Jump to content

jillc : 15 juni 2017 : Dr. De Mulder : Berchem

Recommended Posts

Het is nu 12 dagen geleden dat ik de grote stap heb durven zetten en ik ben echt SUPER tevreden over mijn borsten ! Ik kon mij geen betere plastische chirurg voorstellen dan Dr. De Mulder die met zijn praktijk in Berchem zit. De eerste 4 dagen heb ik pijn gehad waarvan de eerste 2 het hevigst. De pijnstillers hebben het voor mij echt dragelijk gemaakt zodat ik al eens kon gaan wandelen, maar toch blijft platte rust een must. (niet te overmoedig worden als je geen pijn voelt) 

Ik ben van een A naar een D gegaan de grootte was niet het enige probleem. Ik heb de stap gezet vanwege mijn ingetrokken tepels aan beide borsten. Ik wou absoluut de keuze hebben om borstvoeding te kunnen geven (al is dat meestal niet 100% mogelijk na een borstvergroting) daarom ben ik gegaan voor tepelpiercings (het klinkt raar vond ik ook in het begin) Maar dat is de beste keuze geweest voor mij persoonlijk. Als ze de melkklieren zouden doorsnijden en ze zouden de tepels er operatief uithalen zou borstvoeding uitgesloten zijn en met piercings was dit niet het geval en de kans dat ze eruit blijven is in beide gevallen 90% zeker, dus dan was de keuze voor mij snel gemaakt. Ik moet de piercings nu 6 maanden dragen voor een optimaal resultaat te verkrijgen, dat is het enigste dat vervelend is want piercings zijn niet mijn stijl, dat is dan ook het enige. :D 

Gisteren zijn de plakkers eraf gegaan en is alles nog eens gecheckt geweest en ik was zo fier als een gieter, het is de perfecte grootte net zoals ik had gekozen en ze zien er super natuurlijk uit! Ik voel me EINDELIJK vrouw ... Mijn droom is eindelijk uitgekomen. BIG THANKS aan dokter De Mulder

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.