Jump to content

Nieuwe borsten in september?!

Siets

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik doe het precies verkeerd en om en heb eerst een vraag gesteld, vervolgens de regels gelezen en dan nu mijn voorstel berichtje :)

Ik heb kleine borsten cup a of aa geen idee ik bestel altijd maar wat bij de H en M. Vorig jaar zat ik nog aan de pil en als ik door slikte dan kreeg ik iets vollere borsten. Prachtig vond ik ze! Toen heb ik wel een gedacht aan een borstvergroting, maar had daar de middelen niet voor dus niet verder over nagedacht.

Nu een jaar later, heb ik een spiraal zonder hormonen maar helemaal geen borsten meer. NOu ja een beetje.. Inmiddels ben ik agestudeerd en heb ik een goede baan en voldoende middelen om een borstvergroting te laten doen. Daarom ben ik vanmiddag bij de PC geweest: Dr. Y. Eltahir van Bergman clinics. Opzich wel goed gesprek gehad, maar ik heb serieus geen idee wat voor maat ik wil. Ik kreeg niet echte goede input van de PC en mijn vriend zegt alleen meer moet je zelf bepalen. (Hij wil natuurlijk het liefst zo groot mogelijk... Zeggen jullie mannen dat ook?) Heb ik helemaal niks aan natuurlijk. Vandaar mijn berichtje in een andere topic!

Voor de rest heb ik besloten om begin september (week 36) het te laten doen bij Bergman Clinics. Preciese datum weet ik nog niet, maar ik hoop 4 september.

Groet, Siets

Hoi @Siets, welkom, 

Als je geen idee hebt wat je wil zou je foto's kunnen gaan kijken, mapjes maken met wat je wel en niet mooi vind. 

Het lastige is dat bij de een bijv. 400cc heel anders is dan bij de ander. Het hangt van je bouw af en je voorsituatie. Dus verkijk je daar niet op. 

Je hebt niet alleen keus in aantal cc's, maar ook in profielen. 

Er is ook altijd een max aan wat ze kunnen plaatsen. 

Mijn man wou in eerste instantie niet dat ik een borstvergroting ging doen. Hij vond me mooi zoals ik was, wou dat ik mezelf zag zoals hij me zag. En ik deed Mn best dat ook te zien. Maar dat lukte natuurlijk niet.. 

Af en toe kwam het weer ter sprake en op een gegeven moment hebben we de knoop doorgehakt. 

Op een gegeven moment zei hij dat ie er ook stiekem wel een beetje naar uit kon zien. 

Maar zo groot mogelijk wou hij in ieder geval echt niet. Mooi groot, maar wel zo dat de verhoudingen kloppen. 

Je kan altijd om een tweede consult vragen of ergens anders een afspraak maken he. 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.