Ga naar inhoud

Waarom en wanneer een borstband?


Aanbevolen berichten

Hoihoi!

 

Mij is geadvisseerd om dual plane high profile te nemen (375cc) nu werd er bij verteld dat ik alleen een borstband de eerste .... weken moest dragen zonder sportbh?! 

 

Iemand enig idee waarvoor dit zo moet? En ik las dat een borstband je borsten naar beneden drukt maar hou je dan nog wel volume boven?

 

alvast bedankt!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Jules83:

Ik heb onder de spier en gelijk een sportbh dag en nacht 6 weken

geen verband

is afhankelijk van je dokter 

Oke dankje! Heb je enig idee of een verband het volume weghaald boven??

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei JW22:

Dit is om de protheses zeker beneden te houden! Nog nooit gezien dat somige protheses hoger zitten? Dit was daarvoor zei mijn arts.. maar iedereen werkt anders hè 

Jaa ik snap het ook niet precies, hij had het erover dat hij ze hoog wou plaatsen. Wanneer ik dan het borstverband zou gaan dragen zou mijn vel losser worden?? Bedenk nu dat de volume boven dan misschien losser word..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb borstband zonder bh overdag. Na de operatie stonden mn borsten heel hoog. De chirurg zei dat de borstband ervoor zorgde dat de prothesen sneller naar beneden werden gedrukt. En zonder bh zorgt ervoor dat dit niet kan worden belemmerd. Gaat dan sneller. Wordt niet tegengehouden door de bh. Jij hebt ook high profile. Heeft sowieso meer volume aan bovenkant dan een moderate profile. Dit wordt niet meer platgedrukt door een band.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Jules83:

Goh nee @best_boobie? Een idee?

denk echt gewoon werkwijze is.

en weinig te maken met voor of onder spier.

Mijn nichtje andere dokter en ook geen verband 

Volledig afhankelijk van werkwijze van de pc en plaatsing van de prothesen. De een moet meteen een bh, de ander alleen een band, en weer een ander een verband met band.

 

De band dient ter stabilisatie van de prothesen en/of om te helpen zakken ervan.

De band wordt in principe alleen gebruikt bij plaatsing achter de spier/ duale plane.

Soms ook voor de spier, meestal bij anatomische prothesen,  uitzonderingen daar gelaten.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
  • 11 months later...
Op 17-11-2017 om 20:18, Rozalie zei:

Hoi!

drie dagen gelegen geopereerd, 330 cc dual plane anatomisch. Resultaat nu vind ik echt vreselijk. Heb borstband en compressiebh. Betekent dit dat de arts ze bij mij hoog geplaatst heeft? En zo ja, waarom ??? Heel bang dat het zo lelijk blijft:-( 

Hoe is het uiteindelijk geworden Rozalie? Ik heb hetzelfde 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-11-2017 om 20:18, Rozalie zei:

Hoi!

drie dagen gelegen geopereerd, 330 cc dual plane anatomisch. Resultaat nu vind ik echt vreselijk. Heb borstband en compressiebh. Betekent dit dat de arts ze bij mij hoog geplaatst heeft? En zo ja, waarom ??? Heel bang dat het zo lelijk blijft:-( 

geduld ;) na 3 dgn ziet het er meestal niet mooi uit, komt nog wel

 

hier sinds gister ook een borstband, samen met de sportbh 6 wkn dag en nacht. Onding :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.