Ga naar inhoud

Ook even voorstellen


Cookie

Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

 

Ik ben ook nieuw hier!

 

Had altijd een B-cup maar sinds ik een paar kilo afgevallen ben is daar nog maar een A-cupje van over.

 

Heb er al eerder eens over nagedacht maar nu heb ik ook echt de knoop doorgehakt:

Na veel rondgekeken te hebben (ook hier al :)) ben ook ik bij de Welness Kliniek terecht gekomen en had ik vandaag een eerste consult met dokter Verdonck.

Vriendelijke, nuchtere kerel en ik zal waarschijnlijk kiezen voor een 265cc implantaat.

 

Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en resultaten (met name bij deze kliniek en arts)!

 

Groetjes,

 

Cookie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Coockie,

 

Verdonck is een hele fijne man. Ik had mij geen betere chirurg kunnen wensen. Heel aardig, kundig en betrokken. Je kunt hem altijd bellen of emailen wanneer je vragen hebt of ongerust bent. Dat zie je niet veel, vaak krijg je dan gewoon een spoed nummer.

Ik ben wel via BBC gegaan net zoals Natje3. Ik heb 275cc Motiva.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Natje3 & @Ellen125,

 

Bedankt voor jullie reactie! 

Ben erg benieuwd naar hoe het bij jullie geworden is.

 

Kan een van jullie uitleggen of er en zo ja, wat het verschil is tussen de implantaat in de Welness kliniek en de Motiva in de BBC?

 

Alvast bedankt!

 

Groetjes,

Cookie

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Cookie:

Hi @Natje3 & @Ellen125,

 

Bedankt voor jullie reactie! 

Ben erg benieuwd naar hoe het bij jullie geworden is.

 

Kan een van jullie uitleggen of er en zo ja, wat het verschil is tussen de implantaat in de Welness kliniek en de Motiva in de BBC?

 

Alvast bedankt!

 

Groetjes,

Cookie

Bij de wellness kliniek wordt hij ingehuurd en werken ze met monobloc. BBC is zijn privé kliniek en werken ze met Sebbin Mentor en Motiva. Monobloc ken ik verder niet. Sebbin is smal met veel projectie. Mentor is in verhouding wat breder. Motiva valt volgens mij daar tussen en heeft een slimme gel waardoor die wat natuurlijker valt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.