Ga naar inhoud

frbarbie : 6 oktober 2017 / 11 december 2017 : (herstel operatie ) : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei frbarbie:

Ja ik kan niet wachten, gaat voor mijn gevoel veel te langzaam haha, maar voor ik het weet zit ik in de auto naar huis met m'n nieuwe boobies! :P

Dat is al bijna joh..maar snap het wel dat je het liever nu dan morgen hebt. Geniet nu nog maar volop van op je buik kunnen liggen en springen enzo..want dat gaat daarna even niet meer. Heel veel plezier met aftellen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 294
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Zinin:

Dat is al bijna joh..maar snap het wel dat je het liever nu dan morgen hebt. Geniet nu nog maar volop van op je buik kunnen liggen en springen enzo..want dat gaat daarna even niet meer. Heel veel plezier met aftellen xx

Hahah Jaa daar ga ik idd nog wel even goed van genieten. Denk dat op m'n buik slapen helemaal niet meer kan hierna xD haha we gaan het meemaken! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei frbarbie:

Hahah Jaa daar ga ik idd nog wel even goed van genieten. Denk dat op m'n buik slapen helemaal niet meer kan hierna xD haha we gaan het meemaken! Xx

Inderdaad denk dat op je buik slapen niet meer zo fijn ligt met zo'n grote maat..vind het zelf ook niet meer fijn en dan heb ik ze nog wat kleiner. Maar we hebben veel over voor mooie grote boobies!! Dus dan maar niet op de buik. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei frbarbie:

Hahah Jaa daar ga ik idd nog wel even goed van genieten. Denk dat op m'n buik slapen helemaal niet meer kan hierna xD haha we gaan het meemaken! Xx

Als je op het strand op je buik wilt liggen gewoon 2 kuilen graven:45:.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-8-2017 om 14:50 zei Ank:

Als je op het strand op je buik wilt liggen gewoon 2 kuilen graven:45:.

xx Ank

Hahah inderdaad, meestal lig ik op zo´n bedje.. planken eruit halen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei gertaschrude:

Gefeliciteerd! Super goed! Dat worden mooie boobies. Had ik ook moeten doen, ipv voor 825cc te kiezen :-/

Over een tijdje opnieuw gaan? Ik weet nu al dat, als ik ooit kinderen krijg, ik daarna weer groter ga :P dan in Amerika ofzo gelijk goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Op 28-8-2017 om 13:31 zei frbarbie:

Hahah inderdaad, meestal lig ik op zo´n bedje.. planken eruit halen haha

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Misschien dit een idee??? :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 29-9-2017 om 21:38 zei Jaydee:

@frbarbie, SPANNEND!!! Dan kun je af gaan tellen. Ben reuze benieuwd hoe het gaat worden, meis. Ik ga je volgen. 

 

Xxx Jaydee 

Jaa ik ga een album maken, als ik weet hoe! Haha

Ben ook echt heel erg benieuwd hoe ze gaan worden :D ken niet wachten!! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei frbarbie:

Jaa ik ga een album maken, als ik weet hoe! Haha

Ben ook echt heel erg benieuwd hoe ze gaan worden :D ken niet wachten!! Xxx

Kijk even naar fe pb 'welkom' die je kreeg bij je registratie hier. Daarin staat de link naar de handleiding van de albums, die ik geschreven heb. ;)

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei best_boobie:

Kijk even naar fe pb 'welkom' die je kreeg bij je registratie hier. Daarin staat de link naar de handleiding van de albums, die ik geschreven heb. ;)

 

Xx BB

Oh bedankt! Zal ik ff doornemen :D xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @frbarbie, spannend!!!! Nog maar twee nachtjes slapen en dan heb jij je Ploviertjes :38:. Ben heel benieuwd, meis. Als je een album aanmaakt, zou je mij dan ook toe willen voegen?  Thanks alvast. 

Ik heb morgen een consult bij dr.Nio. Ik wil bij hem een hersteloperatie laten doen i.v.m. een double bubble, opgelopen bij mijn prothesewissel van 13 mei 2016. Het wordt een borstlift i.c.m. grotere protheses. Nu heb ik 560cc hp van Natrelle . Waarschijnlijk gaan het protheses van rond de 800cc uhp worden. Ik hoor het morgen allemaal wel tijdens het consult. 

Succes met het aftellen. Ik ga je volgen. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jaydee:

Hoi @frbarbie, spannend!!!! Nog maar twee nachtjes slapen en dan heb jij je Ploviertjes :38:. Ben heel benieuwd, meis. Als je een album aanmaakt, zou je mij dan ook toe willen voegen?  Thanks alvast. 

