Iwantnewboobies Posted June 21, 2017 Share Posted June 21, 2017 Hallo iedereen, Ik ben 4weken en 4dagen po :-), en heb 300cc round mentor achter de spier laten plaatsen bij vanstraelen paul, goede chirurg maar qua communicatie staat hij niet echt sterk, geeft niet veel uitleg , zelfs amper als je hem iets vraagt. Het gaat heel snel en tot hier toe verloopt alles goed, enkel het werken blijft zwaar, ik ben zorgkundige en moet dus veel heffen en tillen. Nu vroeg ik me af vanaf wanneer jullie je litteken vrij hielden zonder af te plakken met tape of verband? tot hier toe plak ik het nog af omdat ik bang ben voor bacterien op mijn werk en door het zweten nu met dit warme weer, alleen jeuken de littekens erg en is mijn huid een beetje geirriteerd. Vanaf wanneer mag je een bh dragen met beugel? Mag je echt pas vanaf week 8zwemmen? met dit weer is het verschrikkelijk he puffen maar :-) IS het normaal dat na 4weken je een borst nog voelt borrelen? Sorry voor al de vragen maar als ik het mn pc vraag zegt hij dat als ik me goed voel ik gewoon alles weer mag doen maar dat vind ik dan ook weer snel? Na 2weken een bikini dragen, littekens afplakken heeft hij zelfs ni beantwoord, hij komt me zeer afwezig over. Ik hoop op jullie antwoord :-) warme groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iwantnewboobies Posted June 21, 2017 Author Share Posted June 21, 2017 Pictures visible for members only. Become a member now. 3weken po Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iwantnewboobies Posted June 21, 2017 Author Share Posted June 21, 2017 Waarom reageert er niemand, doe ik iets verkeerd? Kreeg vorige keer ook geen reacties :s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natje3 Posted June 21, 2017 Share Posted June 21, 2017 @Iwantnewboobies Nee je doet nochtans niets verkeerd. Ik kan het geloven dat je afziet, al dat tillen. Bij de meeste pc's moet je.tot 6 weken wachten met tillen, schoonmaken strijken, sporten. Van onze pc mogen wij wel strijken. Dat lukt me ook. Ik ben 19d dagen po en ga terug werken van maandag. Ik ben verpleegkundige en assisteer bij dokters. Ik vind dat al zo lastig. Pas toch maar een beetje op met dat tillen. Na 14 dagen mocht het draadje afgeknipt worden. (Knoopje) De rest zijn verteerbare draadjes. En dan moesten we er nog 3 dagen steristrips opleggen. Daarna mochten wij pas douchen. Ik smeer mijn litteken in met witte zalf van de blauwe pot van Nivea. Zwemmen zeker geen 8 weken. En ook niet in de zon zitten, ook al heb je een topje aan. Ik stralen gaat daar door. Wij moeten 8 weken.een sportbh dragen dag en nacht zonder beugel en ook een borstband. Dat zou jij zeker ook moeten aandoen die borstband voor je job. Hopelijk heb ik je wat verder kunnen helpen.Je borsten zien er zeer mooi uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iwantnewboobies Posted June 21, 2017 Author Share Posted June 21, 2017 @Natje3 Erg bedankt voor je reactie :-) ik ben na 24dagen po terug gaan werken en probeer het nog rustig aan te doen maar gaat soms moeilijk, vind het ook lastig om telkens mn collegas lastig te vallen, wil ook niet dat heel de instelling het weet en zoiets gaat uiteraard snel de ronde. Had jij ook veel jeuk aan je littkens, is dat een goed teken? Jij plakt je littekens dus niet meer af dan? Irriteerd dit niet onder de sport bh? Mijn pc heeft nooit gezegd dat ik een borstband aan moest omdat hij geen voorstander is van strakke sportbhs enz. Had bij de laatste controle een aan die wat steviger was en hij raadde mij dit af, best gewoon een lichte sport bh. Mag ik ook nog niet in de zon op 5weken po als ik ze goed insmeer en eventueel afplak? Ik heb vrijdag een bbq en er is nogal veel zon aanwezig daar op het terras. Heel erg bedankt, vind ze er ook mooi uitzien, al vind ik dat ze nog vrij stevig zijn tegenover als ik zo verhalen lees dat ze op 5weken toch al soepel zijn bij vele. