Sarahw Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 Hello lady's, ik vroeg me af: welk soort/type/merk kussen gebruiken jullie voor op bed voor onder je rug? M'n operatiedatum komt steeds dichterbij en wil nog kussens gaan aanschaffen. Liefs, Sarah Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inew Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 Voedingskussen zijn blijkbaar heel goed. Heb er vandaag 1 aangeschaft (vrijdag 23 juni geopereerd) , hopelijk wat minder last deze nacht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schildpad Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 Ik heb alleen 2 hoofdkussens gebruikt. Na 4 dagen nog maar 1 kussen (iets schuin omhoog gelegd) en heb prima geslapen. Voor zo ver dat kan met verplicht op je rug slapen haha. Maar sommige zweren bij een voedingskussen. Het is sowieso voor jezelf even uitproberen wat je lekker vindt liggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocker Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 4 van de goedkoopste hoofdkussens van de Ikea en het goedkoopste voedingskussen van de wehkamp haha. Gebruikte 2 van die hoofdkussens voor op de bank zodat ik niet steeds m'n kussens van het bed hoefde mee te slepen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarahw Posted June 28, 2017 Author Share Posted June 28, 2017 @Inew gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Van welk merk heb je er 1 aangeschaft? zou je me willen laten weten hoe die bevalt? Ben benieuwd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarahw Posted June 28, 2017 Author Share Posted June 28, 2017 @Schildpad oké, ik denk dat ik toch wel Een Voedingskussens ga aanschaffen. (Wel de goedkoopste hoor haha) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inew Posted June 28, 2017 Share Posted June 28, 2017 4 minuten geleden zei Sarahw: @Inew gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Van welk merk heb je er 1 aangeschaft? zou je me willen laten weten hoe die bevalt? Ben benieuwd Heb er 2dehands een gevonden voor 20 euro .. Vind een nieuwe kopen beetje gek qua prijs want het is enkel voor nu .. het merk is formix ofzoiets Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarahw Posted June 28, 2017 Author Share Posted June 28, 2017 @Rocker ah handig! Ik ga ook voor de goedkoopste want heb het maar voor een aantal weken nodig. Wat sommige ervoor vragen is echt een belachelijk bedrag! Haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocker Posted June 28, 2017 Share Posted June 28, 2017 @Sarahw Ja inderdaad, niet normaal! En ze liggen allemaal precies eender. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caitlyn Posted June 28, 2017 Share Posted June 28, 2017 Bij kruidvat hebben ze deze week een voedingskussen voor 15 euro volgens mij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarahw Posted June 30, 2017 Author Share Posted June 30, 2017 Ik heb op mamaloes de goedkoopste besteld van €25. Bedankt voor jullie adviezen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.