Ga naar inhoud

frbarbie : 6 oktober 2017 / 11 december 2017 : (herstel operatie ) : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

16 uur geleden zei frbarbie:

Ben nu 2 dagen PO en heb totaal geen pijn. Ben net zelfs even naar de Albert Heijn gelopen zit op 2 min lopen afstand van m'n huis ;) Verder ben ik über blij met m'n boobies, nu al. En sneller dan de vorige x heb ik nu al een album gemaakt, de meeste kunnen dit album al zien! xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

 

Wauw!!! Wat een boobs! Volgens mij zie je al goed verschil met de vorige implantaten?

 

ik zie bij je album alleen nog het oude album staan van 400 cc naar 1050.. zou je mij ook aan je nieuwe album willen toevoegen?:blush: 

Ik wens je een super goed herstel en da je nu echt helemaal tevreden kan zijn! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 294
  • Created
  • Laatste Reactie
4 uur geleden zei Vriesje:

 

 

Wauw!!! Wat een boobs! Volgens mij zie je al goed verschil met de vorige implantaten?

 

ik zie bij je album alleen nog het oude album staan van 400 cc naar 1050.. zou je mij ook aan je nieuwe album willen toevoegen?:blush: 

Ik wens je een super goed herstel en da je nu echt helemaal tevreden kan zijn! Xx

Jaa heel veel verschil! Zijn echt stukken ronder en groter :123: 

 

Dankje :54:

 

Ik zal je toevoegen ja! :D xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-12-2017 om 21:31 zei frbarbie:

Ben nu 2 dagen PO en heb totaal geen pijn. Ben net zelfs even naar de Albert Heijn gelopen zit op 2 min lopen afstand van m'n huis ;) Verder ben ik über blij met m'n boobies, nu al. En sneller dan de vorige x heb ik nu al een album gemaakt, de meeste kunnen dit album al zien! xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Woooow barbie. Het is echt heel goed gelukt. Mag ik je wat vragen. In heb gisteren ook mijn operatie gehad zou je eens mijn fotos willen beoordelen? Kan ik deze in een privebericht of mail sturen want ik wil ze niet in het openbaar zetten. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Emmaaaatje:

Woooow barbie. Het is echt heel goed gelukt. Mag ik je wat vragen. In heb gisteren ook mijn operatie gehad zou je eens mijn fotos willen beoordelen? Kan ik deze in een privebericht of mail sturen want ik wil ze niet in het openbaar zetten. X

Heey, ja hoor is goed! Stuur maar een privé bericht! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-12-2017 om 21:31 zei frbarbie:

Ben nu 2 dagen PO en heb totaal geen pijn. Ben net zelfs even naar de Albert Heijn gelopen zit op 2 min lopen afstand van m'n huis ;) Verder ben ik über blij met m'n boobies, nu al. En sneller dan de vorige x heb ik nu al een album gemaakt, de meeste kunnen dit album al zien! xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 2-1-2018 om 19:00 zei Charlientje:

@frbarbie Wat was je voorsituatie? Ik had 75 D en heb nu 500 cc voor de spier, heb nu 75G. Wil ook graag tot 1000 , maar vraag me af of dat veel verschil zal maken in cupmaat..

Jaa dat weet ik ook niet. ik weet wel hoe groter je gaat hoe minder groot het in cupmaat wordt. Ik had van mezelf een kleine c met 400cc had ik een E/F en met 1000cc een G. Nu met 1440cc heb ik UK maat cup J en europese maat cup M.. nu wel in 1x een groot verschil. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 10 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.