G.C. Posted June 22, 2017 Share Posted June 22, 2017 Hoi allemaal Ik ben nieuw! Dus ik stel me snel even voor: Ik ben een paaldanseres, entertainer en heb een afgetraind fitnesslichaam. Ik wil al lang graag een borstvergroting / versteviging. Als kind waren mijn borsten te snel gegroeid waardoor ik al striemen had en dus al niet meer heel stevig. Ik heb wel wat zorgen: Ik heb een gespierd lichaam en best wel schrik dat de borstvergroting wat bizar zal zijn. Voor of achter de borstspier? * Voor de spier is sneller weer ok, maar wat als je niet genoeg borstweefsel hebt? + als je borsten al wat hangen en ik zie zulke foto's van anderen, dan hangen die borsten precies ook nog nà de operatie... :S * Achter de spier: ik lees dat de borsten dan onnatuurlijk ver uit elkaar gaan staan + dat de borsten op den duur verzakken in de ribben (site : Dr Bruno De Meyere) + natuurlijk héél lang out qua sport. Vele groetjes! xx Pictures visible for members only. Become a member now. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissM Posted June 22, 2017 Share Posted June 22, 2017 Hoi!! Denk dat @Rocker je mss beetje info kan geven. Als ik me niet vergis danst zij ook aan de paal. Voor de rest..succes met de zoektocht meid! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.