nog foto's maken. Komt nog wel.

Groetjes, Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Dames,

Hier nog even een update. Is nu anderhalve week geleden sinds de operatie. Heb afgelopen maandag

een followup gehad. Volgens verpleegkundige zag het er al heel mooi en rustig uit. De bovenste pleister

is er af gehaald en nu zit er dus alleen nog een pleistertje over de hechting/wond. Zo van de buitenkant is

te zien dat deze zo'n 4 cm is. Valt mee dus.

Gelijk nog even wat vraagjes kunnen stellen over tillen etc. Advies meegekregen dat ik echt goed moet luisteren naar mijn lichaam,

niet pas stoppen tot het pijn doet maar veel eerder. Ik wordt nu ook regelmatig na een (halve) dag gestraft omdat ik dan te veel of iets te zwaar heb gedaan.

Ook gevraagd of ik weer op mijn zij mag slapen/liggen: dat mag, als het maar geen pijn doet. Dit heeft geen gevolgen voor de vorm of plaats van de prothese. Helaas heb ik nog te veel pijn, maar zodra het kan ga ik op mijn zij, want ik verga nogsteeds van de rugpijn.

Verder merk ik dat rechts nog iets meer pijn doet en wat gespannen aanvoelt. De linkerkant is al wat rustiger en niet meer pijnlijk.

Nou dat was hem even.

groetjes

Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Nina,

Fijn dat het allemaal wat beter gaat!

ALLEEN Dat slapen he op je rug !!

ik sliep na 10 dagen weer op mijn zij, maar moet je alleen doen als je geen pijn hebt dan..

hoop dat het snel wat beter gaat met zij slapen.

liefss xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nina,

Goed om te lezen dat het goed gaat met je. Met mij gaat het ook elke dag beter. Rechts doet meer pijn dan links, maar merk wel dat een stukje druk aan de bovenkant minder is geworden. De band gaat 'losser' zitten, zeg maar. Het wordt al wat meer ontspannen daar. Links gaat erg goed. Die ligt ook iets lager dan rechts. Dat is vooral van de zijkant goed te zien. Slaap ook weer goed en mijn moeder masseert iedere dag mijn rug en nekspieren zodat die ook soepel blijven, luxe he?? :3:

Rustig aan blijven doen hoor! Zonde als je niet goed hersteld omdat je teveel wilt doen.

Groetjes, Karen :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nina,

Ik wordt 23 dec. door dr. moojen geopereerd! Ik heb je foto's bekeken, wat zijn jouw borsten mooi geworden! Ik hoop dat het bij mij ook zo mooi wordt.

Ik krijg dezelfde protheses als jou, ook de Mentor 322, en dan 330cc dual plane. Maar nu ik jouw foto's zie, twijfel ik of ik ook misschien de 375cc moet nemen. Ik heb die niet gepast....

Ik had een vraag over die postoperatieve BH. Die heb jij ook zie ik. Heb je die van de kliniek gekregen, of moest je die zelf betalen? tijdens het consult zeiden ze wel dat ik een BH zou krijgen, maar in de informatie die ik kreeg staat dat ik een sportbh zelf moet meenemen. En er zat een folder in de informatiemap over die postoperatieve BH.

Succes met je herstel, je hebt de eerste (ergste) week achter de rug!!

Groetjes Annabel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Allemaal,

Hier weer kleine update.

Gisteren in de kliniek geweest om hechtingen eruit te laten halen.

Niets spannends aan. Pleisters eraf, 2 knoopjes met pincet weghalen. Weinig pijn. Fjew!

Heb bij thuiskomst gelijk foto's gemaakt en ze staan in de galerij. Ook even een close-upje van de littekens gemaakt.

Zitten mooi in de plooi, alleen rechts ziet er in reallife wat gek uit. Lijkt niet helemaal mooi te zijn geheeld

(op foto zie je hier niet zo veel van)Ook heb ik rechts nog wat meer harde bobbels achter het litteken.

Iemand tips hoe de littekens nu te verzorgen?

Bij de kliniek zeiden ze: Bio oil erop smeren en licht masseren.

Ik weet dat patienten van Bergman een zalfje krijgen, bij Velthuis helaas niets gekregen.

Ik weet dat litteken creme/zalf duur is, is mij gezegd. Iemand ervaring of tips?

Verder krijg ik steeds meer last van de bh, hij irriteerd en ik ga er meer van zweten enzo. Krijg dus allemaal pukkeltjes tussen mijn borsten, erg onsmakkelijk.

Gelukkig mag ik van de kliniek een goede stevige sportbh kopen en die gaan dragen. Dus vandaag ga ik die maar aanschaffen.

Tot nu toe heb ik mezelf erg ingehouden en heb nog niets gekocht, dus ben benieuwd.

Oh ja heb ook mijn maat even laten opmeten, de cm's zeggen het volgende:

onder de borst: 76/77 cm

op de borst 97 cm

dus komt geloof ik neer op 75/80 C/D

Laat vandaag lingerie winkel nog wel even opmeten dan weten we het zeker.

