Jump to content

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben vandaag bij de PC geweest (Bergman clinics Dr. Y. Eltahir), want ik wil (je raad het al) een borstvergroting.

Ik ben 25 jaar en heb cup A of AA, ik weet het eigenlijk niet. Ze zijn iig klein :( . Ik heb wel een goed gesprek gehad, maar ik heb geen idee hoeveel cc ik wil.

Ik foto's gekregen van hoe het er ongeveer uit gaat zien. Dan vind ik 400 cc mooi. Maar als ik online kijk vind ik 400 cc wel heel groot :o .

Ik ben aardig lang 183 cm en vraag mij af of de verhouding dan wel mooi is.

Wat denken jullie? En ervaring met Bergman en de PC?

Groetjes, Siets

• 3 weeks later...

Hoi Siets,

Heb je ook al de pasprotheses gedaan met 400cc? 

Dan Kun je zien of je de verhouding mooi vindt. 

Als je foto's van anderen bekijkt moet je in je hoofd houden dat iedereen anders is. Voorsituatie: lengte, gewicht, hoeveel borst heeft iemand voor de operatie?  Ook maakt het uit welke projectie je kiest. 

Ik zit ook bij Bergman maar arts is Dr. Koopman. Ik krijg de 18e aanstaande (als het past) ook 400cc :).

liefs,

sarah

hoihoi, we hebben ongeveer dezelfde lengte en ik ben vorige week geopereerd bij Bergman (wel een andere arts: dr. Verduijn). Heb je een bepaald beeld van hoe je hoopt dat t eruit komt te zien? Ik wilde zelf graag een C en dus heb ik 295 cc gekregen. Nu draag ik een 75D sportbh. Persoonlijk wilde ik niet veel groter, ik kwam van 75A en ik wilde borsten maar niet enorme. Ik denk dat wij met onze lengte altijd wel iets meer kunnen hebben, dus 400cc zal je vast en zeker prachtig staan! :36: over Bergman ben ik trouwens erg tevreden. liefs xx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.