Ik heb morgen een consult bij dr.Nio. Ik wil bij hem een hersteloperatie laten doen i.v.m. een double bubble, opgelopen bij mijn prothesewissel van 13 mei 2016. Het wordt een borstlift i.c.m. grotere protheses. Nu heb ik 560cc hp van Natrelle . Waarschijnlijk gaan het protheses van rond de 800cc uhp worden. Ik hoor het morgen allemaal wel tijdens het consult. 

Succes met het aftellen. Ik ga je volgen. 

 

Xxx Jaydee 

Heey, leuk je berichtje! Zo lief dat iedereen hier altijd zo met elkaar mee leeft ^_^.

 

Ik ben ook erg benieuwd, ken niet meer wachten. Ha morgen al met mn nichtje naar Brussel rijden.. ZIN IN! :43:

 

Ooh echt? ik ben zo bang voor een dubble bubble, ook omdat een PC er niks aan ken doen als dat gebeurd. Wel fijn eindelijk een consult, is al een stap dichter bij de operatie. Wanneer zou je de operatie willen?

Groot gelijk lekker stukkie groter :123: heb je een verslag ergens, kan ik het morgen lezen? :)

 

Ik ga zeker een album maken en zal je toevoegen. Zal alleen even duren, want de eerste 48 uur mag m'n bh niet uit en ga toch wel echt luisteren. Wil dit keer mooie boobies waar niks mis mee is! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei frbarbie:

Heey, leuk je berichtje! Zo lief dat iedereen hier altijd zo met elkaar mee leeft ^_^.

Geen dank hoor. You're welcome. Daarvoor zijn we hier hè. 

 

20 minuten geleden zei frbarbie:

Ik ben ook erg benieuwd, ken niet meer wachten. Ha morgen al met mn nichtje naar Brussel rijden.. ZIN IN! :43:

Fijn dat je morgen al gaat. Dan hoef je vrijdag niet zo vroeg te vertrekken en ben je zeker op tijd. Leuk dat je nichtje mee gaat :35:

 

22 minuten geleden zei frbarbie:

Ooh echt? ik ben zo bang voor een dubble bubble, ook omdat een PC er niks aan ken doen als dat gebeurd. Wel fijn eindelijk een consult, is al een stap dichter bij de operatie. Wanneer zou je de operatie willen?

Soms kan een pc er wel iets aan doen hoor. Als je vanaf dag één gelijk een double bubble hebt, die niet meer weg trekt, maar juist alleen maar erger wordt, dan is het wel degelijk door een fout van de pc. Dit moet je niet verwarren met een "geplande" double bubble; maar hier brengt de pc je van tevoren van op de hoogte en deze double bubble trekt langzaam maar zeker weg. En mijn pc kwam met een oplossing, waar Nio het absoluut niet mee eens was; zij wilde mijn borstplooi insnoeren en vasthechten aan mijn ribbenvlies... maar daardoor zouden juist mijn tepels naar beneden gaan wijzen. Dus vandaar dat ik het vertrouwen in haar een beetje kwijt ben. Dan klappen we er nog maar een keertje een smak geld tegengaan :38: en laat ik het door Nio doen. 

Ik zou 10 juli al geopereerd worden, maar door medische omstandigheden moest ik dit annuleren. Nu staat mijn operatie gepland op vrijdag 8 december. Dan ben jij al lekker 9 weken po.

 

31 minuten geleden zei frbarbie:

Groot gelijk lekker stukkie groter :123: heb je een verslag ergens, kan ik het morgen lezen? :)

Je kunt het verslag van mijn prothesewissel van vorig jaar lezen als je Jaydee of Macaré intypt bij de zoekbalk. Maar mijn verhaal staat ook op mijn profielpagina bij "about me".

Heb je lekker wat te lezen, want is een heel verhaal hoor :62:.

 

Nou meis..... alvast heel veel succes voor vrijdag. Ben heel benieuwd naar je operatieverslag. Ik ga voor je duimen. Good luck! :71:

 

:53:, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee Oh Wow heftig! Erg dat ze t straks nog erger had gemaakt, goed dat je voor een second opinion hebt gekozen! Ik zou haar dan ook niet meer vertrouwen. Ik

had dat met Nio, hij heeft mijn bv verpest en ga dus absoluut niet terug naar hem. Plovier kost erg veel, maar dat heb ik er echt voor over! :43: 

Jaa zal zsm mogelijk m'n verhaal plaatsen :)

 

Succes morgen! En ik ga het zeker lezen!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.