Jump to content

Recommended Posts

Hallo lieve mensen ik heb een vraag

Vanaf mijn geboorte heb ik een slangentje van mijn hoofd tot mijn buikholte. (Zie foto) het slangentje gaat langs mijn borst.  Heeft iemand dit ook en een borstvergroting laten doen? Ik ga het toch nog na vragen aan mijn arts of dit geen kwaad kan 

Nee dit weet ik ook niet. Maar inderdaad ik ben wel heel nieuwsgierig wat dat slangetje is. Zit het echt in je hoofd ? :wacko:

Maar ik zou het zeker navragen bij je arts 

Collega heeft dat ook. Is om vocht af te voeren  zij had een hersenbloeding gehad en teveel druk in dr hoofd. Maar geen idee lijkt mij dat je gewoon je borsten kan laten vergroten. Anders even aan je dokter vragen  en  bij consult even melden  

Succes! Xx

Denk dat dit wel moet kunnen, dat slangetje loopt op een andere plaats door je lichaam dan de plek waar de implantaten geplaatst zullen worden. 

Maar het kan geen kwaad om dit te melden bij de plastisch chirurg en je arts mochten hun hier een andere mening over hebben ;) 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.