X265ccx Posted June 25, 2017 Share Posted June 25, 2017 Hoi, ik ben vorige week 20/06 geopereerd in de welnesskliniek in Genk bij dr Verdonck. Ik moest mij om 8 u aanmelden ( nuchter weliswaar) en om 9 u was ik al aan de beurt! Alles is goed verlopen. Eerste dagen waren best wel pittig: vnl last van de zware druk op men borstkas en het gevoel moeilijk te kunnen ademen!! Geregeld had ik ook last van steken in de borst. Ik was ingetaped met een blauw verband, die ik 2 dagen nadien heb verwijderd omdat het heel erg jeukte en eerlijk stoorde het mij enorm!! Ik heb dan een sport bh aangetrokken (Anita, advies van de kliniek) en daarboven de beruchte martelband! Het is best wel vervelend die band, maar het heeft echt wel zijn nut! Dat merk ik mijn borsten staan echt al heel mooi en goed ingedaald! Af en toe doe ik hem eraf en bewonder ik mijn nieuwe boobies :-)! Ik ben er super blij mee, maar nog even geduld hebben! Indien ik mensen kan helpen met hun vragen ben ik steeds bereid! Ik heb al heel veel gehad aan dit forum!! Groetjes 265 cc tje :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrs.boobs Posted June 25, 2017 Share Posted June 25, 2017 Hee, ik ben ook nieuw hoe oud ben je? hoe is het met de pijn? Ik wil eind dit jaar mijn boobies halen. als werk het toelaat.. hoelang mag je niet werken? En wat van werk doe je? Wat was je vorige cupmaat en welke maat heb je nu? x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted June 25, 2017 Share Posted June 25, 2017 @X265ccx Hoi hoi. Gefeliciteerd met je nw boobs, Ik heb gelijk even je titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu verder al je updates en eventuele vragen neerzetten, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan. Doe voor nu lekker rustig aan, en ik wens je een goed herstel. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lonneke81 Posted June 25, 2017 Share Posted June 25, 2017 3 uur geleden zei X265ccx: Hoi, ik ben vorige week 20/06 geopereerd in de welnesskliniek in Genk bij dr Verdonck. Ik moest mij om 8 u aanmelden ( nuchter weliswaar) en om 9 u was ik al aan de beurt! Alles is goed verlopen. Eerste dagen waren best wel pittig: vnl last van de zware druk op men borstkas en het gevoel moeilijk te kunnen ademen!! Geregeld had ik ook last van steken in de borst. Ik was ingetaped met een blauw verband, die ik 2 dagen nadien heb verwijderd omdat het heel erg jeukte en eerlijk stoorde het mij enorm!! Ik heb dan een sport bh aangetrokken (Anita, advies van de kliniek) en daarboven de beruchte martelband! Het is best wel vervelend die band, maar het heeft echt wel zijn nut! Dat merk ik mijn borsten staan echt al heel mooi en goed ingedaald! Af en toe doe ik hem eraf en bewonder ik mijn nieuwe boobies :-)! Ik ben er super blij mee, maar nog even geduld hebben! Indien ik mensen kan helpen met hun vragen ben ik steeds bereid! Ik heb al heel veel gehad aan dit forum!! Groetjes 265 cc tje :-) Hoi, hoe lang ben je bij welk gewicht en ben je blij met je 265cc? Ik twijfel heel erg tussen 255, 275 en 295. Ben 1.69 bij 54kg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
J81 Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 Hoi X265ccx, Ik heb ook de 20e mijn operatie gehad. 1 borst voelt nu oke aan, de ander lijkt alsof de spier af en toe verkrampt. Ook is die nog wat meer opgezwollen en heb ik er meer blauwe plekken onder. Verschilt het bij jou ook zo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Masy1980 Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 Hoihoi Ook hier 20ste een bv gehad. Die druk op me borst is een stuk minder gelukkig maar heb nog wel last van steken in me borsten. Rechts is sowieso wat gevoeliger. Ook jeuken ze ontzettend haha hebben jullie dat ook? En vooral de littekens brrrr... Xxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
X265ccx Posted June 27, 2017 Author Share Posted June 27, 2017 Op 25-6-2017 om 22:02 zei Lonneke81: Hoi, hoe lang ben je bij welk gewicht en ben je blij met je 265cc? Ik twijfel heel erg tussen 255, 275 en 295. Ben 1.69 bij 54kg. Hoi! sorry voor de latere reactie hoor, vind het wat een chaotische site :-). ik weeg 52 kg, ben 1 m 62 ongeveer. Ben zeeeer tevreden! Kleiner had zeker niet gehoeven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
X265ccx Posted June 27, 2017 Author Share Posted June 27, 2017 19 uur geleden zei Masy1980: Hoihoi Ook hier 20ste een bv gehad. Die druk op me borst is een stuk minder gelukkig maar heb nog wel last van steken in me borsten. Rechts is sowieso wat gevoeliger. Ook jeuken ze ontzettend haha hebben jullie dat ook? En vooral de littekens brrrr... Xxxx Dag lotgenoot :-) Fijn die ervaringen! Waar ben je geopereerd? Bij mij was het sinds de 4 de dag best oké! Het lastigste vind ik de druk, waardoor je andere spieren meer gebruikt en die doen dan ook weer pijn! Ik draag men sport bh 24/24 en de martelbanf probeer ik zo vaak mogelijk aan te doen, maar ben het best wel beu die band :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
X265ccx Posted June 27, 2017 Author Share Posted June 27, 2017 Op 26-6-2017 om 03:04 zei J81: Hoi X265ccx, Ik heb ook de 20e mijn operatie gehad. 1 borst voelt nu oke aan, de ander lijkt alsof de spier af en toe verkrampt. Ook is die nog wat meer opgezwollen en heb ik er meer blauwe plekken onder. Verschilt het bij jou ook zo? Hey, Ja linker borst is een klein beetje meer gezwollen, maar leg er vaak ijs op! Soms idd echt messteken en dat kan soms wel aanhouden! Heb je ook dual plane? Link to comment Share on other sites More sharing options...