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted June 21, 2017 Share Posted June 21, 2017 Hey, Het jeuken van littekens is volgens mij een teken van genezing? Tenminste dat werd mij altijd verteld. Het kan zijn dat er niemand op een vraag reageert omdat ze deze dan nog niet hebben gezien. Zeker met dit weer moet je soms geduld hebben Ik denk niet dat je nog iets op je littekens moet plakken. Vaak is het voor een litteken (volgens mij) ook wel goed om lucht te krijgen. Bij kleine wondjes wordt vaak gezegd geen pleister erop dan geneest net sneller. Dus ik zou er nu niks meer op doen en insmeren met een littekencreme of een andere voedende crème. Litteken tot zeker minimaal 1 jaar goed insmeren met factor 50. Uw straling gaat zoals natje zegt door bijv een bikini heen. ik heb een gaasje tussen mijn litteken en de sport bh gelegd. Dat is net iets zachter, ook al heb ik een vrij zachte sport bh. Bijna alles kun je 6/8 weken voor rekenen. Sommige zeggen 6, maar de pc van natje en min zegt 8. Bij zwemmen week je het litteken en dat mag nog niet. Nog eventjes wachten dus Je kunt wel even in de zon zitten maar het liefste niet te lang. Bacteriën vinden warmte heel fijn en het kan zo zijn dat jij een ontsteking krijgt door in de zon te zitten. Bacteriën die op sterven na dood zijn kunnen dan net genoeg prikkels krijgen om weer tot leven te komen. Het hoeft niet zo te zijn, maar je moet er wel rekening mee houden dat dat kan door de warmte. Er is geloof ik een topic over. Zorg bij de bbq dat je ook af en toe de schaduw kunt opzoeken dan zal er niet veel kwaad kunnen. Je borsten zijn heel mooi trouwens! Voor 300cc lijken ze echt groot. Zo apart dat bij de een 300 al groot lijkt en bij de ander 400 helemaal niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iwantnewboobies Posted June 21, 2017 Author Share Posted June 21, 2017 @Ellen125 bedankt meid voor de uitleg, is duidelijk zo :-) ja heb namelijk weinig geduld vorige keer had ik helaas geen reacties gekregen maar zal waarschijnlijk iets verkeerd gedaan hebben toen. Ik laat ze nu lekker vrij dan wel met een gaasje tussen want is inderdaad wat zachter zo. Ik hou het rustig vrijdag en hoop dat ik een plekje schaduw kan bemachtigen Bedankt :-) ben er heel blij mee. Ze zijn echt groot he, verschiet er nog alle dagen van :-D met kledij aan valt het heel goed mee maar naakt lijken ze echt gigantisch (als je dat niet gewoon bent) Ik ben heel smal misschien dat het daardoor groter lijkt, was mij idd ook al opgevallen dat het bij de een groter uitvalt dan bij de ander. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natje3 Posted June 21, 2017 Share Posted June 21, 2017 @Iwantnewboobies Ik zie.dat @Ellen125 al je kunnen helpen heeft. Zij weet echt heel veel Ik ben op dezelfde dag als zij geopereerd en ook door zelfde pc Ik laat mijn wondjes bloot onder mijn sport bh. Ik had ook last van die band van de sport bh op mijn wondjes, maar ik nu een andere gekocht bij decathlon en de band zit nu niet meer op mijn wondjes. Ik ga eens foto tonen van hoe wij die borstband aandoen. Ik vind dit wel zeer goed als ik moet werken. Heeft toch wat steun vind ik. Pc vond dat zeer belangrijk.dat je dat zeker aandoet bij het tillen. Pictures visible for members only. Become a member now. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted June 21, 2017 Share Posted June 21, 2017 @Natje3 hihi thanks. @Iwantnewboobies ja naakt vind ik de mijne (275 Motiva) ook wel groot/prima, maar in kleding klein. Nu ben ik ook pas 19 dagen dus zal nog wel veranderen. Hopelijk worden ze nog wat voller/groter. Borstband voelt ook heel veilig vind ik. Maar als het van je pc niet nodig is zou ik hem niet kopen. Luister gewoon naar de lichaam en kijk wat goed voelt. Niet te zwaar tillen en uitkijken met herhaalde bewegingen. Dan moet het wel goed komen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iwantnewboobies Posted June 21, 2017 Author Share Posted June 21, 2017 @Ellen125 @Natje3 aahh ik ben al ietske verder dan jullie dan en is jet bij jullie wat meegevallen de pijn enz? Ik heb de eerste 5dagen heel veel pijn gehad maar kon ook de tramadol niet verdragen dus enkel op paracetamol maar hielp niet veel nadien is het beginnen beteren. nu enkel de littekens die zo jeuken vooral links en vind ook dat links er minder mooi uitziet als rechts, zal even een foto plaatsen zo meteen. Waar kan ik zo een borstband kopen? Heb daarnet ook al een zonnecreme factor 50 gaan halen voor vrijdag in te smeren. Kijk er naar uit dat ik eindelijk mooie bhs kan gaan shoppen en kleedjes met open rug kan niet wachten, nog 2weekjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iwantnewboobies Posted June 21, 2017 Author Share Posted June 21, 2017 Pictures visible for members only. Become a member now. links , het minder mooie litteken (geribbeld) had wel net de tape eraf gedaanrechts een mooi litteken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iwantnewboobies Posted June 21, 2017 Author Share Posted June 21, 2017 Het lijkt alsof mijn borsten nog gegroeid zijn tegen vorige week, kan dat? Of misschien ben ik gek aan het worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iwantnewboobies Posted June 21, 2017 Author Share Posted June 21, 2017 Pictures visible for members only. Become a member now. deze heb ik vandaag getrokken 4weken en 4dagen po Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natje3 Posted June 21, 2017 Share Posted June 21, 2017 @Iwantnewboobies Die borstband kun je via internet kopen op biodermis.nl Ik heb hem afgekocht van iemand van het forum. Maar best toch eens vragen aan je pc of hij dat goed vindt als je dat draagt. Want iedere pc werkt anders. Mijn ene litteken ziet er zeer mooi uit. Mijn ander is zoals bij jou geribbeld. De borsten veranderen tot je 6 maanden po bent. Ze zullen aan het ploppen zijn ( zoals ik hier veel lees op forum) De mijne mogen niet meer geoeien hoor of ploppen. Ik vind ze groot genoeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Masy1980 Posted June 21, 2017 Share Posted June 21, 2017 17 minuten geleden zei Iwantnewboobies: Pictures visible for members only. Become a member now. deze heb ik vandaag getrokken 4weken en 4dagen po Vind ze er super mooi uitzien.. heel netjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted June 21, 2017 Share Posted June 21, 2017 46 minuten geleden zei Iwantnewboobies: @Ellen125 @Natje3 aahh ik ben al ietske verder dan jullie dan en is jet bij jullie wat meegevallen de pijn enz? Ik heb de eerste 5dagen heel veel pijn gehad maar kon ook de tramadol niet verdragen dus enkel op paracetamol maar hielp niet veel nadien is het beginnen beteren. nu enkel de littekens die zo jeuken