CBerg Posted June 25, 2017 Share Posted June 25, 2017 Hi, Bijna 5 weken geleden alweer heb ik mijn borstvergroting gehad. 225 cc dual plane. Ik ben geopereerd bij de Bergman Clinics in Bilthoven door Dr. Roland Luijendijk en ben hier zeer tevreden over. Ik werk in de horeca en ben sinds deze week weer aan het werk! Nu heb ik sinds dat moment erg last van geïrriteerde littekens. Of dit nu komt door misschien de bh die hierop zit natuurlijk de hele dag, door het ontzettend warme weer van afgelopen week of doordat ik ook weer aan het werk ben.. Ik vroeg mij af of iemand misschien ervaring heeft met de littekencremé en serum van Bergman Clinics? De cremé kreeg ik mee na de operatie en het serum heb ik er online bij besteld omdat dat een betere werking zou geven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lauren1984 Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 Hoihoi! Ik kan je vraag helaas niet beantwoorden maar ik word wel ook over precies 1 week geopereerd bij dr Luijendijk bij Bergman Clinics. Fijn dus om te lezen dat het je allemaal goed bevallen is. Kon je voor de operatie (op de dag zelf) nog dingen met hem bespreken indien je dat wou? Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
CBerg Posted July 14, 2017 Author Share Posted July 14, 2017 Hi Lauren1984, Sorry ik dacht dat ik had gereageerd op je maar dat is niet goed gegaan!! Hoop dat alles goed is gegaan en dat je het ook als goed hebt ervaren!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lauren1984 Posted July 14, 2017 Share Posted July 14, 2017 Ja ik heb het zeker fijn ervaren! Jouw herstel verloopt dus ook voorspoedig? Ik heb nog wel wat ongemakjes. Verschilt per dag haha. Vanaf wanneer was dat helemaal weg bij jou? X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.