Jump to content

Voorwaarden Diana Gabriels Kliniek

Recommended Posts

hi Ladies,

een vriendin van mij is zojuist op haar 2e intake gesprek bij Diana Gabriels, bij de arts en kreeg de Toestemmingsverklaring in haar handen, en nu vond ik het opmerkelijk dat de voorwaarden bij DG zijn aangepast.

ik weet niet of het meiden al is opgevallen, maar er wordt nu vermeldt dat "Alle kosten aan een heroperatie verbonden zijn voor Eigen rekening komen"

ALS je dus helaas bij het lage percentage dames komt, dat een heroperatie nodig heft door wat voor reden dan ook, is dit een duurkoop, want betaal je 2 keer.

ik weet dat complicaties altijd al slecht warden afgehandeld daar, maar dit slaat wel alles, of ligt dit aan mij?

voor de dames met al een consult op zak of die erover nadenken, let op dat je via rechtbijstand nergens staat, je hebt er immers voor getekend.

x

Toevallig, ik dacht onlangs op dit forum iemand tegengekomen te zijn met complicaties die helemaal niet tevreden was over hoe ze daar allemaal onder één hoedje spelen om toch maar niet gratis te hoeven heropereren :(

Spijtig toch hoor!

Nou zeker omdat je nu dus ook echt tekend voor die voorwaarden... dat was voorheen volgens mij niet

maar ik denk toch, door het enthousiasme, zenuwen of wat dan ook, heel veel meiden erover heen zullen lezen of niet begrijpen, niet lullig bedoeld, maar je zit zo in het moment, dat je meestal pas erna dit leest

Wow wat bizar. Ik hoop dat heel veel meiden nu 2x nadenken en rechtstreeks naar de kliniek/chirurg gaan ipv via haar. Wat een oplichtster. Ik las al vandaag dat iemand €50 kreeg voor een positieve review per email??? Dat je dat überhaupt durft te vragen. 

Complicaties wil niemand en hoop je ook niet mee te maken. Maar dan ook nog voor eigen rekening. Ik kan hier zo boos om worden want waarschijnlijk lezen heel veel meiden die voorwaarden niet goed .

18 uur geleden zei Ellen125:

Wow wat bizar. Ik hoop dat heel veel meiden nu 2x nadenken en rechtstreeks naar de kliniek/chirurg gaan ipv via haar. Wat een oplichtster. Ik las al vandaag dat iemand €50 kreeg voor een positieve review per email??? Dat je dat überhaupt durft te vragen. 

Complicaties wil niemand en hoop je ook niet mee te maken. Maar dan ook nog voor eigen rekening. Ik kan hier zo boos om worden want waarschijnlijk lezen heel veel meiden die voorwaarden niet goed .

Idd! En double bubble enzo ligt vaak aan de competenties van de chirurg, heb ik gehoord.. extra pijnlijk dus als je daar dan nog eens zelf financieel voor moet opdraaien..

38 minuten geleden zei Brabs:

Idd! En double bubble enzo ligt vaak aan de competenties van de chirurg, heb ik gehoord.. extra pijnlijk dus als je daar dan nog eens zelf financieel voor moet opdraaien..

Oh echt? Ik snap dat als je niet tevreden bent door eiegen keuze het ook voor eigen rekening is. Of als je je niet aan herstel regels houd en dan complicaties krijgt ook. Maar ik alle andere gevallen vind ik dat voor de kliniek.

Je ziet nu ook veel filmpjes enzo van Barbie. En nu heeft die Melissa en Geneviève een bilvergroting gedaan en die Rosanna van temptation islamd een borstvergroting. Vraag me dan ook af of ze dat gesponsord hebben gekregen omdat ze zo positief zijn en dat ze iedereen haar gaan aanraden enzo..

1 uur geleden zei Brabs:

Ik ben bij Van Straten op consult geweest en die vertelde dat aan de huid ligt van de patiënt en niet aan de chirurg. 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.