Cookie Posted June 21, 2017 Share Posted June 21, 2017 Hi allemaal, Ik ben ook nieuw hier! Had altijd een B-cup maar sinds ik een paar kilo afgevallen ben is daar nog maar een A-cupje van over. Heb er al eerder eens over nagedacht maar nu heb ik ook echt de knoop doorgehakt: Na veel rondgekeken te hebben (ook hier al :)) ben ook ik bij de Welness Kliniek terecht gekomen en had ik vandaag een eerste consult met dokter Verdonck. Vriendelijke, nuchtere kerel en ik zal waarschijnlijk kiezen voor een 265cc implantaat. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en resultaten (met name bij deze kliniek en arts)! Groetjes, Cookie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natje3 Posted June 22, 2017 Share Posted June 22, 2017 @Cookie Ik ben 2 juni geopereerd bij Dr. Verdonk. Ik heb 235cc motiva gekregen in de BBC. Het is een aardig man. Je kan altijd nog bellen of mailen met vragen. Heb je al een operatiedatum ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted June 22, 2017 Share Posted June 22, 2017 Hey Coockie, Verdonck is een hele fijne man. Ik had mij geen betere chirurg kunnen wensen. Heel aardig, kundig en betrokken. Je kunt hem altijd bellen of emailen wanneer je vragen hebt of ongerust bent. Dat zie je niet veel, vaak krijg je dan gewoon een spoed nummer. Ik ben wel via BBC gegaan net zoals Natje3. Ik heb 275cc Motiva. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cookie Posted June 22, 2017 Author Share Posted June 22, 2017 Hi @Natje3 & @Ellen125, Bedankt voor jullie reactie! Ben erg benieuwd naar hoe het bij jullie geworden is. Kan een van jullie uitleggen of er en zo ja, wat het verschil is tussen de implantaat in de Welness kliniek en de Motiva in de BBC? Alvast bedankt! Groetjes, Cookie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted June 23, 2017 Share Posted June 23, 2017 8 uur geleden zei Cookie: Hi @Natje3 & @Ellen125, Bedankt voor jullie reactie! Ben erg benieuwd naar hoe het bij jullie geworden is. Kan een van jullie uitleggen of er en zo ja, wat het verschil is tussen de implantaat in de Welness kliniek en de Motiva in de BBC? Alvast bedankt! Groetjes, Cookie Bij de wellness kliniek wordt hij ingehuurd en werken ze met monobloc. BBC is zijn privé kliniek en werken ze met Sebbin Mentor en Motiva. Monobloc ken ik verder niet. Sebbin is smal met veel projectie. Mentor is in verhouding wat breder. Motiva valt volgens mij daar tussen en heeft een slimme gel waardoor die wat natuurlijker valt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natje3 Posted June 23, 2017 Share Posted June 23, 2017 @Cookie Ik hoorde tussen de lijnen door dat motiva iets beter is bij mensen die smal zijn vanboven. Maar hij wilde dat zeker niet promoten, want zijn ook de duurste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.