Ga naar inhoud

Borstlifting


Aanbevolen berichten

Hey meiden, ik ben Inge en ben 45 jaar. Ik heb me lid gemaakt van dit forum omdat ik heel graag een borstvergroting zou hebben. Ik ben namelijk heel erg afgeslankt waardoor men borsten nogal leeg zijn of hoe zeg je dat ☺ ik denk eraan om bij Dr Verdonck te gaan. Iemand ervaring met deze dokter?

Groetjes inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi inge,

 

Welkom op het forum.  Ik zit er nu bijna een maand en je kunt enorm veel informatie vinden. Als je in de zoekbalk dr verdonck intypt kun je heel veel over hem vinden. Ikzelf ben bij dr visser geweest en ga nog naar dr van zele toe. Hopelijk in december mijn kerstballen...

 

Veel succes

Gr gastmama 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Inge 123 

Hallo ik ben 43 jaar en ga op 2 juni een bv ondergaan.

ik ga ook bij Dr. Verdonck. Tijdens de consultatie was ik zeer tevreden over hem. In welk ziekenhuis van hem zou je willen gaan ? Ik ben in het BBC geweest en daar werkt hij met de merken mentor Sebbin en motiva. In ander zh weet ik de merken niet. Je gaat hier inderdaad heel veel terug vinden over hem. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook in BBC gaan maar ik heb nu al 2x in een week tijd naar De Verdonck gebeld voor een 1ste afspraak te maken en secretariaat zou contact opnemen maar heb nog niks behoort jammer genoeg. Geduld is nu wel men sterkste punt niet moet ik zeggen ☺ ik moet nog de verschillen eens nalezen tussen de merken want weet er nog niet veel van!

Ben wel al bij andere dokter geweest maar heb er niet zo een goed gevoel bij en was ook enorm duur! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi inge,

 

Ik ga zelf voor de monoblock hydrogel.  Dr visser plaatst niks anders meer zegt ze. En ik vind het ook wel een prettig idee gezien de gel bleeding waar ze het over hadden. 

Maar visser zin in venlo en genk . Voor mij dichtbij. Maar misschien voor jou tever om eens te gaan babbelen.....

ik vond haar heel fijn om mee te praten. Ze wist echt waar ze het over hadden voor mijn gevoel.

 

Gr gastmama

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad is heel raar! Dr sms't mij dat hij het nogmaals gaat doorgeven maar krijg geen reactie van zen secretariaat.

Ben nu al week verder en nog niets gehoord. Ik denk morgen nogmaals te bellen en eens naar dat andere nr van site misschien meer geluk dan ☺

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Inge 123:

Inderdaad is heel raar! Dr sms't mij dat hij het nogmaals gaat doorgeven maar krijg geen reactie van zen secretariaat.

Ben nu al week verder en nog niets gehoord. Ik denk morgen nogmaals te bellen en eens naar dat andere nr van site misschien meer geluk dan ☺

Dat is apart, want ik had ook vrijwel direct antwoord via de mail. Toen ik had gebeld had ik diezelfde avond Verdonck nog aan de lijn.... Ik mag 2 juni dus kan je nog niet heel veel vertellen. Wel dat het consult heel fijn was!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Is het werkelijk zo dat Dr Verdonck geen borstvergroting wil uitvoeren als hij vind dat je een borstlifting nodig hebt ook al wil ik enkel een vergroting en geen lifting. Weet iemand dit?

Ik vind van mezelf dat ik vroeger voor mijn afslanking best mooie borsten had en wil ze zo graag terug ook al waren ze beetje doorgezakt! Dus denk ik door ze nu wat te vergroten terug dat ik geen lifting nodig heb. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Inge 123:

Hallo,

Is het werkelijk zo dat Dr Verdonck geen borstvergroting wil uitvoeren als hij vind dat je een borstlifting nodig hebt ook al wil ik enkel een vergroting en geen lifting. Weet iemand dit?

Ik vind van mezelf dat ik vroeger voor mijn afslanking best mooie borsten had en wil ze zo graag terug ook al waren ze beetje doorgezakt! Dus denk ik door ze nu wat te vergroten terug dat ik geen lifting nodig heb. 

hi @Inge 123

 

ja heb ben een aantal jaar geleden bij het wellness kliniek geweest, daar had ik te veel overhang, dus kon geen bv zonder lift krijgen.

 

ben pas bij dr Verdonck langs geweest, ik zat op het randje qua overhang centimeters.

dus ik kan wel een bv krijgen bij Dr.Verdonck,ik was hier heel nerveus om, want wilde echt geen lift hebben.

Ga bij dr Verdonck langs dan weet je het zeker, max aantal overhang is 4cm, ik zit op 3cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Inge 123

 

Hay,

 

Veel PC's adviseren al snel een lift bij hangborsten dus als ik jouw was zou ik naast deze consult ook eentje plannen bij Dr Nio ( zoekbalk SLAZ of OLVG invoeren) Hij kan in veel gevallen de borsten opvullen zonder lift en heeft er genoeg ervaring in. Afhangkelijk met hoeveel cc hij de boel moet opvullen moet je er wel van uit gaan dat er veel gevallen, volle borsten te voorschijn komen.

Uiteraard is dit pas meetbaar als hij ziet hoe je huid er aan toe is en geeft hij ook aan of een lift zinvoller is.

