Race Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 Hoi dames, Afgelopen week was ik bij Frans Straten op consultgesprek en heb eindelijk een datum geprikt! 11 september wordt het.. Spannend! Alleen ben ik heel erg benieuwd of iemand ervaring heeft met anatomische implantaten high profile die héél erg op ronde implantaten lijken, alleen zal het boven een mooiere overloop hebben? Ik ben namelijk geen fan van anatomisch en heb altijd gezegd dat ik rond wil (omdat ik ook volume boven wil), maar bij Frans Straten had hij andere soort anatomische dan degene die ik bij andere klinieken heb gezien. Ze zijn niet zo plat van boven en na resultaten gezien te hebben van andere vrouwen met die implantaten zou je niet zeggen dat het anatomisch is. Na deze gezien te hebben heb ik in overleg met de PC er toch voor gekozen om die te plaatsen. Heeft iemand ook deze soort implantaten? Zo ja, kan ik de foto's ervan bekijken? Ik ben heel erg benieuwd en hoop reacties te krijgen van degene die deze soort hebben geplaatst! Thanks alvast Hieronder nog een paar foto's van de passessie. Hier draag ik 345 cc! (ben ook benieuwd naar jullie mening op de grootte!) Pictures visible for members only. Become a member now. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Deprinsesopdeerwt Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 @Race Om welk merk implantaten gaat het? Ik vind de maat je mooi staan, mooi in verhouding! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schildpad Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 Mooie maat @Race En gefeliciteerd met je datum. Super spannend! Ik heb mentor uit de serie cpg 323 hp dp 390cc. Ook via Frans. http://www.simplybreastimplants.com/breast_implant_sizes/cpg_323_canada.html Ik had niet zoveel vulling aan de bovenkant van mijn borsten dus vandaar anatomisch. Ik ben er heel blij mee. Mocht je interesse hebben dan kan ik je toevoegen aan mijn album. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Race Posted June 26, 2017 Author Share Posted June 26, 2017 1 uur geleden zei Deprinsesopdeerwt: @Race Om welk merk implantaten gaat het? Ik vind de maat je mooi staan, mooi in verhouding! Hi @Deprinsesopdeerwt! Dit gaat om Mentor anatomisch HP. Dat is althans wat erin zal gaan, dit is natuurlijk slechts een pasimplantaat! En dankjewel! Ik zat een beetje te twijfelen tussen 390 en 345, maar denk dat 345 mooi in verhouding is inderdaad.. Wat ben jij van plan om te zetten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Race Posted June 26, 2017 Author Share Posted June 26, 2017 8 minuten geleden zei Schildpad: Mooie maat @Race En gefeliciteerd met je datum. Super spannend! Ik heb mentor uit de serie cpg 323 hp dp 390cc. Ook via Frans. http://www.simplybreastimplants.com/breast_implant_sizes/cpg_323_canada.html Ik had niet zoveel vulling aan de bovenkant van mijn borsten dus vandaar anatomisch. Ik ben er heel blij mee. Mocht je interesse hebben dan kan ik je toevoegen aan mijn album. Hoi @Schildpad, dank je wel! Dat zijn ook inderdaad precies de implantaten waar ik het over heb, thanks voor de link! Ik zou dan wel heel graag jouw foto's willen zien, kun je deze voor mij zichtbaar maken? Op je profielfoto zijn ze erg mooi! Mag ik ook weten wat jouw voorsituatie was? Lengte, gewicht, cupmaat.. Deze info staat bij mij onder 'About me' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schildpad Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 Ik heb je toegevoegd. Ik weet natuurlijk niet in hoeverre die bolling aan de bovenkant blijft. Ik ben nog maar 11 weken po en geen idee hoe ze eruit zien na bijvoorbeeld een jaar... Ik