Ga naar inhoud

frbarbie : 6 oktober 2017 / 11 december 2017 : (herstel operatie ) : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei dominicana2_:

Hoi ik zou graag weten hoe lang je pijn hebt na vergroting? X

Hey,

 

Nou verschilt per persoon. En qua plaatsing, achter de spier is pijnlijker dan voor de spier. Maar heb nu 2e x voor de spier dit keer is t heftiger dan eerste x, ben nu ook veel groter gegaan. Maar ik heb 2 dagen echt pijn gehad, nu gaat t wel eigenlijk. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 294
  • Created
  • Laatste Reactie
24 minuten geleden zei Jaydee:

@frbarbie,

 

Hey meis, sorry voor mijn late reactie. Van harte gefeliciteerd met je mooie boobs. Dat ziet er al heel mooi uit in de bh. Ben benieuwd hoe ze er zonder bh uitzien. Als ze weer voor de spier geplaatst zijn, dan ogen ze ook gelijk groter dan achter de spier, dus dat is wel mooi meegenomen :38:. Hoe groot wil je uiteindelijk gaan in Amerika?

Nou meis, neem lekker op tijd je medicijnen, drink veel om de narcose eruit te spoelen, pak lekker je rust en laat je toch maar lekker vertroetelen.... dat doet je moeder vast wel. 

Ik wens je een fijn herstel toe. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Heey,

 

jaa m'n moeder is me toch wel

evht sant verwennen, haalt letterlijk alles voor me. Voel me er een beetje vervelend bij haha!

 

Het liefst wil ik 1500cc, maar ik wil ook wel graag kinderen ooit.. met of zonder man. Maar je boobs veranderen daarna dus moet het overnieuw. Dus twijfel beetje of ik evt eerst 1200cc doe en dasrna 1500cc, of dat ik wacht tot na kinderen en dsn in den keer 1500cc :P En even kijken hoe blij ik ben met dit resultaat, nu staat alles nog strak en is het van boven (nog) niet rond. Als t niet rond wordt moet er echt iets gefixt gaan worden, anders heb ik boobs als bij Diana gabriels. Meeste meiden hebben daar ook geen ronding boven, vind ik persoonlijk niet mooi. Dus heb redelijk wat stress nog :70:

 

Moet even geduld hebben voor ik ken zegge dat Plovier een wonder man is haha xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei frbarbie:

Heey,

 

jaa m'n moeder is me toch wel

evht sant verwennen, haalt letterlijk alles voor me. Voel me er een beetje vervelend bij haha!

 

Het liefst wil ik 1500cc, maar ik wil ook wel graag kinderen ooit.. met of zonder man. Maar je boobs veranderen daarna dus moet het overnieuw. Dus twijfel beetje of ik evt eerst 1200cc doe en dasrna 1500cc, of dat ik wacht tot na kinderen en dsn in den keer 1500cc :P En even kijken hoe blij ik ben met dit resultaat, nu staat alles nog strak en is het van boven (nog) niet rond. Als t niet rond wordt moet er echt iets gefixt gaan worden, anders heb ik boobs als bij Diana gabriels. Meeste meiden hebben daar ook geen ronding boven, vind ik persoonlijk niet mooi. Dus heb redelijk wat stress nog :70:

 

Moet even geduld hebben voor ik ken zegge dat Plovier een wonder man is haha xx

Dan zou ik persoonlijk wachten tot ik "uitgebaard" zou zijn. Want idd, ineens een zwangerschap veranderen je borsten enorm. En of je nu borstvoeding gaat geven, ja of nee..... hangen gaan ze toch wel. En zowel een bv kost behoorlijk wat, net zoals kinderen (die kosten ongeveer een ton van geboorte totdat ze het huis uitgaan), dus ik zou na de kids dan voor 1500cc gaan. 

Zou jij mij in een pb-tje eens willen vertellen wat Nio aan jouw boobs verpest heeft? Ik ben namelijk afgelopen donderdag bij hem op consult geweest en ik kwam er ook alles behalve vrolijk vandaan. Alvast bedankt, meis. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw!! Kanonnen!!:101:

Prachtig he babe! Kijk ze eens trots omhoog en naar voren staan!! Kan me inbeelden dat je blij bent!!!

