Jump to content

De knoop doorgehakt, ik ga voor een bv

Matana

Recommended Posts

Hallo dames,

ik ben 35 jaar en een moeder van 2 lieve kindjes en al mijn hele leven zo goed als plat. Ik ben echt al jaren aan het twijfelen en nadenken, eigenlijk in de hoop dat ik het naast mij neer kan leggen maar de afwezigheid van een mooie boezem blijft toch storen. Ik ben het laatste jaar enorm veel afgevallen en het gaat mij alleen maar meer storen aan mijzelf. 

Dus de knoop doorgehakt, ik ga het gewoon doen! 

Maar nu? Ik heb echt geen idee waar ik moet beginnen. Afspraak bij de huisarts maken? Gelijk naar een kliniek? En dan waar? Wie is het beste? Heel veel vragen dus. 

Door het meelezen de afgelopen dagen hier op het forum kwam ik er achter dat er sinds dit jaar een minuscule kleine kans op vergoeding van de verzekering. Ik vind het alleen moeilijk voor mij zelf te beoordelen of het überhaupt zin zou hebben hier achter aan te gaan .

5 uur geleden zei Matana:

Hallo dames,

ik ben 35 jaar en een moeder van 2 lieve kindjes en al mijn hele leven zo goed als plat. Ik ben echt al jaren aan het twijfelen en nadenken, eigenlijk in de hoop dat ik het naast mij neer kan leggen maar de afwezigheid van een mooie boezem blijft toch storen. Ik ben het laatste jaar enorm veel afgevallen en het gaat mij alleen maar meer storen aan mijzelf. 

Dus de knoop doorgehakt, ik ga het gewoon doen! 

Maar nu? Ik heb echt geen idee waar ik moet beginnen. Afspraak bij de huisarts maken? Gelijk naar een kliniek? En dan waar? Wie is het beste? Heel veel vragen dus. 

Door het meelezen de afgelopen dagen hier op het forum kwam ik er achter dat er sinds dit jaar een minuscule kleine kans op vergoeding van de verzekering. Ik vind het alleen moeilijk voor mij zelf te beoordelen of het überhaupt zin zou hebben hier achter aan te gaan .

.Er zijn vele goede PC lees anders even bij de operatieverslagen.

Mijn voorkeur is Dr.Nio werkt in het parkkliniek Rotterdam en in het OLVG (voorheen het SLAZ) en prijzen zijn hier ook veel lager.

Maar dan heb je wel een verwijsbrief nodig van je HA

Succes me je keuze.

xx Ank

Dank je wel, ik ga eens rond neuzen bij de verslagen. 

Ik heb voor vrijdag een afspraak bij de huisarts, ik denk dat dat een goede eerste stap is. 

Heb gister foto's opgeload in zo'n 3 D programma en wat zitten spelen, wauw wat een verschil kan een borst maken 

Hoi hoi,

Welkom op het forum! 

Als je helemaal plat bent zoals je zegt zou je je bv misschien zelfs vergoed kunnen krijgen.  Er is hier ook een topic over.

Vraag ook maar eens aan je huisarts na.

Veel succes!!!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.