ben 164cm en weeg 51kg. Mijn voorsituatie was 75b. Foto's van mijn voorsituatie staan ook in dat album. Goede keus om bij Frans te gaan. Hij weet wat wij dames nodig hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Race Posted June 26, 2017 Author Share Posted June 26, 2017 5 minuten geleden zei Schildpad: Ik heb je toegevoegd. Ik weet natuurlijk niet in hoeverre die bolling aan de bovenkant blijft. Ik ben nog maar 11 weken po en geen idee hoe ze eruit zien na bijvoorbeeld een jaar... Ik ben 164cm en weeg 51kg. Mijn voorsituatie was 75b. Foto's van mijn voorsituatie staan ook in dat album. Goede keus om bij Frans te gaan. Hij weet wat wij dames nodig hebben Ik heb je foto's bekeken en vind die foto van 11 weken po echt prachtig!! Hele mooie overloop heeft het inderdaad... Ik heb een beetje hetzelfde postuur als jij, ben ook 1.64 en maar weeg 54 kg i.v.m. sporten/spiermassa. Ik heb namelijk heel weinig eigen weefsel en mijn huid is ook niet heel dik, de jouwe wel! Mooi uitgepakt zeg. Ik wil heel graag het resultaat van ronde protheses, maar FS zij dat je bij mij dus een rand zal zien, maar met deze anatomische implantaten zal het resultaat op rond lijken, dat is bij jou ook te zien. Ben jij dat trouwens ook op je profielfoto? Want dat ziet er wel anders uit dan je huidige foto's... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schildpad Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 Bedankt ben er ook heel blij mee. Al mocht het nog wel groter hoor haha, ben al zo erg aan de maat gewend...mijn vel is idd niet zo dun maar heb toch dp gekregen ivm met die bovenrand wat jij ook zegt. Ik heb idd al vaker gehoord dat het wel ronde lijken. Jou passessies vind ik ook mooi. Ook die bij DG. Die 345cc staat je goed! Ik denk dat je heel blij zal zijn met die 323 serie. Op die profielfoto ben ik ook. Maar die is gemaakt toen ik iets van 3/4 weken po was ofzo haha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Race Posted June 26, 2017 Author Share Posted June 26, 2017 12 minuten geleden zei Schildpad: Bedankt ben er ook heel blij mee. Al mocht het nog wel groter hoor haha, ben al zo erg aan de maat gewend...mijn vel is idd niet zo dun maar heb toch dp gekregen ivm met die bovenrand wat jij ook zegt. Ik heb idd al vaker gehoord dat het wel ronde lijken. Jou passessies vind ik ook mooi. Ook die bij DG. Die 345cc staat je goed! Ik denk dat je heel blij zal zijn met die 323 serie. Op die profielfoto ben ik ook. Maar die is gemaakt toen ik iets van 3/4 weken po was ofzo haha. Dank je wel! Ik zie dat steeds vaker voorbij komen dat men het toch liever groter had willen nemen, is dat gevoel heel sterk? Zou het dan nog wel bij je lichaam passen? Ik kan me best voorstellen dat het heel snel went, maar is het dan omdat je ze groter had verwacht? Dat ze bijvoorbeeld groter leken bij de passessie? Of voldoet het wel aan de verwachtingen? Een hoop vragen maar ben heel benieuwd of dat komt omdat ze dan kleiner uitkomen dan verwacht! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Deprinsesopdeerwt Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 1 uur geleden zei Race: Hi @Deprinsesopdeerwt! Dit gaat om Mentor anatomisch HP. Dat is althans wat erin zal gaan, dit is natuurlijk slechts een pasimplantaat! En dankjewel! Ik zat een beetje te twijfelen tussen 390 en 345, maar denk dat 345 mooi in verhouding is inderdaad.. Wat ben jij van plan om te zetten? Ik snap je twijfel, ik vond het kiezen van het aantal cc echt het lastigste van dit hele proces (dit, en de korte twijfelperiode die ik heb gehad over Motiva Plus of Motiva Ultima). Hier op het forum zie ik meestal dat, in geval van twijfel over het aantal cc, het grootste aantal wordt aangeraden. Heb je ook foto's gemaakt met 390? Ik krijg 31 juli Motiva (Plus), 350 cc (meer past er niet in), round, ultra high, dual plane. Ik wil geen anatomische prothesen, omdat ik bang ben dat het volume aan de bovenkant, wat ik nu absoluut niet heb, te afwezig zal zijn (tevens de reden dat ik heb gekozen voor Plus en niet Ultima). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schildpad Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 1 uur geleden zei Race: Dank je wel! Ik zie dat steeds vaker voorbij komen dat men het toch liever groter had willen nemen, is dat gevoel heel sterk? Zou het dan nog wel bij je lichaam passen? Ik kan me best voorstellen dat het heel snel went, maar is het dan omdat je ze groter had verwacht? Dat ze bijvoorbeeld groter leken bij de passessie? Of voldoet het wel aan de verwachtingen? Een hoop vragen maar ben heel benieuwd of dat komt omdat ze dan kleiner uitkomen dan verwacht! Dat ik ze groter wil, heb ik wel heel sterk. Maar ik heb mijn man nog niet zover kunnen krijgen haha. De 390cc is wat er nu zo'n beetje als max in kon. Dus vandaar niet al gelijk groter. Ik had niet zoveel dus ieder beetje cc leek al huge. De eerste weken na de bv vond ik ze zelfs vééls te groot. Ik dacht echt van wat heb ik mezelf aangedaan en durfde amper de straat op. Om de één of andere reden is de laatste paar weken mijn beeld veranderd en zou ik het dus niet erg vinden als ik groter zou gaan. Niet á la barbie ofzo maar gewoon net 1 of 2 cup meer. Ik heb alleen de 345cc gepast en op de okdag gevraagd of Frans de 390cc wilde proberen. Wat is nou 45cc extra...Zelfde als wat deprinsesopdeerwt zegt, je went snel aan de grootte. De passessie komt aardig overeen met de werkelijkheid. Ik vind het niet erg (meer) als mensen zien dat het neppers zijn maar je moet doen waar jij je prettig bij voelt. Zoals je ziet in mijn album is 390cc wel aardig in verhouding met mijn lichaam vind ik. Die 345cc bij jou staat heel mooi. En bijna iedereen twijfelt tot aan de OK... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Race Posted June 26, 2017 Author Share Posted June 26, 2017 6 uur geleden zei Deprinsesopdeerwt: Ik snap je twijfel, ik vond het kiezen van het aantal cc echt het lastigste van dit hele proces (dit, en de korte twijfelperiode die ik heb gehad over Motiva Plus of Motiva Ultima). Hier op het forum zie ik meestal dat, in geval van twijfel over het aantal cc, het grootste aantal wordt aangeraden. Heb je ook foto's gemaakt met 390? Ik krijg 31 juli Motiva (Plus), 350 cc (meer past er niet in), round, ultra high, dual plane. Ik wil geen anatomische prothesen, omdat ik bang ben dat het volume aan de bovenkant, wat ik nu absoluut niet heb, te afwezig zal zijn (tevens de reden dat ik heb gekozen voor Plus en niet Ultima). Ja dat heb ik ook meegekregen.. Een verschil van zo weinig cc maakt inderdaad niet veel uit, aangezien veel meiden achteraf toch net iets groter hadden willen hebben is dat het beste. Ik heb bij mijn gesprekken nog niks gehoord van Motiva, wat houdt dat in? Ik heb helaas geen foto's met 390 cc gemaakt.. Ik denk er wel aan om nog 1 keer langs te gaan en mijn twijfels nog even bespreken met de PC. 350 cc rond is heel mooi! Dat was in eerste instantie ook mijn wens.. Spannend zeg, nog een paar daagjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Race Posted June 26, 2017 Author Share Posted June 26, 2017 5 uur geleden zei Schildpad: Dat ik ze groter wil, heb ik wel heel sterk. Maar ik heb mijn man nog niet zover kunnen krijgen haha. De 390cc is wat er nu zo'n beetje als max