Jump to content

Koude borsten door implantaten

Recommended Posts

Hi Ladies 

ik heb altijd koude borsten zelfs met 35c zijn ze altijd koel :rolleyes: super handig mijn eigen koeler maar heeft iedereen dit eigenlijk met een borstvergroting ?? Vroeg het me gewoon af. Had het met mijn oude implantaten en nu met mijn nieuwe ook weer. :wub:

Guest B00bies

Hihi nou met dit weer geen overbodige luxe. Ik heb geen koude borsten. Volgens mij nemen mijn protheses gewoon mijn lichaamstemperatuur aan. Ik heb de monobloc hydrogel misschien is dat het verschil? Misschien ook hoeveel eigen weefsel je hebt? 

Leuke vraag! Ben wel benieuwd xx 

Guest B00bies

Hihi nou met dit weer geen overbodige luxe. Ik heb geen koude borsten. Volgens mij nemen mijn protheses gewoon mijn lichaamstemperatuur aan. Ik heb de monobloc hydrogel misschien is dat het verschil? Misschien ook hoeveel eigen weefsel je hebt? 

Leuke vraag! Ben wel benieuwd xx 

Mijn borsten zijn gewoon warm. Misschien worden ze nog kouder naarmate ze zakken? Ik ben nu ruim 5 weken po. Hopelijk blijven ze warm!

Ha Ha toch bij de meeste koude tetten. Ik heb het niet altijd. Vooral als ik ga slapen en het zelf heel erg heet heb dan zijn ze koud. 

nu zijn ze gewoon warm namelijk :45: Tis wa. 

Ik vroeg het me af. Dacht zal s ff vragen 

:44:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.