En reken maar dat ze nog groter worden,alles staat super strak gespannen nu,wacht maar af,daar komt nog een cupmaat bij!!

Mister P heeft weer een verbluffend mooi werk geleverd !! 

Hoe gaat het met de pijn?

En heb jij ook zo een last van je armen ter hoogte van je boobs,haha,mijne armen werden gewoon blauw omdat men boobs er constant tegen zaten!!:45:

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Prinses-yasmine:

Wauw!! Kanonnen!!:101:

Prachtig he babe! Kijk ze eens trots omhoog en naar voren staan!! Kan me inbeelden dat je blij bent!!!

En reken maar dat ze nog groter worden,alles staat super strak gespannen nu,wacht maar af,daar komt nog een cupmaat bij!!

Mister P heeft weer een verbluffend mooi werk geleverd !! 

Hoe gaat het met de pijn?

En heb jij ook zo een last van je armen ter hoogte van je boobs,haha,mijne armen werden gewoon blauw omdat men boobs er constant tegen zaten!!:45:

Liefs xxx

Ken nu inderdaad wel zeggen dat Plovier magische handjes heeft. Echt blij met m'n keuze geweest! :123: 

 

Hoop dat ze nog groter worden Hahqh maar zal wel niet :P 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Rocker:

En hoe slaapt je nieuwe beste vriend? :P 

Zo voel me helemaal t baasie hoor haha ligt echt zoooo veel beter! Echt blij mee, Dankje xxx <3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nu al zo blij! Maar ben erg benieuwd na 6 weken :P

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Leya:

Wat een beauty's (.)(.)

Ik kan me voorstellen dat je hier zo blij mee bent. Succes met je herstel

Dankje!! Hopen dat ze zo blijven haha het zit natuurlijk wel voor m'n spier :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei frbarbie:

Dankje!! Hopen dat ze zo blijven haha het zit natuurlijk wel voor m'n spier :P

Ze zijn werkelijk PRACHTIG!!! Maar Plovier had toch verteld dat ze niet zouden gaan hangen en daar een uitleg over gegeven? 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw meis heel mooi :wub:. Gefeliciteerd, ze zijn nu al echt heel mooi en ze gaan alleen maar nog mooier worden. Ze staan je prachtig. Wat een verschil met eerst. Daar mag je zeker al trots op zijn!! Een goed herstel gewenst. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-10-2017 om 19:54 zei Jaydee:

Ze zijn werkelijk PRACHTIG!!! Maar Plovier had toch verteld dat ze niet zouden gaan hangen en daar een uitleg over gegeven? 

 

Xxx Jaydee 

Hij zei dat het niet meer zou gaan hangen als wanneer het achter of tussen mn spier zou zitten. Maar ik ben dan toch bang dat t super gaat hangen haha xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei frbarbie:

Hij zei dat het niet meer zou gaan hangen als wanneer het achter of tussen mn spier zou zitten. Maar ik ben dan toch bang dat t super gaat hangen haha xx

Scheelt dat je nog jong bent en een strakke huid hebt. Komt vast goed. Nu zijn ze iig prachtig! Geniet ervan, meis!

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-10-2017 om 10:22 zei frbarbie:

Jaa ik ben al zo blij!! Ken niet wachten tot ik bh's aan mag en sexy shirtjes haha :43: 

 

Laat de zomer maar komen, hoewel ze in een winterse-trui vast ook niet te missen zijn :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nou even een update!

 

vorige week vrijdag 20 oktober, ben ik naar de Hunkemöller gegaan op bh's te passen. Cup G zat super mooi, maar ik had niet mijn rondjes die ik zo graaaag wil! En in een te kleine bh, cup E had ik dit wel. Heb zaterdag 28 oktober een boeking om 3 uurtjes snoep uit te delen en op de foto te gaan met mensen en 's avonds een Halloween feest. Dus ik heb de cup E gekocht, want ik wil rondjes!

 

Ik had best een depressief gevoel na m'n pas sessie. Ik heb altijd gezeik met bh's gehad, voor ik implantaten had (deed ik 2 bh's over elkaar heen aan), met m'n 400 cc (moest ik altijd push up hebben anders kon ik wel janken) en nu weer, dacht ik.

