Shorty27 Posted June 24, 2017 Share Posted June 24, 2017 Hi allemaal! Zojuist een beetje wegwijs aan het worden op dit forum, sinds jongs af aan (16) denk ik al aan een borstvergroting. Ik ben nu 27, heb een kleine C afhankelijk van het merk want wil ook nog wel eens B zijn. Ik hoef zeker geen E, maar mijn borsten staan wat meer uit elkaar. Een mooi ronde gevulde cup daar droom ik van! Ik lees veel goede verhalen over Frans Straten en over Verdonck, vriendin van mij is laatst bij Diana Gabriels geweest en is heel goed gegaan maar als ik zo de recensies hier lees bedenk ik me toch even.. Enige tips waar vooral op te letten? Het zal voor mij ergens volgend jaar pas worden want moet er eerst even voor sparen. Maar ik oriënteer altijd graag van tevoren Nederland/België, afstand maakt voor mij niet uit. Ik hou vooral van persoonlijke aanpak, en niet dat je nummer zoveel bent. Ben ook zeker niet op zoek naar de goedkoopste maar wel naar een mooie prijs/kwaliteit verhouding. Als ik nl. Op verschillende websites kijk, wil dit echt heel veel van elkaar verschillen. Dus ik ben vooral erg benieuwd en ondertussen ga ik dit forum even van A tot Z doornemen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.