Jump to content

Gwenny : 28 juli 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Recommended Posts

Hoi Allemaal,

Ineens lijkt het heel snel te gaan.

Aanvankelijk wilde ik mijn operatie in november laten doen, maar omdat ik blijf twijfelen wel/niet, wel/niet, heb ik besloten gewoon de knoop door te hakken.

Operatie is gepland op 28 juli en ik heb 12 juli a.s. nog een tweede consult bij Verdonck omdat ik twijfel over de maat.

Ik wil niet te veel, maar zeker niet te weinig. Je mag het wel zien :)

Op dit moment wordt geadviseerd tussn 230 en max 265 cc ik wou iets ertussen eerder naar 245 of iets dergelijks.

Ik heb een kleine 75B van mezelf ma wel een relatief mooie vorm.

Zijn hier nog dames die 28 juli gepland staan?

Groetjes

@Gwenny

Hoi hoi,

Ik heb de titel eventjes een klein beetje aangepast,zo lijkt die meer op alle andere in dezelfde categorie.

Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt voor deze pc.

Twijfelen over de maat,hou in gedachten dat prothese borsten altijd kleiner ogen dan echte borsten.

Het is altijd goed om nogmaals te gaan passen, want de 2e keer kijk je er over het algemeen toch anders tegenaan.

Op het moment dat jij met passen een grote glimlach op je gezicht krijgt, weet je dat dat de juiste keuze cc is.

xx

• 3 weeks later...

Hoi @Gwenny ik ben ook vrijdag 28 juli aan de beurt! 
Ik heb nu een kleine B(leeg door zwangerschap en borstvoeding) en ik kies voor de Motiva. 
Tijdens het consult kwamen we op 295cc full, maar ik ga de avond voor de operatie terug om nogmaals te passen.

Ik wil ook natuurlijk, maar ook niet te klein. ik was vergeten fotos te maken tijdens het passen, en nu zie ik dus niet zo goed meer voor me of het me goed stond. ik heb wel mooie fotos gezien op dit forum, van clienten van Verdonck, waardoor ik wel gerust gesteld ben. Maar het idee dat ik nog een keer ga kijken, en dan in de buurt van de kliniek blijf slapen vind ik wel prettig.
Misschien zie ik je wel over 2 weken!

Hoi Kymboob,

Oh superleuk! nog eentje op dezelfde dag. Dat is wel echt fijn. Dan kunnen we mekaar wat volgen hoe het gaat. Ja dat had ik ook precies hetzelfde daarom ben ik nog eens gaan passen. Ma toen ik de dag erna opstond ging ik alweer twijfelen :( Ik ga het nog bespreken met Verdonck ma de k toch dat ik voor de 255 zal gaan. Tis zo spannend ben echt benieuwd. :)

Moet jij van ver komen? dat je in de buurt blijft slapen?

• 5 weeks later...

Zo dames,

Ik ben even niet meer actief geweest op het forum, en had ook nog geen operatieverslag geschreven.

Dat zal ik bij deze dan doen.

Op 28 juli jl. was mijn grote dag.

Ik was super zenuwachtig, maar ook wel blij.

Het gevoel was echt heel dubbel. De twee dagen voor de operatie had ik mezelf namelijk aangepraat dat ik die bv toch helemaal niet nodig had en dat het er toch eigenlijk helemaal niet slechts uitzag.

Nou de dag zelf was aangebroken.

Ik was als eerste aan de beurt en moest me om 8h in de ochtend melden.

Ik moest ongeveer een uurtje tot daar rijden.

Eens daar aangekomen begon het al goed,.....ik had nog geen borstband, dus heb die daar nog moeten kopen. Ik had er eentje besteld, maar die kwam vrijdagmiddag pas aan.

Nou ik mocht naar binnen, kleren uit en opbergen, schortje aan en bedje in.

Toen kwam de verpleegster infuus steken en daarna kwam Verdonck mij nog even op mijn gemak stellen en de maat bespreken. Ik twijfelde namelijk heel erg tussen 235 en 255 cc. het verschil zou je niet zien en kwa afmetingen zou het beide wel kunnen. Omdat ik mezelf de dagen voor de operatie zo gek had gemaakt, en zo bang was dat 255 echt te groot zou worden twijfelde ik en heb ik toch voor 235cc gekozen.

Stefanie kwam nog even bij me zei kies niet te klein want veel vrouwen vinden het achteraf te klein en hebben spijt.

235cc was ten slote het kleinste maatje!

Een op de operatietafel kwam een superlieve man, dit was de anesthesist. Hij zag dat ik super zenuwachtig was, maakte nog een grapje en stelde me echt op mijn gemak. Op de dat moment heb ik definitief voor 235 cc gekozen.

Ik mocht het nog even zien zodat ik zeker wist welke ze erin zouden stoppen en klaar, daar ging ik al.

Ongeveer een half uur later zat ik al terug rechtop en werd ik ingetaped en de band omgedaan.

Nog een half uur later mocht ik alweer naar huis.

Ongelofelijk, maar binnen 2 uur stond ik dus letterlijk weer op de stoep :)

De weg naar huis viel wel mee, ik heb in de auto nog wat geslapen.

Wel was ik misselijk!

Eens thuis begon de hel van drie dagen!

Kon niet eten en drinken want ik bleef steeds maar overgeven.