 

Ik heb met Plovier nooit besproken wat voor implantaten ik zou krijgen, qua merk ofzo. Alleen dat ik 1050 cc wilde en dat ik heel rond en zo nep mogelijk wilde. Op mijn kaartje van de protheses stond Ergonomix, ik ben vrijdag gelijk gaan Google'en naar 'Motiva Ergonomix'. En zoals de naam al zegt, bleken dit natuurlijk vallende implantaten te zijn. Ik werd boos en verdrietig, ik dacht dit kan niet waar zijn. Ik heb € 4700 euro gespaard en betaald om WEER natuurlijk vallende borsten te krijgen. Ik heb toen besloten te mailen naar de kliniek, gericht aan Plovier. Dit was een nette, maar eerlijke mail. Maar ik stuurde dit 's avonds, dus ik wist dat ik pas na het weekend bericht zou krijgen. Gister geen mail terug, dus mijn oorlogsgevoel kwam al een beetje omhoog. Ik sprak met mezelf af woensdag te bellen, mocht ik dinsdag (vandaag) ook geen mail hebben.

 

Maar Plovier belde mij gister om 21.00 uur 's avonds zelf op. Hij zei dat hij het spijtig vond te lezen dat ik verdrietig was, maar mij hier wel in kon volgen aangezien ik meerdere keren heb aangegeven echt rond en nep te willen. Hij vertelde dat hij de week van mijn operatie allen 1050 operaties had en toen ik geopereerd moest worden de plus plus (? in ieder geval de ronde neppe) variant op was en toen de Ergonomix heeft gekozen. Hij gaf aan dat dit een foute keuze is geweest en ik terug mag komen en kosteloos opnieuw geopereerd word. :123: Ik was/ben zo blij, ik had dit nooit aan zien komen! Ik hoopte het wel, maar ik dacht dat het een strijdt zou worden of m'n borsten maar gewoon moest accepteren en wachten tot ik naar Amerika ga voor groter. 

Plovier vroeg ook nog of het goed met me ging en hoe mijn herstel was, dat vond ik wel netjes. Want ja heel eerlijk het is niet netjes dat hij wist dat ik neppe wilde en omdat die op waren er natuurlijke in heeft gedaan. Hij had beter de operatie kunnen verplaatsen. Maargoed deze oplossing vind ik ook goed, meer dan goed! 

 

Ik heb net de kliniek gebeld en zij gaat mij datums mailen, voor dit jaar nog. Helaas moet ik de hele rit weer opnieuw door. De narcose, die dit x best heftig was. De pijn, de medicatie. Maarjah dan heb ik EINDELIJK m'n ronde neppe boobies! :43: 

 

Ben weer een blije Barbie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat k*t zeg dat t allemaal zo is gelopen! Een E cup is toch echt wel klein voor dat aantal cc's, een G ook trouwens! Dacht echt dat je wel groter zou krijgen. 

Maar wel suuuuuuper fijn en proffessioneel van Plovier dat je gewoon weer nieuwe implantaten krijgt wauw!:wub: Was wel fijner geweest als t in 1 keer goed was gegaan natuurlijk maar toch! De pijn en alles is het sowieso waard, ben benieuwd hoe ze nu gaan worden dan! Wel nog motiva? Of weet je dat nog niet.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Jadie:

Jeetje wat k*t zeg dat t allemaal zo is gelopen! Een E cup is toch echt wel klein voor dat aantal cc's, een G ook trouwens! Dacht echt dat je wel groter zou krijgen. 

Maar wel suuuuuuper fijn en proffessioneel van Plovier dat je gewoon weer nieuwe implantaten krijgt wauw!:wub: Was wel fijner geweest als t in 1 keer goed was gegaan natuurlijk maar toch! De pijn en alles is het sowieso waard, ben benieuwd hoe ze nu gaan worden dan! Wel nog motiva? Of weet je dat nog niet.

 

xx

Hey,

 

ja super k*t! Bij mij ken het nooit in 1x goed gaan :wacko: Maarjah ik vind dat hij het op deze manier wel netjes oplost en door zijn eerlijkheid heb ik het vertrouwen ook weer terug.

