Jump to content

Morgen 1ste consult ! zenuwachtig ivm ongelijke borsten

KittyX

Recommended Posts

Hee allemaal! Allereerst wat een leuke forum! Super handig! Ik ben 22 jaar en wil al jaren wat aan me borsten doen. Zijn ongelijk 1 kant een B en andere kant C cup. Zoals me titel al vermeld heb ik morgen me eerste consult. Ik ga naar boerhaave in Amsterdam. Bij van der weij. Veel goeds over gehoord maar ben ontzettend zenuwachtig! Zodra ik weet hoe ik een foto kan plaatsen  plaats ik van me voorsituatie en passessie. Liefs kitty

Hee meis wat ontzettend spannend dat je deze stap heb genomen! 

Ik zelf ben ook geholpen door van der weij en ben echt tevreden  ook over de kliniek ben ik erg te spreken!

Succes morgen x

3 minuten geleden zei Cccccc:

Hee meis wat ontzettend spannend dat je deze stap heb genomen! 

Ik zelf ben ook geholpen door van der weij en ben echt tevreden  ook over de kliniek ben ik erg te spreken!

Succes morgen x

Oo wat fijn om te horen! Moet wel even uitvogelen hoe dit allemaal werkt met foto's erop zetten enzo maar ik plaats morgen wel even een berichtje over hoe het was gegaan ❤️

@KittyX

He meis, een consult is zeker heel erg spannend, schrijf al je vragen op, want over het algemeen vergeet je de helft als je eenmaal binnen bent.

Bij je aanmelding heb je een bericht gekregen, en daar staat helemaal uitgelegd hoe je foto's moet plaatsen,zet ze wel in een prive album, zo bepaal je zelf wie jouw foto's mogen zien.

Veel succes morgen.

x

3 minuten geleden zei Desert-Rose:

@KittyX

He meis, een consult is zeker heel erg spannend, schrijf al je vragen op, want over het algemeen vergeet je de helft als je eenmaal binnen bent.

Bij je aanmelding heb je een bericht gekregen, en daar staat helemaal uitgelegd hoe je foto's moet plaatsen,zet ze wel in een prive album, zo bepaal je zelf wie jouw foto's mogen zien.

Veel succes morgen.

x

Ooo top heel erg bedankt voor je tips ga ze zeker opschrijven 

25 minuten geleden zei Gizmootje:

Ik zou ook iemand mee nemen op je gesprek. Ik had vragen en briefje gemaakt maar sommige dingen van de zenuwe vergeten Haha dus in de auto zei ik wat was het okk al weer gelukkig had mijn man het wel gehoord! 

Oja das zeker een goede tip dankjewel voor het meedenken ook als je gaat passen voor mening ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.