Dat was hem weer voor nu.

groetjes allemaal

Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nina,

Ziet er al heel goed uit allemaal! Mooi hoor, zul je vast heel trots op zijn!:wub:

Wat het insmeren van je littekens betreft, Bio oil is heel goed daarvoor hoor, en ook de goedkope littekencreme van het kruitvat werkt naar het schijnt heel goed. Dus die duurdere creme's aanschaffen is niet echt nodig.

Denk niet dat die pukkeltjes tussen je borsten van je bh komen, maar eerder door de bv zelf, de meesten krijgen hier last van en duurt wel een tijdje voor dat weer over gaat, volgens mijn pc komt dat door dat de zenuwen zich moeten herstellen na de bv en die zorgen ook voor de zweetproductie en zijn dus ook wat van slag. Maar komt vanzelf allemaal weer goed hoor!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nina,

Wouw!! Wat zijn ze mooi!! En al een heel stuk lager dan vorige week!!

Ik hoop dat die van mij ook nog een stukje willen zakken.

Op je vraag van het zweten enzo, ik draag een soort ondershirt die wielrenners dragen bij het fietsen. Deze is van mijn man en hij zit onder mijn BH. Dat is een shirt wat zweet absorbeert. Als je ergens zo'n shirt weet te vinden. Ik hoef mijn armen niet op te trekken omdat ie ruim genoeg is om 'em aan te doen terwijl mijn armen gebogen zijn.

Helpt ook een beetje tegen de drukplekken die ik krijg van de BH.

Ik heb van de arts een recept gekregen voor Dermatix 15 g gel. Die kost 31,62. Volgens de apotheek vergoed de verzekering deze gel omdat de plastische chirurg het recept heeft uitgeschreven. Zo niet, zal ik de rekening nog wel krijgen.

Volgens het doosje is het een transparante, sneldrogende siliconengeld die het uiterlijk van littekens verbetert.

Als je googled op littekengel zie je ook andere gels die goedkoper zijn. Of wellicht naar een apotheek of goede drogist en vragen naar een (siliconen) littekengel.

Groetjes, Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Meis..

Ik heb de litteken creme van het kruidvat, kost 3 euro en werkt heel goed word hier gezegd

eerst had ik bio dermal kost 12 euro..

een goede creme hoeft echt niet duur te zijn!

mijn maten zijn hetzelfde als jou en ik heb nu een 75E dus ben benieuwd bij jou :D

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Allemaal,

Bedankt voor jullie reacties.

@Eefje; wat grappig over die pukkeltjes. Had ik zelf nog helemaal niet over nagedacht dat het door de bv zelf kan komen. Maar als ik het nu zo zie, en ook denk aan al dat zweten 's nachts, terwijl ik altijd zo'n kou kleum ben, dan moet het daar wel door komen.

@Eefje en Mii18: Ik heb die bio oil gekocht. Smeert en ruikt lekker en litteken wordt nu al soepel.

Wel gek dat ik aan de linkerkant ook links van mijn litteken nog een hechtingsdraadje heb hangen van 1-2 mm. Terwijl het knoopje wat verwijdert is rechts zit van het litteken. Dit draadje komt dan denk ik van binnen uit? Erg vreemd.

en Mii: ik heb inderdaad wat bh's gepast en ik paste van de 10 bh's maar 1 van 75D de rest allemaal 75E!

Verder heb ik nog wat up to date foto's geplaatst in de galerij.

groetjes

Nina

ps ik slaap alweer volledig op mijn zij, en ben helemaal blij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Nina..

wow ook een 75E, hoop dat je daarop blijft..

das wel een mooie maat he :)

fijn he weer op je zij slapen. echt heerlijk is dat!!

enne over dat hechtdraadje, das wel een beetje raar..

misschien eens naar de huisarts, lijkt me een beetje apart..

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nina

je hebt een mooie verandering ondergaan zeg,als je ze eerst zag en dan nu,wow meid,super mooi zijn ze geworden !!!!

en je hebt een mooie maat,de meeste mooie bh,s heb je tot E(vind ik) erna kom je wat meer in de grote klopjacht hahahaha

verders alles goed met je en je boobs?

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nina!

Heb net even je foto's bekeken en wilde even zeggen... wat zijn ze mooi!!! Het lijkt echt goed bij je lichaam te passen, alsof het altijd zo geweest is!

Gek is dat, hoe je er zo snel aan went!! En hoe snel je weer je leventje oppakt, maar dan met nieuwe borsten :)

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

hey hallo meiden.

Ik moet morgen terug voor mijn hechtingen uit te laten halen.. Wat ik nu begrijp hoef ik dus niet bij velthuis de creme te kopen van €50,- om de littekens te verzorgen maar kan ik overal creme krijgen... maar werken al die cremes net zo goed??

groetjes Mv3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.