 

Er zijn er een hoop met het advies van een lift bij hem terechtgekomen en hebben mooie boobs gekregen dus geef je deze tip mee ;) 

 

Succes bij Verdonk!! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben inderdaad bij dokter Nio geweest omdat ik dacht een lift nodig te hebben en hij gaf aan dat vergroten ook mogelijk is. Dat heeft zelfs zijn voorkeur omdat ik dan niet zoveel littekens krijg. Enige nadeel (vind ik dan) is dat er best wat cc in moet en ik geen grote borsten meer wil.  Ik zou je aanraden om bij hem een consult te plannen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt voor jullie advies, vind ik fijn maar het is zo ik ben van België dus is niet zo bij de deur.

Ik ben ook al bij een andere PC geweest en die zag het wel zitten om te vergroten met 400cc aangezien ik huid genoeg heb en vroeger al behoorlijk grote boezem had maar het prijskaartje was 4750€ en vind ik best veel.

Volgende week ga ik nog bij een andere PC en bekijk het eens wat die zegt. Dan heb ik er 3 gezien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Inge 123 Graag gedaan maar wil wel erbij vermelden dat Nio een lager prijskaartje heeft ;) Zou wel selecteren op een PC die hierin veel ervaring heeft want prijs en afstand heb ik niet naar gekeken en je wil het wel in 1 keer goed doen! Lees je goed in op BF mbt recensies en ervaringen.

 

Succes met je andere consulten 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi, ik ben gisteren op consult geweest bij Dr Verdonck. Jammer genoeg teleurstellend nieuws gekregen. Hij kan het niet doen omdat ik een borstlifting plus borstvergroting nodig heb. Hij gaf me de raad om een consult aan te vragen met zijn collega ook via de BBC.

iemand ervaring met de collega van Dr Verdonck? Was zo van slag dat ik de naam ben vergeten te vragen maar misschien er mensen zijn die dit ook te horen hebben gekregen? Consult van die collega zou op zelfde plaats doorgaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi inge,

 

ik heb geen ervaring met de collega van verdonck maar ik heb zelf ook het advies borstlift gekregen van van zele en ga nu op consult bij dr Nio in de parkkliniek. Hij schijnt je borsten mooi vol te kunnen maken zonder een borstlift terwijl andere pc wel een borstlift zouden gebruiken.

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei gastmama:

Hoi inge,

 

ik heb geen ervaring met de collega van verdonck maar ik heb zelf ook het advies borstlift gekregen van van zele en ga nu op consult bij dr Nio in de parkkliniek. Hij schijnt je borsten mooi vol te kunnen maken zonder een borstlift terwijl andere pc wel een borstlift zouden gebruiken.

 

Succes!

Ja kan altijd natuurlijk maar dan moeten ze vrij groot gaan en door het gewicht ben je na 2 a 3 jaar terug en doe je toch nog borstlift! Zo is mij verteld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen weet ik de namen van de dokters (collega's van Dr Verdonck) dit zouden Dr Van Zele zijn en Dr van Eeckhout maar weet er totaal niets van en vind nergens iets terug ook. Ik moet echt vertrouwen hebben anders durf ik het niet aan, je hoort zoveel enge verhalen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei gastmama:

Hoi inge,

 

ik heb geen ervaring met de collega van verdonck maar ik heb zelf ook het advies borstlift gekregen van van zele en ga nu op consult bij dr Nio in de parkkliniek. Hij schijnt je borsten mooi vol te kunnen maken zonder een borstlift terwijl andere pc wel een borstlift zouden gebruiken.

 

Succes!

Pas hier mee op... Vaak heeft de zwaartekracht toch al de huid het nodige gerekt en zal het binnen enkele jaren weer hangen. Lees anders ook de ervaring van Linf die dit door nio heeft laten doen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Inge,

waar ben je net zo bang voor? Voor de littekens? Pijn? 

Ikzelf heb een lift met prothesen gehad bijna 6 maanden geleden. Ik zou het zo opnieuw doen. Het enige wat ik anders zou doen... me beter informeren op voorhand. Ik krijg mogelijk over 6 maanden een kleine correctie, maar verder alles prima verlopen. Mijn linker borst is anders geheeld dan de rechter... (maar dat komt met een gewone vergroting even goed voor) wat het 'probleem' net is, is nog niet helemaal duidelijk. Ze zijn mooi van vorm en voelen heel natuurlijk aan. Ook de littekens zijn inmiddels heel mooi genezen.

Groetjes, 

miss V.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Op 22-5-2017 om 10:54 zei flege:

hi @Inge 123

 

ja heb ben een aantal jaar geleden bij het wellness kliniek geweest, daar had ik te veel overhang, dus kon geen bv zonder lift krijgen.

 

ben pas bij dr Verdonck langs geweest, ik zat op het randje qua overhang centimeters.

dus ik kan wel een bv krijgen bij Dr.Verdonck,ik was hier heel nerveus om, want wilde echt geen lift hebben.

Ga bij dr Verdonck langs dan weet je het zeker, max aantal overhang is 4cm, ik zit op 3cm.

Hey heb jij je bv laten doen bij dr Verdonck? Ik ben er geweest en hij zei me dat ik een lifting moet zelf zie ik dat niet zo zitten nu voor de littekens maar ben bang dat als ik het zonder doe ik over een jaar of zo wel een lifting moet laten doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.