Wuppie Posted June 22, 2017 Share Posted June 22, 2017 Hi Ladies ik heb altijd koude borsten zelfs met 35c zijn ze altijd koel super handig mijn eigen koeler maar heeft iedereen dit eigenlijk met een borstvergroting ?? Vroeg het me gewoon af. Had het met mijn oude implantaten en nu met mijn nieuwe ook weer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastmama Posted June 22, 2017 Share Posted June 22, 2017 Dat is een interessante vraag! Ik ga het volgen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Happy(._.) Posted June 22, 2017 Share Posted June 22, 2017 Heel herkenbaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cccccc Posted June 22, 2017 Share Posted June 22, 2017 Ik heb dat ook! Merk het als ik wakker wordt dan zijn ze koud! Met name de onderkant gek heh! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B00bies Posted June 22, 2017 Share Posted June 22, 2017 Hihi nou met dit weer geen overbodige luxe. Ik heb geen koude borsten. Volgens mij nemen mijn protheses gewoon mijn lichaamstemperatuur aan. Ik heb de monobloc hydrogel misschien is dat het verschil? Misschien ook hoeveel eigen weefsel je hebt? Leuke vraag! Ben wel benieuwd xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B00bies Posted June 22, 2017 Share Posted June 22, 2017 Hihi nou met dit weer geen overbodige luxe. Ik heb geen koude borsten. Volgens mij nemen mijn protheses gewoon mijn lichaamstemperatuur aan. Ik heb de monobloc hydrogel misschien is dat het verschil? Misschien ook hoeveel eigen weefsel je hebt? Leuke vraag! Ben wel benieuwd xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuster89 Posted June 23, 2017 Share Posted June 23, 2017 Heb dat idd ook dat ze kouder zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocker Posted June 24, 2017 Share Posted June 24, 2017 Ze zijn alleen aan de onderkant kouder merk ik haha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bijna! Posted June 24, 2017 Share Posted June 24, 2017 Mijn borsten zijn gewoon warm. Misschien worden ze nog kouder naarmate ze zakken? Ik ben nu ruim 5 weken po. Hopelijk blijven ze warm! Link to comment Share on other sites More sharing options...
F-cupje Posted June 24, 2017 Share Posted June 24, 2017 Mijne zijn ook altijd aan de onderkant koud! X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wuppie Posted June 24, 2017 Author Share Posted June 24, 2017 Ha Ha toch bij de meeste koude tetten. Ik heb het niet altijd. Vooral als ik ga slapen en het zelf heel erg heet heb dan zijn ze koud. nu zijn ze gewoon warm namelijk Tis wa. Ik vroeg het me af. Dacht zal s ff vragen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.