Jump to content

CBerg : ? mei 2017 : Dr. Luijendijk : Bergman Clinics

Recommended Posts

Hi, 

Bijna 5 weken geleden alweer heb ik mijn borstvergroting gehad. 225 cc dual plane. Ik ben geopereerd bij de Bergman Clinics in Bilthoven door Dr. Roland Luijendijk en ben hier zeer tevreden over.

Ik werk in de horeca en ben sinds deze week weer aan het werk! Nu heb ik sinds dat moment erg last van geïrriteerde littekens. Of dit nu komt door misschien de bh die hierop zit natuurlijk de hele dag, door het ontzettend warme weer van afgelopen week of doordat ik ook weer aan het werk ben.. 

Ik vroeg mij af of iemand misschien ervaring heeft met de littekencremé en serum van Bergman Clinics? De cremé kreeg ik mee na de operatie en het serum heb ik er online bij besteld omdat dat een betere werking zou geven. 

Hoihoi!

Ik kan je vraag helaas niet beantwoorden maar ik word wel ook over precies 1 week geopereerd bij dr Luijendijk bij Bergman Clinics. Fijn dus om te lezen dat het je allemaal goed bevallen is. Kon je voor de operatie (op de dag zelf) nog dingen met hem bespreken indien je dat wou?

Liefs

• 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.