vooral links en vind ook dat links er minder mooi uitziet als rechts, zal even een foto plaatsen zo meteen. Waar kan ik zo een borstband kopen? Heb daarnet ook al een zonnecreme factor 50 gaan halen voor vrijdag in te smeren. Kijk er naar uit dat ik eindelijk mooie bhs kan gaan shoppen en kleedjes met open rug kan niet wachten, nog 2weekjes. Eerste dagen waren verschrikkelijk. Ik had zo'n spijt maar dat was na 5 dagen weg en vrij vlug pijn vrij daarna. Slapen is ook niet zo'n probleem geweest. Ik slikte ook alleen paracetamol. Moest ook 600mg ibuprofen maar werd ik misselijk van. Na een paar keer braken ben ik daarmee gestopt na 1,5 dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lovesxpink Posted June 22, 2017 Share Posted June 22, 2017 Heel mooi wat was je voorsituatie en hoeveel cc heb je gehad? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iwantnewboobies Posted June 22, 2017 Author Share Posted June 22, 2017 Heel lief, bedankt :-) Ik kwam van een 75a en heb nu 300cc rond mentor gekregen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natje3 Posted June 22, 2017 Share Posted June 22, 2017 @Iwantnewboobies De eerste dagen had ik ook zo'n spijt. Nu zou ik nog eens durven zeggen. Waarom toch ? Ik heb het zo lastig om te werken. Doet geregeld pijn en die gevoeligheid in mijn tepels is lastig. Ik wil daar de hele tijd krabben omdat het constant jeukt. Hoe.gaat het bij jou op het werk ? Ik heb toch al veel aan je gedacht hoe jij dat doet om te willen. Voel jij dat dan niet in je borsten ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mrslaurajessy Posted June 22, 2017 Share Posted June 22, 2017 Op 21-6-2017 om 16:05 zei Iwantnewboobies: je litteken vrij hielden zonder af te plakken met tape of verband? Bij mij zijn mijn hechtingen er sinds vandaag uit maar ik hoefde ze niet meer te beschermen/af te plakken. Tenzij ik dat prettig vond. Dus kan me voorstellen met werk(ik ook morgen) dat er er even een gaasje tegenaan doet. Op 21-6-2017 om 16:05 zei Iwantnewboobies: Vanaf wanneer mag je een bh dragen met beugel? Mag je echt pas vanaf week 8zwemmen? Ik mag van Bergman vanaf 6 weken een beugelbh aan maar de praktijk leert dat meiden de sportbh veel langer omhouden ook vanwege de littekens. Ik mag sinds vandaag (2 weken po) de sportbh savonds uit maar moet er nog niet aan denken hahaha. Ook vanaf 6 weken weer zwemmen zonnen etc. Al pas ik persoonlijk op met chloorwater. Vooral op vakantie:) Gewoon lekker al je vragen hier stellen misschien krijg je verschillenden antwoorden maar dan heb je idg genoeg info hihi. Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iwantnewboobies Posted June 22, 2017 Author Share Posted June 22, 2017 3 uur geleden zei Natje3: @Iwantnewboobies De eerste dagen had ik ook zo'n spijt. Nu zou ik nog eens durven zeggen. Waarom toch ? Ik heb het zo lastig om te werken. Doet geregeld pijn en die gevoeligheid in mijn tepels is lastig. Ik wil daar de hele tijd krabben omdat het constant jeukt. Hoe.gaat het bij jou op het werk ? Ik heb toch al veel aan je gedacht hoe jij dat doet om te willen. Voel jij dat dan niet in je borsten ? Dat heb ik ook met de jeuk maar sinds vandaag lijkt het net iets beter de jeuk , sinds ik geen tape meer gebruik. Ik heb sinds maandag de nacht, vandaag de laatste oeff want voel het wel hoor tegen de morgend en je doet al snel iets verkeerd he, net nog iemand tegengehouden die omviel en ik voelde mn borst zo verschuiven maar kon ze moeilijk laten vallen he pff ik ben anders toch 24dagen thuis gebleven na de operatie en had gedacht dat dat wel voldoende zou zijn want volgens vele pc kun je bij een zwaar beroep na 2 weken al werken, is veel te vroeg! Hoe lang ben je nog thuis? Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iwantnewboobies Posted June 22, 2017 Author Share Posted June 22, 2017 3 uur geleden zei Natje3: @Iwantnewboobies De eerste dagen had ik ook zo'n spijt. Nu zou ik nog eens durven zeggen. Waarom toch ? Ik heb het zo lastig om te werken. Doet geregeld pijn en die gevoeligheid in mijn tepels is lastig. Ik wil daar de hele tijd krabben omdat het constant jeukt. Hoe.gaat het bij jou op het werk ? Ik heb toch al veel aan je gedacht hoe jij dat doet om te willen. Voel jij dat dan niet in je borsten ? Dat heb ik ook met de jeuk maar sinds vandaag lijkt het net iets beter de jeuk , sinds ik geen tape meer gebruik. Ik heb sinds maandag de nacht, vandaag de laatste oeff want voel het wel hoor tegen de morgend en je doet al snel iets verkeerd he, net nog iemand tegengehouden die omviel en ik voelde mn borst zo verschuiven maar kon ze moeilijk laten vallen he pff ik ben anders toch 24dagen thuis gebleven na de operatie en had gedacht dat dat wel voldoende zou zijn want volgens vele pc kun je bij een zwaar beroep na 2 weken al werken, is veel te vroeg! Hoe lang ben je nog thuis? Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iwantnewboobies Posted June 22, 2017 Author Share Posted June 22, 2017 3 uur geleden zei mrslaurajessy: Bij mij zijn mijn hechtingen er sinds vandaag uit maar ik hoefde ze niet meer te beschermen/af te plakken. Tenzij ik dat prettig vond. Dus kan me voorstellen met werk(ik ook morgen) dat er er even een gaasje tegenaan doet. Ik mag van Bergman vanaf 6 weken een beugelbh aan maar de praktijk leert dat meiden de sportbh veel langer omhouden ook vanwege de littekens. Ik mag sinds vandaag (2 weken po) de sportbh savonds uit maar moet er nog niet aan denken hahaha. Ook vanaf 6 weken weer zwemmen zonnen etc. Al pas ik persoonlijk op met chloorwater. Vooral op vakantie:) Gewoon lekker al je vragen hier stellen misschien krijg je verschillenden antwoorden maar dan heb je idg genoeg info hihi. Liefs Bedankt voor de info :-D o yee morgen werken, hoe lang ben je thuis geweest dan? En wat voor werk doe je? Wees maar voorzichtig hoor, zie het bij mezelf ook dat je snel te veel wil doen en dan heb je achteraf last. Ik probeer rustig aan te doen maar met mijn job lukt dat niet altijd even goed. ik zal aan je denken , succes morgen! groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lovesxpink Posted June 23, 2017 Share Posted June 23, 2017 Ik heb 70A en er zou 375cc inpassen dual plane adviseerde Frans straten mij bij het consult ik ben ongeveer zelfde lengte en gewicht als jou. Hoe zijn jouwe geplaatst dual plane? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iwantnewboobies Posted June 23, 2017 Author Share Posted June 23, 2017 29 minuten geleden zei Lovesxpink: Ik heb 70A en er zou 375cc inpassen dual plane adviseerde Frans straten mij bij het consult ik ben ongeveer zelfde lengte en gewicht als jou. Hoe zijn jouwe geplaatst dual plane? Ik heb achter de spier, dual plane is tussen de spier geloof ik he? Mijn pc wilde 330 doen eerst maar ik wilde niet overdreven en heb dan voor 300cc gekozen en vind ze perfect zo, in kledij zou het iets meer mogen maar dat kan ik binnekort verhelpen met push up indien nodig he dus ik denk dat 375cc wel mooi zal zijn. Wanneer word je geopereerd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.