Had al 2x iets gekregen in de clinic, thuis iets ingenomen en de huisarts van wacht een prik laten zetten, niets hielp.

Tot zaterdagnacht blijven overgeven. Daarna ging het stilaan beter.

Zondag was de ergste dag toen had ik het meeste pijn.

Stefanie had gezegd vanaf maandag zal het beter gaan.

en dat was gelukkig ook zo.

De pijn werd iedere dag minder en dragelijker.

Ik was de eerste week wel echt afhankelijk, maar vanaf week twee kon ik steeds meer zelf doen.

De dagen na de operatie was alles gezwollen en echt dik en ik dacht zo nou dat worden een aardig stel tieten.

Na enkele dagen nam de zwelling af en dacht ik nou die 255cc had mss toch nog wel gekund.

Ik heb netjes mijn verband aangehouden voor 14dagen en toen ging het verband eraf en de draadjes eruit.

Toen zag ik ze voor het eerst! Ik was heel blij, het was nog wat blokkig, ma ik was zo blij dat ik niet voor 255 cc was gegaan, want dit was echt wel dik genoeg. Overigens had Verdonck na de operatie ook wel gezegd dat ik er goed aan had gedaan om 235cc te kiezen omdat 255cc toch niet té zou zijn geweest en ja hij had helemaal gelijk.

Op weg naar huis was ik heel blij, maar de dagen erna werden een echte rollercoaster.

Het ene moment ben ik heel blij, het andere denk ik echt oh shit wat heb ik gedaan en wat moet ik hier nu mee.

Zal ik ook nog wel de oude worden?!

In kleding valt het totaal niet op (in mijn ogen gelukkig), maar naakt zijn ze echt groot.

Ik kan dus niet wachten tot ze wat gezakt zijn en op hun plaats komen.

Verdonck had me gezegd dat het tot 1,5 jaar kan duren voor sommige vrouwen gewend zijn aan hun nieuwe borsten, ik denk dat ik daar gewoon bij hoor. Hoop niet dat het zolang duurt, maar we zullen zien.

Op dit moment ziet alles er kwa herstel goed uit. De wondjes zijn mooi genezen, ze zijn relatief gelijk. Links hangt al iets lager en meer opzij, rechts is iets dikker en nog wat hoger.

Het vervelendste was het jezelf niet kunnen wassen, je haren niet wassen.

Gisteren voor het eerst zelf gedoucht dat was spannend. Maar wel ok.

Hoop dat het alleen maar beter gaat worden.

Ik houd jullie op de hoogte van het verdere verloop en ik hoop dat toekomstige dames iets aan mijn verslagje hebben.

Lieve groetjes

@Gwenny
Leuk om te lezen dat het al wat beter met je gaat! :D Vind het altijd heel leuk om uitgebreide verslagen te lezen, voel ik me net iets beter voorbereid. Ikzelf word 29 september door hem geopereerd en ga 9 september nog even langs om te passen. Ik ben 1m69 en weeg 54 kg. Kom van een kleine 75A en twijfel ook tussen 235 en 255cc :) ben eens benieuwd wat het gaat worden. Als ik jou verslag zo lees, vrees ik dat ik de maandag na de operatie niet van half 9 tot 19 uur in de les kan zitten.. woeps!

9 minuten geleden zei Brabs:

@Gwenny
Leuk om te lezen dat het al wat beter met je gaat! :D Vind het altijd heel leuk om uitgebreide verslagen te lezen, voel ik me net iets beter voorbereid. Ikzelf word 29 september door hem geopereerd en ga 9 september nog even langs om te passen. Ik ben 1m69 en weeg 54 kg. Kom van een kleine 75A en twijfel ook tussen 235 en 255cc :) ben eens benieuwd wat het gaat worden. Als ik jou verslag zo lees, vrees ik dat ik de maandag na de operatie niet van half 9 tot 19 uur in de les kan zitten.. woeps!

Hoi Brabs,

Fijn dat je iets aan mijn verslag hebt gehad.

de keuze qwa maat is heel persoonlijk.

Ik wilde wel volle borsten, maar zeker geen hele grote borsten ook omdat ik motor rij en gevechtsport doe en alles moet wel nog een beetje comfortabel blijven. Ik ben zelf ook maar een klein fijn vrouwtje :P en ik was ook niet helemaal plat, dus dat maakt echt een verschil. Ik ben (vreemd genoeg) niet een van die vrouwen die achteraf nog meer had gewild. Miss komt dat nog :P wie weet.

Spannend dat je 29 september gaat, het komt steeds korterbij.

Je weet niet hoe het gaat. Bij iedereen is de pijn en het herstel anders.

er was een meid na mij en die zat na drie dagen al zonder pijnstillers te studeren voor herexames, dus wie weet ben jij ook bij die gelukkige :)

Maar spannend voor je.

Ik wens je in ieder geval een spoedig herstel toe en (zoals mijn baas zei voor mijn vakantie "een prachtig stel nieuwe tieten" :P )

groetjes

• 2 weeks later...

Wat een leuk verslag om te lezen! Op social media kwam ik vaak alleen maar foto's tegen van 300, 400, 500cc terwijl ik echt heel erg bang ben dat ze te groot worden. Dus fijn om te weten dat er mensen zijn die voor 'kleine' borstvergrotingen gaan. Ik ben benieuwd naar de foto's!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.