Ga naar inhoud

frbarbie : 6 oktober 2017 / 11 december 2017 : (herstel operatie ) : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 294
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei frbarbie:

Kan alleen niks van hun zien, zie ook geen verhalen helaas.

Wel als je op de naam klikt! maar je kan natuurlijk ook de zoek balk gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Ank:

Wel als je op de naam klikt! maar je kan natuurlijk ook de zoek balk gebruiken.

Oh ik ga het proberen, ik snap de site nog niet helemaal, misschien daardoor. Bedankt haha.

@Happy(._.) bedankt voor het taggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-6-2017 om 12:06 zei Ank:

Wel als je op de naam klikt! maar je kan natuurlijk ook de zoek balk gebruiken.

 

Hoi, ik heb alles op prive staan.

en ben bijna niet meer actief op het forum..

 

frbarbie voor wat jij mooi vind moet je naar Plovier!

 

Gr en succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Courtney123:

 

Hoi, ik heb alles op prive staan.

en ben bijna niet meer actief op het forum..

 

frbarbie voor wat jij mooi vind moet je naar Plovier!

 

Gr en succes

Ooh vandaar! Bedankt, heb ik idd meerdere keren gehoord dat ik bij Plovier moet zijn. Ben zooo ongeduldig. Ken pas 21 aug op consult, wil nu! Hahah 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei frbarbie:

Ooh vandaar! Bedankt, heb ik idd meerdere keren gehoord dat ik bij Plovier moet zijn. Ben zooo ongeduldig. Ken pas 21 aug op consult, wil nu! Hahah 

En ik zou voor de motiva 1050cc gaan. 

Denk dat je dan het resultaat hebt wat je bedoeld.

een prothesewissel kost nu bij plovier €4700.

wil je groter dan 1050cc dan kom je op sebbin uit die gaan tot 1500cc en betaal je dacht ik rond de €8700 voor.

groetjes en laat even weten als je geweest bent xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-6-2017 om 00:11 zei frbarbie:

@Rocker DAAAAN:wub: Hahah ja kon me herinneren dat je het had over een borstenforum, denk ga toch maar eens kijken. Super handig!

 

Hihi goede tip he :P

Maar ik heb ook high profile, had ik dat niet gedaan dan had ik niet die bolling bovenop gehad zonder bh. Mét bh is het natuurlijk net ff wat meer.

En Straten wilde bij mij boven de 400cc niet voor de spier plaatsen omdat de hele borst dan sneller gaat zakken door het extra gewicht.
Nu is het zo dat die van mij met 500cc dual plane zijn/achter de spier en implantaten zitten niet vast maar worden wel op hun plek gehouden door kapsel. Implantaat kan uiteraard iets gaan zakken onder de prothese vandaan, maar daarom adviseert Best Boobie onder andere om ze goed in een netje te hangen/verpakken behalve als je in bed ligt haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-6-2017 om 09:52 zei Courtney123:

En ik zou voor de motiva 1050cc gaan. 

Denk dat je dan het resultaat hebt wat je bedoeld.

een prothesewissel kost nu bij plovier €4700.

wil je groter dan 1050cc dan kom je op sebbin uit die gaan tot 1500cc en betaal je dacht ik rond de €8700 voor.

groetjes en laat even weten als je geweest bent xx

Aardige bedragen, voor nu ga i voor 1000 of 1050 inderdaad, als het past. Nu zit het voor mijn spier en wil erachter of ertussen. Bedankt voor de tips, ik laat het weten ja :D xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-7-2017 om 19:45 zei Rocker:

 

Hihi goede tip he :P

Maar ik heb ook high profile, had ik dat niet gedaan dan had ik niet die bolling bovenop gehad zonder bh. Mét bh is het natuurlijk net ff wat meer.