in kon. Dus vandaar niet al gelijk groter. Ik had niet zoveel dus ieder beetje cc leek al huge. De eerste weken na de bv vond ik ze zelfs vééls te groot. Ik dacht echt van wat heb ik mezelf aangedaan en durfde amper de straat op. Om de één of andere reden is de laatste paar weken mijn beeld veranderd en zou ik het dus niet erg vinden als ik groter zou gaan. Niet á la barbie ofzo maar gewoon net 1 of 2 cup meer. Ik heb alleen de 345cc gepast en op de okdag gevraagd of Frans de 390cc wilde proberen. Wat is nou 45cc extra...Zelfde als wat deprinsesopdeerwt zegt, je went snel aan de grootte. De passessie komt aardig overeen met de werkelijkheid. Ik vind het niet erg (meer) als mensen zien dat het neppers zijn maar je moet doen waar jij je prettig bij voelt. Zoals je ziet in mijn album is 390cc wel aardig in verhouding met mijn lichaam vind ik. Die 345cc bij jou staat heel mooi. En bijna iedereen twijfelt tot aan de OK... Ik kan me best voorstellen dat het in het begin inderdaad even schrikken is als je naar beneden kijkt, voorheen kon je nog je voeten van boven zien en dan opeens moet je iets naar voren staan haha! Dat heb ik btw ook, liever mooie borsten en dat je maar lekker kan 'zien' dat ze nep zijn dan dat ze klein zijn en 'natuurlijk' lijken.. Aah nou wie weet in de toekomst dat je weer groter gaat! Bedankt voor je tips in ieder geval en heet veel succes met het herstellen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sky__1 Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 @Race ik ben vandaag geopereerd door Dr. Straten en heb uiteindelijk 390 cc anatomisch gekregen Met het passen had ik gekozen voor 345 cc maar omdat ik veel reacties had gelezen dat bijna iedereen achteraf groter wilde ging ik twijfelen en hadden ze het beide klaar gelegd. Na overleg met hem zou hij kijken wat erin zou passen en 390 cc is gelukt. Ik ben 1.62 en ongeveer 55 kg dus we zijn wel een beetje vergelijkbaar Als je wilt kan ik je foto's sturen van mijn voor situatie + pasfoto's en als ik wat verder ben en ze wat meer gezakt zijn wil ik ook foto's sturen hoe ze dan zijn Zie dat je pas in September hoeft dus je hebt nog even Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alyssa Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 @Race je oogt heel smal, dus ik vind persoonlijk die 345 cc heel goed bij je passen en zou niet snel groter gaan. Maar dat is natuurlijk persoonlijk ;-) wat is je huidige cupmaat (en omtrek)? Ik krijg 390 cc anatomisch high profile bij Frans of 440 cc, ligt eraan wat er in past. Maar ik ben vrij groot (178cm) en breed (nu 80AA). Succes met kiezen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Race Posted June 27, 2017 Author Share Posted June 27, 2017 @Sky__1 Hi Sky! Wat toevalllig! Dat is inderdaad precies hetgeen wat ik in mijn hoofd heb. Ik denk dat je wel blij zal zijn met de last-minute keuze om 390cc te nemen. Het verschilt niet veel en beter 'iets te groot' dan iets te klein denk ik dan.. Ik ben heel benieuwd naar je situatie! Kan ik je foto's bekijken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Race Posted June 27, 2017 Author Share Posted June 27, 2017 12 uur geleden zei Alyssa: @Race je oogt heel smal, dus ik vind persoonlijk die 345 cc heel goed bij je passen en zou niet snel groter gaan. Maar dat is natuurlijk persoonlijk ;-) wat is je huidige cupmaat (en omtrek)? Ik krijg 390 cc anatomisch high profile bij Frans of 440 cc, ligt eraan wat er in past. Maar ik ben vrij groot (178cm) en breed (nu 80AA). Succes met kiezen! Dank je wel! Ja het is voor mij al best wat want bij andere klinieken zaten ze op 290, maar Frans luisterde