Silkevd Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 hallo dames, ik ben 18 jaar ( ik weet dat het jong is ) en mijn cupmaat is 75AA. Eigenlijk hoef ik zelf helemaal geen BH te dragen omdat mijn borsten zo klein zijn. Ik voel me hier al heel lang onzeker over omdat ze al sinds m'n 13de niet meer gegroeid zijn en dus waarschijnlijk ook niet meer gaan doen. Ik ben 1m66 en weeg 47kg. Mijn vraag is of er hier dames zijn die hetzelfde probleem hadden/hebben, of die ook een borstvergroting hebben laten doen op jonge leeftijd? Meningen zijn ook altijd welkom. alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inew Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 Hallo ik ben 19 en ben vrijdag geopereerd geweest. Je kan altijd kijken naar mijn topic . Ben 161cm en weet 48 dus dat komt een beetje overeen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silkevd Posted June 26, 2017 Author Share Posted June 26, 2017 17 minuten geleden zei Inew: Hallo ik ben 19 en ben vrijdag geopereerd geweest. Je kan altijd kijken naar mijn topic . Ben 161cm en weet 48 dus dat komt een beetje overeen Oke dankjewel! Waren er problemen met je leeftijd? Want bij de informatie die ik heb opgezocht staat op sommige sites dat je lichaam volgroeid moet zijn of is hier geen enkel probleem mee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inew Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 7 minuten geleden zei Silkevd: Oke dankjewel! Waren er problemen met je leeftijd? Want bij de informatie die ik heb opgezocht staat op sommige sites dat je lichaam volgroeid moet zijn of is hier geen enkel probleem mee? În België kan je vanaf 18 jaar terecht voor een operatie. Consult kan vroeger maar operatie sowieso vanaf de legale volwassen leeftijd liever vroeg dan laat mezelf zelfzeker maken .. beu om in de spiegel te kijken met tranen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Happy(._.) Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 Ik heb mijn 1ste bv gehad de dag voor ik 18 werd. Heb er geen dag spijt van gehad. Enkel van het feit dat ik mij slecht had ingelezen met als gevolg 5 jaar later een wissel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silkevd Posted June 27, 2017 Author Share Posted June 27, 2017 15 uur geleden zei Inew: În België kan je vanaf 18 jaar terecht voor een operatie. Consult kan vroeger maar operatie sowieso vanaf de legale volwassen leeftijd liever vroeg dan laat mezelf zelfzeker maken .. beu om in de spiegel te kijken met tranen Oke, fijn om te horen dat ik niet de enige ben met het probleem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silkevd Posted June 27, 2017 Author Share Posted June 27, 2017 3 uur geleden zei Happy(._.): Ik heb mijn 1ste bv gehad de dag voor ik 18 werd. Heb er geen dag spijt van gehad. Enkel van het feit dat ik mij slecht had ingelezen met als gevolg 5 jaar later een wissel. Wat was er misgelopen als ik dat mag vragen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.