Jump to content

Even voorstellen..

Wen1986

Recommended Posts

Hi allemaal,

Ik ben Wendy en twijfel al een aantal jaar of ik mijn borsten wil laten vergroten (niet extreem, maar wat meer volume zou fijn zijn). Vanmiddag heb ik een oriënterend gesprek gehad bij drs. Pieter Verduijn van Bergman Clinics. Aardige man en zeer eerlijk. Fijn gesprek gehad! Maar.. toch twijfel ik. Dit omdat het ideaalbeeld wat ik voor ogen heb niet ga krijgen. Naast implantaten zou er ook een lift moeten plaatsvinden waardoor ik van de tepel tot de borstplooi een litteken krijg (middels sleutelgat principe). Omdat dit me enorm aan het twijfelen heeft gebracht heb ik me aangemeld op dit forum, ik ben op zoek naar ervaringen en foto's. Wat kan ik verwachten.. Mocht je je ervaring met mij willen delen dan hoor ik dat heel graag!

Hoi Wendy, 

Ga eens bij dr nio langs. Die schijnt een lift te kunnen omzeilen.  Ik ga in augustus ook naar hem toe omdat ik een borstlift kreeg aangeraden.

Gr gastmama 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.