En Straten wilde bij mij boven de 400cc niet voor de spier plaatsen omdat de hele borst dan sneller gaat zakken door het extra gewicht.
Nu is het zo dat die van mij met 500cc dual plane zijn/achter de spier en implantaten zitten niet vast maar worden wel op hun plek gehouden door kapsel. Implantaat kan uiteraard iets gaan zakken onder de prothese vandaan, maar daarom adviseert Best Boobie onder andere om ze goed in een netje te hangen/verpakken behalve als je in bed ligt haha. 

Hele goeie tip, weet nu zoveel meer. En krijg goeie tips, anders was ik straks weer niet tevreden haha

 

Maar hoe bedoel je prothese en implantaat, is toch hetzelfde? Dual plane is toch ertussen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja.. lekker warrig was ik weer haha. En ik me maar afvragen waarom m'n patiënten me zo vaag aankijken haha :rolleyes:

Ik bedoel implantaat kan iets zakken onder de spier vandaan vandaar dat er altijd word geadviseerd om toch een goeie bh aan te trekken ook al heb je neppe boobies. 
Ja dual plane is tussen, een deel ligt dan onder het implantaat en andere deel ligt eroverheen. 

 

Gaat nog leuk worden, zoveel cc tussen je spiertje proppen hahaha. Kom ik met m'n 500 :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei frbarbie:

Aardige bedragen, voor nu ga i voor 1000 of 1050 inderdaad, als het past. Nu zit het voor mijn spier en wil erachter of ertussen. Bedankt voor de tips, ik laat het weten ja :D xx

Enigste merken wat ik zo ver weet dat 1000cc hebben zijn Motiva 1050cc en 1010cc Polytech, verder is alles tot 800cc.

of je moet watergevulde nemen en die dan laten overvullen dat word veel in amerika gedaan.

dan heb je bijvoorbeeld een 800cc watergevulde en die vullen ze dan bij tot zoveel je wilt en hoe groter hoe meer bal effect je krijgt.

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-7-2017 om 20:33 zei Courtney123:

Enigste merken wat ik zo ver weet dat 1000cc hebben zijn Motiva 1050cc en 1010cc Polytech, verder is alles tot 800cc.

of je moet watergevulde nemen en die dan laten overvullen dat word veel in amerika gedaan.

dan heb je bijvoorbeeld een 800cc watergevulde en die vullen ze dan bij tot zoveel je wilt en hoe groter hoe meer bal effect je krijgt.

 

liefs

Eigenlijk moet ik dus naar Amerika haha. Nee ik ga dan voor motiva 1050 cc :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-7-2017 om 19:08 zei Rocker:

Oh ja.. lekker warrig was ik weer haha. En ik me maar afvragen waarom m'n patiënten me zo vaag aankijken haha :rolleyes:

Ik bedoel implantaat kan iets zakken onder de spier vandaan vandaar dat er altijd word geadviseerd om toch een goeie bh aan te trekken ook al heb je neppe boobies. 
Ja dual plane is tussen, een deel ligt dan onder het implantaat en andere deel ligt eroverheen. 

 

Gaat nog leuk worden, zoveel cc tussen je spiertje proppen hahaha. Kom ik met m'n 500 :45:

Aaah thnx! Dan wil ik sowieso er tussen!! Ieder zo z'n eigen ding toch! Misschien doet ie geen eens 1050 in een x, maar hoop van wel!! Haha xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 21-6-2017 om 14:41 zei Ashleym:

Klopt ja maar dat word niet veel gedaan idd ..

Ik heb net een week m'n 600cc's. Over paar jaar ga ik denk ik ook groter nog hoor haha.  

Mensen gaan me voor gek verklaren maaaar skeit.