 

De pijn in het zeker waard, maar zo kort op elkaar is wat minder fijn haha. En de narcose vond ik dit keer echt heftig, maargoed ook dat overleven we allemaal wel weer!

 

Ik krijg wel gewoon Motiva, maar nu de plus nog wat. Ik ga nog even vragen of ze in de mail wilt zetten welke prothese in krijg, ken ik het nog even opzoeken! Dit zou in ieder geval een ronde, hardere prothese zijn. Hij zij dat ze dan een stuk ronder en boller zouden zijn.. Gelukkig!

 

Ik ben vandaag pas 2,5 weken PO haha, misschien gaan ze nog groeien. Denk het niet, omdat ze voor m'n spier zitten, maar wie weet! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@frbarbie       

Oh, meis. Wat een verhaal weer. Gelukkig wordt het netjes opgelost, maar ik vind het niet netjes van Plovier dat hij, terwijl jij onder zeil bent, zelf allemaal beslissingen neemt. Je wilde achter de spier..... hij heeft op eigen houtje tijdens de operatie besloten ze toch voor de spier te plaatsen...... jij wilde rond en nep...... en hij plaatst ergonomix omdat de ronde 1050cc op is. Hij hoort toch van tevoren te kijken hoeveel patiënten hij die week krijgt en wat voor protheses ze willen? En die moeten dan toch van tevoren besteld worden? Heel apart dit. 

Zo zie je maar...... elke pc heeft wel wat. Niet fijn dat je zo kort na elkaar weer onder narcose moet..... ook niet echt heel gezond voor je lichaam. Maar ik snap dat je het zo snel mogelijk opgelost wil hebben. Wij hebben een cluppie met dames, die allemaal in december geopereerd worden, dus als je je datum weet en het is in december.... sluit je gerust aan :38:.

Succes meis. Fijn dat jij eindelijk je grote, neppe, ronde (kerst)ballen gaat krijgen. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Jaydee:

@frbarbie       

Oh, meis. Wat een verhaal weer. Gelukkig wordt het netjes opgelost, maar ik vind het niet netjes van Plovier dat hij, terwijl jij onder zeil bent, zelf allemaal beslissingen neemt. Je wilde achter de spier..... hij heeft op eigen houtje tijdens de operatie besloten ze toch voor de spier te plaatsen...... jij wilde rond en nep...... en hij plaatst ergonomix omdat de ronde 1050cc op is. Hij hoort toch van tevoren te kijken hoeveel patiënten hij die week krijgt en wat voor protheses ze willen? En die moeten dan toch van tevoren besteld worden? Heel apart dit. 

Zo zie je maar...... elke pc heeft wel wat. Niet fijn dat je zo kort na elkaar weer onder narcose moet..... ook niet echt heel gezond voor je lichaam. Maar ik snap dat je het zo snel mogelijk opgelost wil hebben. Wij hebben een cluppie met dames, die allemaal in december geopereerd worden, dus als je je datum weet en het is in december.... sluit je gerust aan :38:.

Succes meis. Fijn dat jij eindelijk je grote, neppe, ronde (kerst)ballen gaat krijgen. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Hey,

 

Jaa ik baal enorm! nu het wat gezakt is, vind ik het echt bizar dat hij gewoon andere implantaten er in heeft gedaan. Ze hadden mij van te voren hierover moeten opbellen als blijkt dat je voorraad op is. Maargoed een kosteloze operatie is een goed makertje, ik ga misschien wel kijken of ik een schadevergoeding kan krijgen. Ik loop namelijk bij m'n 2e baan flink wat geld mis.. En ja 2x narcose, 2x litteken open die gaat er niet mooier op worden denk ik.. 

 

Ik heb gister de uit 3 datums, 11 december gekozen. Nu nog iemand vinden die met me mee kan, maar dat komt vast goed. Dus bij deze ik sluit me aan bij de december boobies! :43: 

 

Op hoop van zege dat ik nu wel m'n ronde nepperts krijg! En dat het niet een te heftige aanslag op m'n lichaam is.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.