Jump to content

Beste compressie BH?!

Recommended Posts

Dag dames!

ik hoor verschillende dingen over de compressie bh's. Kliniek Amstelveen (waar ik geholpen word 10 juli) heeft ava/Eva? Compressie bh's. Nu hoor ik hier geen goede verhalen over dus wil ik ze zelf bestellen via internet. 

Welke bh's beschouwen jullie als het fijnste en beste? 

Links van sites altijd fijn.

Liefs

Hoi, ik heb de carefix Anna, zoals velen volgens mij, maar ik heb last van de rand op Mn incisies. Of dit met een andere beha beter is weet ik niet. 

Ze zitten bij mij ook precies in de plooi waardoor de pleister dubbel vouwt, helpt ook niet mee...

ik hoor ook graag ervaringen over andere beha's.

De carefix Mary echt super fijne bh. 

Bestellen kan bij mooihoofd.nl 

ik heb deze ook gehad. Echt super fijn :35:

21 minuten geleden zei Wuppie:

De carefix Mary echt super fijne bh. 

Bestellen kan bij mooihoofd.nl 

ik heb deze ook gehad. Echt super fijn :35:

Die ziet er echt heel fijn uit! Heb jij hem ook voor 41 euro gekocht? Dan weet ik of het dezelfde is haha. Zitten wel goede bh's tussen die er ook fijn uit zien dus bedankt voor de link! 

En hoeveel cc heb jij? Ikzelf krijg 520 cc.

kan iemand me ook uitleggen wat het verschil is qua compressie kracht of zoiets van de bh's? Bij de ene staat 'compressie 2' en bij de ander 'compressie 4'. Snap dat dit met de stevigheid te maken heeft, maar wat is het beste voor grote protheses? 

15 uur geleden zei Blondie22:

Die ziet er echt heel fijn uit! Heb jij hem ook voor 41 euro gekocht? Dan weet ik of het dezelfde is haha. Zitten wel goede bh's tussen die er ook fijn uit zien dus bedankt voor de link! 

En hoeveel cc heb jij? Ikzelf krijg 520 cc.

kan iemand me ook uitleggen wat het verschil is qua compressie kracht of zoiets van de bh's? Bij de ene staat 'compressie 2' en bij de ander 'compressie 4'. Snap dat dit met de stevigheid te maken heeft, maar wat is het beste voor grote protheses? 

Ha ja ik heb daar ok 41 euro voor betaald en ook via ziekenfonds weer terug gekregen. Kun je ook doen 

compressie 4 is stevigste. Daarom had ik deze en niet de Anna. Vooral omdat ik wa groter kreeg. 

Ik  heb 440cc gekregen en xl van carefix gekocht. 

Bedankt voor de goede tips dames! Ik heb zojuist de carefix Anna en de Mary besteld. Eentje wit en eentje zwart haha. Beide maat Xl aangezien mijn omvang 80-85 cm is en ik 520 cc geplaatst krijg. 

Heb er zeker wat aan gehad dus nogmaals bedankt! Als ik weet welke beter is voor mij zal ik dat laten weten. 

Oh als ik dit allemaal lees denk ik dat ik weer de verkeerde maat heb. Ik had eerst een M van de carefix anna. Dan geruild naar een L. Maar vrees dat t ook een xl word. Ik krijg 450. Omtrek 80. 

Och ik zal wel zien. Ik heb er nog verschillende van triumph en dan nog die  van hema.  

De ladies zullen al niet los in de bloes hangen haha

49 minuten geleden zei JESSICAD:

Oh als ik dit allemaal lees denk ik dat ik weer de verkeerde maat heb. Ik had eerst een M van de carefix anna. Dan geruild naar een L. Maar vrees dat t ook een xl word. Ik krijg 450. Omtrek 80. 

Och ik zal wel zien. Ik heb er nog verschillende van triumph en dan nog die  van hema.  

De ladies zullen al niet los in de bloes hangen haha

Ik denk dat de L wel moet passen! Een ander meisje van hier heeft ook omvang 80 met 420 cc (of zoiets) en bij haar zit de L ook goed.

ik ben best breed gebouwd en heb brede schouders plus nog eens die vele cc's is de reden geweest dat ik xl heb gehaald! Als het goed is komen ze morgen binnen en ga ik ze gewoon alvast aan doen. Ff 2 meloenen erin en kijken hoe het zit :P 

haha, daar neem je dan toch wel een foto van hoop ik ;):P

we zullen pas zeker kunnen zijn als onze boobies er effectief in steken haha.

succes !!! :1bouncingboobs:

5 minuten geleden zei JESSICAD:

haha, daar neem je dan toch wel een foto van hoop ik ;):P

we zullen pas zeker kunnen zijn als onze boobies er effectief in steken haha.

succes !!! :1bouncingboobs:

Hahahaha ik hou me aan me woord! Zodra ze binnenkomen zal ik een mooie meloen/apppel/sokken whatever foto voor je maken :P 

• 4 weeks later...
19 uur geleden zei Kaatje86:

Vanessa hoe vallen deze uit van maat? 

Tja gewoon denk ik. Mij hebben ze een E gegeven.(350cc) heb ik gekregen.. En twee weken later ben ik eens terug gegaan om de rug te versmallen. Draag hem nog steeds. Ze zitten zalig.ik ben bijna 9weken po.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.