X265ccx Posted June 27, 2017 Author Share Posted June 27, 2017 19 uur geleden zei Masy1980: Hoihoi Ook hier 20ste een bv gehad. Die druk op me borst is een stuk minder gelukkig maar heb nog wel last van steken in me borsten. Rechts is sowieso wat gevoeliger. Ook jeuken ze ontzettend haha hebben jullie dat ook? En vooral de littekens brrrr... Xxxx Ja idd de littekens trekken en kunnen een venijnig gevoel geven hè! Waar ben je geopereerd? Ook dual plane? Ik ben wel zeer tevreden over het resultaat! Alleen nog wat zakken, maar het valt best goed mee vind ik! Link to comment Share on other sites More sharing options...
X265ccx Posted June 27, 2017 Author Share Posted June 27, 2017 Op 25-6-2017 om 18:40 zei Mrs.boobs: Hee, ik ben ook nieuw hoe oud ben je? hoe is het met de pijn? Ik wil eind dit jaar mijn boobies halen. als werk het toelaat.. hoelang mag je niet werken? En wat van werk doe je? Wat was je vorige cupmaat en welke maat heb je nu? x Hoi, ik ben 30 jaar. Pijn is de eerste 4 dagen wel aanwezig: veel rusten en pijnstilling nemen en je komt erdoor hoor! Het geeft vooral een zware druk en af en toe steken in de borsten. Ik ben verpleegkundige dus ik heb 2 weken gekregen! Ik had eerst een kleine B, nu heb ik 265 cc laten plaatsen, zeer tevreden! Niet te groot en zeker niet te klein! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Masy1980 Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 14 minuten geleden zei X265ccx: Ja idd de littekens trekken en kunnen een venijnig gevoel geven hè! Waar ben je geopereerd? Ook dual plane? Ik ben wel zeer tevreden over het resultaat! Alleen nog wat zakken, maar het valt best goed mee vind ik! Hoi Ik ben bij dr straten geopereerd kliniek heyendeal. Dual plane 450 cc hp Ik heb as donderdag mijn controle afspraak en dan krijg ik ook een borstband mee. Is dat zo'n marteling die band? Ben ook al heel erg tevreden over hoe me borsten eruit zien. Heel mooi al. Zou zeggen kan alleen nog maar mooier worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inew Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 Ik heb zelf een "martelband" gekocht en die is dunner dan die van Verdonck. Is best te doen hoor.. Maar hoe kiezen jullie je sportbh? Ale.. hoe kiezen jullie de maat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
X265ccx Posted June 27, 2017 Author Share Posted June 27, 2017 Ja het is een lastig iets, maar wel nodig natuurlijk, het laat de borsten mooi zakken en geeft een natuurlijker resultaat. Heb jij die niet meteen moeten aan doen dan? Ja echt hè ik ben ook super fier, ze zijn nu al zo mooi!!' Link to comment Share on other sites More sharing options...
