Jump to content

borst onder oksel dikker na borstvergroting?!

Recommended Posts

Hallo, ik heb een vraagje hebben er meiden in het begin ook zo een verschil gehad met hoogte van de borsten en tepels. Ik ben nu 2 weken en een paar dagen po, en ik weet dat mijn borsten nog gaan veranderen. Maar ik zie steeds meer verschil in de borsten een hangt namelijk lager waardoor de tepels ook niet helemaal gelijk staan. Nu ben ik natuurlijk bang dat dit zo blijft:mellow:. Misschien dat iemand mij hun ervaring kan vertellen wat dit net zo heeft gehad maar waar het allemaal goed is gekomen. Mss hoort het er allemaal bij ik weet he niet? Stel mij gerust aub:P

He meid. Hoort er echt allemaal bij. De boobs zakken niet gelijkertijd op dezelfde manier. Mijn linkerborst was ook erg lui. En na 13 weken po zie ik nog verschil, maar ik maak elke 2 weken foto's en dan zie ik toch dat die nog langzaam meezakt. Dus uiteindelijk komt dat wel goed! Pas na 3 maanden/6maanden zou ik me pas zorgen maken als er grote verschillen zijn;) hoop dat ik je beetje gerust gesteld heb!

Liefs x

Hoi Francis, ik ben nu 8 weken po en in het begin zat mijn ene borst ook hoger dan de ander.. Het moet allemaal nog een beetje indalen en zijn plekje vinden. Ze zijn bij mij ook niet precies hetzelfde, dat waren ze voor de operatie ook niet en na zo'n vergroting wordt dat effect wat versterkt.. Ik vind dat niet erg, zo blijft het ook wat natuurlijker zeg maar.

Het uiteindelijke resultaat is pas na een aantal maanden te zien. Mocht het verschil echt heel groot zijn zou ik even de arts om raad vragen..

Hey Franciss, je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor. De aankomende weken/maanden blijven je borsten nog veranderen. Het zijn immers twee separate ingrepen die ook afzonderlijk van elkaar hetstellen. Don't worry meid, ze gaan nog een hele hoop veranderen.

@milse klopt ook wat je zecht, het ziet er ook iedere dag anders uit. Maar toch shrik je even. Mijn borsten waren voor de operatie ook niet gelijk, dus ik wist dat uiteindelijk dit  verschil een beetje blijft. Maar nu is het idd even benadrukt denk ik. Maar is idd wel het natuurlijkste. Ik houd het nu bij met foto's, hopelijk dat mijn andere borst nog gaat indalen. 

47 minuten geleden zei Schildpad:

Hey Franciss, je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor. De aankomende weken/maanden blijven je borsten nog veranderen. Het zijn immers twee separate ingrepen die ook afzonderlijk van elkaar hetstellen. Don't worry meid, ze gaan nog een hele hoop veranderen.

Dat klopt ook helemaal, ergens weet ik ook dat ze nog echt veel moeten veranderen. Maar de ene borst daalt zou ik maar zeggen met de dag meer vergeleken met de ander. Dus het was even shrikken. Het is allemaal nieuw en spannend. Dus ik zocht even steun hier op het forum. Super fijn dat jullie reageren. Xx

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten! Fijn dat je weer wat rust hebt gevonden, het is even flink schrikken maar hoort erbij. Geef je borsten wat tijd, gaat ongetwijfeld goed komen :). Je bent nog maar twee weken, voor ze echt helemaal op hun plek zitten ben je nog heel wat weken verder.

@marjon_nl dankje! Ben er heel blij mee eindelijk na al die jaren de stap durven zetten. Ben echt blij! 

Klopt idd het zijn pas 2weken nog even afwachten. Zo fijn dat dat iedereen elkaar zo helpt op dit forum. Geeft mij weer wat meer rust.

@Schildpad Wat een mooi natuurlijk resultaat zeg!!

Hihi bij mij is juist de rechtse wat eigenwijs nu. Maar zal ongetwijfelt goed komen dan.

Grappig hoe het lichaam eigenlijk te werk gaat iedere dag zie ik verschil in mijn borsten. 

@xRenee Ja echt super alle reacties, het is echt fijn andere hun ervaring te lezen. Stelt me echt gerust dan. 

Ik ga denk ik ook wat meer foto's maken om beter de veranderingen te gaan zien. 

Ik heb ze natuurlijk pas 2weken dus ze gaan nog veel veranderen. 

Dankje voor je reactie, heb ik veel aan ^_^ xx

• 3 weeks later...

Hi,

ik had een vraagje over jullie ervaring.

Ik ben nu bijna 4weken po en vind mijn borst wat onder de oksel zitten. Ik weet niet goed hoe ik dit moet uitleggen. Ook weet ik niet of dit "normaal" is. Ik had voor mijn borstvergroting namelijk niet heel veel, een aa of net Atje. dus onder mijn oksel was ik plat.

Mijn maat nu weet ik nog niet, wel weet ik natuurlijk dat ik 445cc druppelvrom heb achter de borstspier. 

Zelf op foto's vind ik niet dat ze te veel uitsteken of zo. Maar het voelt en ziet van boven af wat dikker uit onder de oksel. Nu weet ik dat er natuurlijk nog wat zwelling kan zitten en dat ze nog wat moeten zakken enzv. Maar toch hoop ik dat er meiden zijn die mij kunnen vertellen of zij dit ook hebben en of dit normaal is of nog goed komt.

Pictures visible for members only.

Become a member now.

• 2 weeks later...

Hey dames,

dit lees je hier vaak en wat ik regelmatig lees is dat ze nog moeten zakken en zodra ze soepel enz worden dat ze veel mooier en natuurlijker op zn plek gaan zitten (zelf ronde dus hier geen ervaring mee)

maar gaat helemaal goed komen hoor ;)

15 minuten geleden zei Mamavantwee:

Hey dames,

dit lees je hier vaak en wat ik regelmatig lees is dat ze nog moeten zakken en zodra ze soepel enz worden dat ze veel mooier en natuurlijker op zn plek gaan zitten (zelf ronde dus hier geen ervaring mee)

maar gaat helemaal goed komen hoor ;)

Mijne zijn al helemaal gezakt (vandaar mijn andere topic, voel ze echt helemaal onderin), maar toch vrij veel "sideboob". Ik accepteer het maar gewoon. 

Ik had het met 1 borst, dus toen moest ik een borstband gaan dragen om ze op de juiste plek te krijgen. Had bij mij te maken met m'n borstspieren die de protheses wegduwde.
Anders even overleggen met je chirurg? 

@Rocker heb van de week controle gehad bij de chirurg, en hij vertelde idd dat ze nog moeten zakken. Dus dat ze nu wat hoger in de oksel zitten dan dat ze uiteindelijk komen te zitten. 

@Mamavantwee Was laats bh's gaan passen en ik kwam op een 70e uit. Terwijl ik dacht dat ik een c of d zou hebben. Volgens mij is dat idd zo wat jij zecht hoe meer cc hoe breeder. Want een c paste bij mij niet omdat ik te veel side boob heb hahah. 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.