heel goed naar mijn wensen en gaf gewoon eerlijk aan dat ik niet kleiner dan dit moet gaan, dat begrip vond ik wel fijn! Aan de andere kant... 45 cc is natuurlijk niet héél veel extra.. Maar ik denk dat dit inderdaad mooi in verhouding is. Ik heb ook best een achterwerk en ik zou niet willen dat mijn borsten te groot worden waardoor mij achterwerk weer minder opvalt, om eerlijk te zijn.. (ja daar train ik hard voor! ) Zo vind ik het ook mooi in verhouding! Mijn huidige cupmaat zonder vulling is echt een A, mijn omtrek is 70. Hiermee zou ik dus waarschijnlijk op een 70D komen, volgens de consulente. Jij zal dus ook de serie 323 anatomisch krijgen, ik vind dat mooie implantaten! Ze geven alsnog het 'ronde' resultaat alleen met een mooie overloop boven. Wel heel spannend! Wanneer is de dag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Deprinsesopdeerwt Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 13 uur geleden zei Race: Ja dat heb ik ook meegekregen.. Een verschil van zo weinig cc maakt inderdaad niet veel uit, aangezien veel meiden achteraf toch net iets groter hadden willen hebben is dat het beste. Ik heb bij mijn gesprekken nog niks gehoord van Motiva, wat houdt dat in? Ik heb helaas geen foto's met 390 cc gemaakt.. Ik denk er wel aan om nog 1 keer langs te gaan en mijn twijfels nog even bespreken met de PC. 350 cc rond is heel mooi! Dat was in eerste instantie ook mijn wens.. Spannend zeg, nog een paar daagjes! Motiva is het merk (net zoals dat je bijvoorbeeld Natrelle of Mentor hebt). Binnen het merk heb je nog verschillende typen implantaten, waaronder een ronde implantaat die zich gedraagt als een anatomische (de Motiva ProgressiveGel Ultima). Ik was bang dat een gewone ronde implantaat (zoals de Motiva ProgressiveGel Plus) er te nep uit zou gaan zien bij mij, dus heb ik getwijfeld of ik niet voor de Ultima zou gaan. Maar omdat de implantaten bij mij dual plane worden geplaatst, worden ze sowieso aan de bovenkant al iets platgedrukt door de spier, wat als het goed is dat hele ronde iets wegneemt en de overgang wat natuurlijker doet lijken. Dus ik ga voor de Plus. Ik was ook nog een keer extra langsgegaan om te passen. Had de eerste keer geen foto's gemaakt en daar baalde ik wel van, want voordat ik goed en wel de deur uit was na de eerste passessie, was ik al half vergeten hoe het er ook alweer uitzag Vanwaar dat je bent afgeweken van je eerste wens, de 350cc? Nog 34 dagen, kan haast niet wachten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Race Posted June 27, 2017 Author Share Posted June 27, 2017 3 uur geleden zei Deprinsesopdeerwt: Motiva is het merk (net zoals dat je bijvoorbeeld Natrelle of Mentor hebt). Binnen het merk heb je nog verschillende typen implantaten, waaronder een ronde implantaat die zich gedraagt als een anatomische (de Motiva ProgressiveGel Ultima). Ik was bang dat een gewone ronde implantaat (zoals de Motiva ProgressiveGel Plus) er te nep uit zou gaan zien bij mij, dus heb ik getwijfeld of ik niet voor de Ultima zou gaan. Maar omdat de implantaten bij mij dual plane worden geplaatst, worden ze sowieso aan de bovenkant al iets platgedrukt door de spier, wat als het goed is dat hele ronde iets wegneemt en de overgang wat natuurlijker doet lijken. Dus ik ga voor de Plus. Ik was ook nog een keer extra langsgegaan om te passen. Had de eerste keer geen foto's gemaakt en daar baalde ik wel van, want voordat ik goed en wel de deur uit was na de eerste passessie, was ik al half vergeten hoe het er ook alweer uitzag Vanwaar dat je bent afgeweken van je eerste wens, de 350cc? Nog 34 dagen, kan haast niet wachten! Wat jij nu zegt, daar