X265ccx Posted June 27, 2017 Author Share Posted June 27, 2017 4 minuten geleden zei Inew: Ik heb zelf een "martelband" gekocht en die is dunner dan die van Verdonck. Is best te doen hoor.. Maar hoe kiezen jullie je sportbh? Ale.. hoe kiezen jullie de maat? Ik heb er eentje gekregen van een vriendin die heeft hetzelfde postuur en dezelfde cc laten steken! Van Anita,'merk dat de WK ook aanbevool en is idd wel heel goed! Heb je het blauwe verband er ook afgedaan :-)? Dat vond ik verschrikkelijk zeg! En nu zie ze tenminste af en toe :-) waar heb je zon ' martelband' gevonden? Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
JW22 Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 7 minuten geleden zei Inew: Ik heb zelf een "martelband" gekocht en die is dunner dan die van Verdonck. Is best te doen hoor.. Maar hoe kiezen jullie je sportbh? Ale.. hoe kiezen jullie de maat? Verdonck zei net aan de telefoon dat je eventueel naar de Hunkemöller kunt, de sportbh over je verband passen, niet te strak en als het goed zit heb je de goede maat die van Hunkemöller vind hij goed.. ben er nog nooit geweest dus weet het zelf niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inew Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 3 minuten geleden zei X265ccx: Ik heb er eentje gekregen van een vriendin die heeft hetzelfde postuur en dezelfde cc laten steken! Van Anita,'merk dat de WK ook aanbevool en is idd wel heel goed! Heb je het blauwe verband er ook afgedaan :-)? Dat vond ik verschrikkelijk zeg! En nu zie ze tenminste af en toe :-) waar heb je zon ' martelband' gevonden? Groetjes Ik ben 1m61 , 48 kg en heb 255 cc Motiva dual plane. Was maximum voor mij. Ja heb het verband nog aan, vind dat best fijn nu omdat ze af en toe heel hard opspannen en dan houd dat verband het tegen naar mijn indruk. Iemand die ook bij Verdonck was gegaan had een link gezet naar een borstband en deze valt echt goed mee hoor. Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inew Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 3 minuten geleden zei JW22: Verdonck zei net aan de telefoon dat je eventueel naar de Hunkemöller kunt, de sportbh over je verband passen, niet te strak en als het goed zit heb je de goede maat die van Hunkemöller vind hij goed.. ben er nog nooit geweest dus weet het zelf niet Zijn dat er met een sluiting vanvoor? Want ja dat lijkt me best handig dat verband begint wel al te jeuken. Bij jou ook ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JW22 Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 Ja er zou er een zijn met een sluiting vooraan.. al ga ik denk ik gewoon bij onze lingerie zaak mijn verband jeukt en knelt enorm! Ik zweet ook hard van al het vocht en dus begint het geen pretje meer te zijn.. hij zei dat ik moest volhouden tot vrijdag en ik het er dan mocht afdoen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inew Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 4 minuten geleden zei JW22: Ja er zou er een zijn met een sluiting vooraan.. al ga ik denk ik gewoon bij onze lingerie zaak mijn verband jeukt en knelt enorm! Ik zweet ook hard van al het vocht en dus begint het geen pretje meer te zijn.. hij zei dat ik moest volhouden tot vrijdag en ik het er dan mocht afdoen Deze vrijdag? Ik mag pas volgende week zaterdag om 10 voor 2 in Brussel ... wou wel naar huisarts maar had liever zijn mening over hoe het er uitziet etc Link to comment Share on other sites More sharing options...
JW22 Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 4 minuten geleden zei Inew: Deze vrijdag? Ik mag pas volgende week zaterdag om 10 voor 2 in Brussel ... wou wel naar huisarts maar had liever zijn mening over hoe het er uitziet etc Ik lag het er vrijdag zelf afhalen omdat het zo verschrikkelijk ruikt en de witte plakkers zijn helemaal los van het zweten.. ik mag ook pas volgende week vrijdag voor de draadjes bij hem hoor .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inew Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 7 minuten geleden zei JW22: Ik lag het er vrijdag zelf afhalen omdat het zo verschrikkelijk ruikt en de witte plakkers zijn helemaal los van het zweten.. ik mag ook pas volgende week vrijdag voor de draadjes bij hem hoor .. Oooh niet zeggen !!! Ik zou ze zo graag willen zien misschien word het me ook te veel tegen eind deze week maar heeft hij iets gezegd dat dit het herstelproces vertraagd ? Of maakt het niet uit.. nu of volgende week ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JW22 Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 5 minuten geleden zei Inew: Oooh niet zeggen !!! Ik zou ze zo graag willen zien misschien word het me ook te veel tegen eind deze week maar heeft hij iets gezegd dat dit het herstelproces vertraagd ? Of maakt het niet uit.. nu of volgende week ? Nee hoor, alleen dat het verband alles samen duwt om minder kans te hebben op bloeding en het houd alles op de juiste plaats maar als ik vrijdag geen bloedingen had en me goed voelde mocht het eraf.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inew Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 4 minuten geleden zei JW22: Nee hoor, alleen dat het verband alles samen duwt om minder kans te hebben op bloeding en het houd alles op de juiste plaats maar als ik vrijdag geen bloedingen had en me goed voelde mocht het eraf.. Hoe weet je of je bloedingen hebt ? Komt er bloed van onder het verband? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JW22 Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 Veel pijn, als je het verband vanonder wat optilt zie je ook een beetje van de pleister en mijn witte hangen los dus ik zie ook wat van de borst en ze zien er toch gezond uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.