Jump to content

Het gevoel dat ik geen 400cc heb :-(

Recommended Posts

He dames, 

Heb al een tijd een gevoel dat ik geen 400cc heb gekregen.. ook al staat dat op het kaartje.. als ik mezelf vergelijk met andere dames met 350/375/400 vind ik die van mij veel kleiner.. hier word ik weer onzeker van! Ik hoor blij te zijn met mijn borsten maar dat ben ik jammer genoeg niet altijd..Zijn er dames die hier ook last van hebben? 

Gr 

Guest B00bies

Hoihoi @jo

Hoe moeilijk het ook is, maar het is beter je niet met andere te vergelijken. Het kan bij jou heel anders uitvallen. Dit hangt namelijk ook van het soort prothese, het merk, de projectie, je postuur, je lengte en je voorsituatie af. Dus enkel vergelijken op basis van cc's, dat heeft niet zo veel zin.. 

Hoe lang po ben je en vind je ze echt te klein of alleen in vergelijking met anderen? 

xx

@jo

Is zoals @B00bies zegt.

Dat is afhankelijk van je postuur. 

Is ook afhankelijk van het soort implantaat. 

Ik ben bij 2 of geweest. De eerste ging 300cc gebruiken eenn als ik paste vond ik.dat oké. Bij de 2 de pc vond ik 255cc al te groot. Ik heb uieindelijk 235cc gekregen. Dus is ook afhankelijk van het merk en zo dat ze gebruiken denk ik.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.