zit ik zeg maar mee.. Ik vind 350 'rond' echt super mooi, vanwege de volume boven. Nu heb ik dus bij Frans andere soort anatomische gezien ( http://www.simplybreastimplants.com/breast_implant_sizes/cpg_323_canada.html ) waarbij hij aangeeft dat ze hetzelfde resultaat als rond geven alleen de overloop boven dus mooier zal zijn omdat ik een dunne huid heb. Bij mij zullen ze ook dualplane worden gezet, en net zoals jij denk ik dan dat de overloop dan toch niet zo te zien zal zijn? Alle resultaten die ik zie vind ik rond gewoon mooier over het aantal cc's ben ik wel uit en dat zal wel 350 zijn! Die 34 dagen zullen denk ik super snel gaan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schildpad Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 17 uur geleden zei Sky__1: @Race ik ben vandaag geopereerd door Dr. Straten en heb uiteindelijk 390 cc anatomisch gekregen Met het passen had ik gekozen voor 345 cc maar omdat ik veel reacties had gelezen dat bijna iedereen achteraf groter wilde ging ik twijfelen en hadden ze het beide klaar gelegd. Na overleg met hem zou hij kijken wat erin zou passen en 390 cc is gelukt. Ik ben 1.62 en ongeveer 55 kg dus we zijn wel een beetje vergelijkbaar Als je wilt kan ik je foto's sturen van mijn voor situatie + pasfoto's en als ik wat verder ben en ze wat meer gezakt zijn wil ik ook foto's sturen hoe ze dan zijn Zie dat je pas in September hoeft dus je hebt nog even Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe boobs Hoe gaat het met je? Bij mij ging het precies zoals bij jou met het aantal cc's. Ik had de 390 ook niet gepast maar op de okdag gevraagd of Frans deze erin kon doen als het paste. Als je tzt foto's in je album hebt wil je mij dan toevoegen? We hebben zo'n beetje hetzelfde postuur en ik ben wel benieuwd hoe het er bij jou uit ziet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Deprinsesopdeerwt Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 58 minuten geleden zei Race: Wat jij nu zegt, daar zit ik zeg maar mee.. Ik vind 350 'rond' echt super mooi, vanwege de volume boven. Nu heb ik dus bij Frans andere soort anatomische gezien ( http://www.simplybreastimplants.com/breast_implant_sizes/cpg_323_canada.html ) waarbij hij aangeeft dat ze hetzelfde resultaat als rond geven alleen de overloop boven dus mooier zal zijn omdat ik een dunne huid heb. Bij mij zullen ze ook dualplane worden gezet, en net zoals jij denk ik dan dat de overloop dan toch niet zo te zien zal zijn? Alle resultaten die ik zie vind ik rond gewoon mooier over het aantal cc's ben ik wel uit en dat zal wel 350 zijn! Die 34 dagen zullen denk ik super snel gaan! We zitten zo te horen een beetje in dezelfde situatie, ik heb namelijk ook een dunne huid. Toch raadde de chirurg die mij gaat opereren, dokter Fresow, mij aan om voor rond te gaan, juist omdat ik dat volume aan de bovenkant ook graag wil. Nou ga ik wel voor ultra high profile, omdat er bij mij echt niet meer in kan dan 350cc, omdat ik heel smal gebouwd ben en toch het grootst haalbare wil. Uiteindelijk ben ik ook niet gegaan voor de ronde implantaten die zich anatomisch gedragen (de Motiva ProgressiveGel Ultima), omdat ik gewoon echt te bang ben dat in combinatie met de dual plane het volume aan de bovenkant te veel zal wegvallen (in mijn topic kan je ook lezen over mijn twijfel: klik!). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Race Posted June 27, 2017 Author Share Posted June 27, 2017 15 minuten geleden zei Deprinsesopdeerwt: We zitten zo te horen een beetje in dezelfde situatie, ik heb namelijk ook een dunne huid. Toch raadde de chirurg die mij gaat opereren, dokter Fresow, mij aan om voor rond te gaan, juist omdat ik dat volume aan de bovenkant ook graag wil. Nou ga ik wel voor ultra high profile, omdat er bij mij echt niet meer in kan dan 350cc, omdat ik heel smal gebouwd ben en toch het grootst haalbare wil. Uiteindelijk ben ik ook niet gegaan voor de ronde implantaten die zich anatomisch gedragen (de Motiva ProgressiveGel Ultima), omdat ik gewoon echt te bang ben dat in combinatie met de dual plane het volume aan de bovenkant te veel zal wegvallen (in mijn topic kan je ook lezen over mijn twijfel: klik!). Hetzelfde werd mij aangeraden bij Boerhaave omdat ik inderdaad ook smal ben en als ik meer cc's wil het dan in de diepte moet. Toen werd mij Ultra high profile aangeraden. Alleen ik zal uiteindelijk wel voor Frans gaan, omdat hij echt snapte wat ik wilde hebben. Ik zal daarom nog één keer langs gaan om dit anatomisch/rond verhaal met hem te bespreken. Als rond 350 cc niet zal passen dan zal ik wel gewoon anatomisch doen. Als hij wel rond 350 kan plaatsen dan kies ik denk ik toch daarvoor! Ik wil niet minderen in cc's... Maar ik kan me zeker vinden in je verhaal! Misschien is het een idee dat je wat foto's van je postuur upload zodat ik/we je situatie beter kunnen begrijpen Ook leuk voor je verhaal natuurlijk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Race Posted June 27, 2017 Author Share Posted June 27, 2017 @Deprinsesopdeerwt ik heb trouwens ook je verhaal gelezen, en ook dáárin kan ik me heel goed vinden.. Ondanks dat ik voor de rest wel heel tevreden ben over mijn lichaam, voel ik me puur door het geen hebben van borsten toch net een jongetje inderdaad.. Heb het lang mezelf wijs gemaakt dat het me niks doet maar uiteindelijk ook aan mezelf toegegeven dat het me toch degelijk wél wat doet... Tzelfde gevoel als jij dus! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sky__1 Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 6 uur geleden zei Race: @Sky__1 Hi Sky! Wat toevalllig! Dat is inderdaad precies hetgeen wat ik in mijn hoofd heb. Ik denk dat je wel blij zal zijn met de last-minute keuze om 390cc te nemen. Het verschilt niet veel en beter 'iets te groot' dan iets te klein denk ik dan.. Ik ben heel benieuwd naar je situatie! Kan ik je foto's bekijken? Ik ben ook blij dat ik de keuze heb gemaakt voor toch iets groter, tot nu toe vind ik ze ook niet TE groot Ik ben redelijk slank maar heb toch ook wel volle billen dus t is mooi in verhouding zo Zodra ik een album heb aangemaakt zal ik je toevoegen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sky__1 Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 1 uur geleden zei Schildpad: Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe boobs Hoe gaat het met je? Bij mij ging het precies zoals bij jou met het aantal cc's. Ik had de 390 ook niet gepast maar op de okdag gevraagd of Frans deze erin kon doen als het paste. Als je tzt foto's in je album hebt wil je mij dan toevoegen? We hebben zo'n beetje hetzelfde postuur en ik ben wel benieuwd hoe het er bij jou uit ziet Dankjewel! Buiten de druk om op mn borst voel ik me verder goed. Ik had de 390 wel gepast met de pas sessie maar vond ik in eerste instantie te groot, ook omdat je niks gewend bent natuurlijk en dan zit er ineens behoorlijk wat in.. Naar mate ik t steeds meer gewend was en de foto's regelmatig aan t terug kijken was viel t mee en ging ik twijfelen, ook door de verhalen hier dat iedereen achteraf liever groter had gewild dan kleiner toch voor de 390 gegaan Zodra ik een album heb gemaakt zal ik je toevoegen! Mag ik bij jou ook foto's kijken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.