Ja? Had je toch graag groter gewild dan 600cc? Ik heb 27 juli de operatie staan maar ik ben zo bang dat 600cc dalijk te klein is. Ik heb nu 400 en ga voor 200cc meer. Ik hoorde dat Dr Peters niet groter doet dan 600cc of dit was dan maximaal bij mij haalbaar. Maar ik zou nu achteraf misschien toch ietsjes groter willen. Die twijfel ontstaat nu omdat ik eerder ook al een borstvergroting heb gedaan en het te klein vond en daar ben ik nu ook bang voor. Wilde jij 600cc, of wilde je groter maar kon dit ook bij jou niet? Ik hoor het graag. Heb vanavond nog een afspraak om te passen want ze hadden gister alleen de druppelvorm ipv ronde prothese, misschien dat het daarom kleiner leek. Laten we het hopen. Hoe bevallen je nieuwe borsten? Kan je al weer alles doen? 

Liefs Leya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend joh! Zit stiekem al een hele tijd mee te lezen. 

 

Ikzelf krijg 17 juli 520 cc geplaatst en ben ook bang dat ik het te klein ga vinden maar dit is echt het maximum wat in mij kan gaan. Kom nu van een A af dus alles beter dan dat :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 14-7-2017 om 14:36 zei Blondie22:

Spannend joh! Zit stiekem al een hele tijd mee te lezen. 

 

Ikzelf krijg 17 juli 520 cc geplaatst en ben ook bang dat ik het te klein ga vinden maar dit is echt het maximum wat in mij kan gaan. Kom nu van een A af dus alles beter dan dat :45:

Oh je hebt ne boobies al! Ben je er blij mee? Ging ff spieken, is t nu kleiner geworden? Dacht 400 zoveel te lezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-7-2017 om 13:36 zei Leya:

Ja? Had je toch graag groter gewild dan 600cc? Ik heb 27 juli de operatie staan maar ik ben zo bang dat 600cc dalijk te klein is. Ik heb nu 400 en ga voor 200cc meer. Ik hoorde dat Dr Peters niet groter doet dan 600cc of dit was dan maximaal bij mij haalbaar. Maar ik zou nu achteraf misschien toch ietsjes groter willen. Die twijfel ontstaat nu omdat ik eerder ook al een borstvergroting heb gedaan en het te klein vond en daar ben ik nu ook bang voor. Wilde jij 600cc, of wilde je groter maar kon dit ook bij jou niet? Ik hoor het graag. Heb vanavond nog een afspraak om te passen want ze hadden gister alleen de druppelvorm ipv ronde prothese, misschien dat het daarom kleiner leek. Laten we het hopen. Hoe bevallen je nieuwe borsten? Kan je al weer alles doen? 

Liefs Leya

En is het gelukt groter? Of hou je het op 600cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/21/2017 om 14:41 zei Ashleym:

Klopt ja maar dat word niet veel gedaan idd ..

Ik heb net een week m'n 600cc's. Over paar jaar ga ik denk ik ook groter nog hoor haha.  

Mensen gaan me voor gek verklaren maaaar skeit.

@Ashleym ik persoonlijk vind jouw borsten erg mooi... en ben me aan het oriënteren wat ik mooi zou vinden als het geen lift zou moeten worden want dat kan ook nog :-(.... mag ik vragen hoe lang/zwaar jij bent en welke cup je had en nu hebt....heb ik n beetje vergelijk gr chan

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei frbarbie:

En is het gelukt groter? Of hou je het op 600cc?

Ik word over 3 dagen geopereerd. Ze hebben 600-650-700 besteld. Ik mag tot het laatste moment twijfelen. Ik twijfel nog steeds tussen 650 en 700 :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Leya:

Ik word over 3 dagen geopereerd. Ze hebben 600-650-700 besteld. Ik mag tot het laatste moment twijfelen. Ik twijfel nog steeds tussen 650 en 700 :)

@Leya wat goed dat alles klaar ligt zodat je de keuze nog kunt maken... spannend hoor.... naar wie ga je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei chantalb:

@Leya wat goed dat alles klaar ligt zodat je de keuze nog kunt maken... spannend hoor.... naar wie ga je?

Diana Gabriels bij Dr. Peters in Vlaardingen. Voorkeur gaat nu uit naar 650cc omdat ik bang ben dat 700cc te groot gaat zijn. Ik ben best slank. Maar die twijfel blijft.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.