Ga naar inhoud

frbarbie : 6 oktober 2017 / 11 december 2017 : (herstel operatie ) : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 294
  • Created
  • Laatste Reactie

Waaaauw :123::123: wat zien ze er mooi rond en groot uit! En wat fijn dat er gewoon ruim 1400cc in zit, neem aan dat je nu echt je dream boobs hebt hihi! Hoop dat het allemaal mee gaat vallen met de pijn, in 1 keer 1400cc achter je spier lijkt me wel heftig. 

Geniet van je prachtige tweeling meid!!!

 

xx:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jasmijn_ @marjon_nl @Jadie @Mee Ben de nacht heel goed doorgekomen. Wekker ging 2x voor medicatie, maar kon daarna weer verder slapen gelukkig.

 

Maar heb nog steeds geen pijn.. zou bijna denken dat er niks is gebeurd haha. Af en toe duwt de onderkant van Mn sport bh op Mn litteken, dat doet pijn.. enige teken dat er iets is gebeurd haha

 

maargoed prima te doen dus zo, alleen ben ik dan geneigd alles te gaan doen en dat moet ik echt niet doen.. moeilijk! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Mee:

@frbarbie door jou krijg ik er weer helemaal zin in :blush:. Ik krijg de protheses ook dual plane, hopen dat ik ook niet veel pijn ga krijgen

Hoeveel cc krijg je? En wanneer?

 

jaa voor het ronde boven in had ik liever voor de spier gehad, denk ik xD maar ik hou echt ff Mn mond. Ik wacht gewoon netjes af tot het hersteld is haha dan pas weer klagen :152: xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@frbarbie, Wauw, wat zijn ze al mooi en groot. Precies zoals je wilde hè? Plovier heeft het helemaal goed gemaakt met je. Waarom lukte dual plane nu wel ineens? Omdat ze een lege prothese erin stoppen en daarna pas bijvullen? Of werkt dat zo niet?

Als ik jou was zou ik wel gewoon een bh dragen hoor. Anders heb je kans dat ze straks alsnog gaan hangen met zo'n gewicht aan cc's. Ik heb nu 825cc dual plane, maar heb ook 0.00 pijn. Dus het kan wel hoor, dual plane en pijnloos. 

Nou meis. Lekker genieten nu en ook al heb je geen pijn, toch rustig aan doen hè. 

Dikke knuffel van mij  :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat ziet het er nu al goed uit op de foto. Precies wat je wilde denk ik zo! Heb je wel een sportbh kunnen vinden waar ze in passen Hihi. Ben heel benieuwd naar je foto’s! 

 

Succes met je herstel! xx:71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Jaydee:

@frbarbie, Wauw, wat zijn ze al mooi en groot. Precies zoals je wilde hè? Plovier heeft het helemaal goed gemaakt met je. Waarom lukte dual plane nu wel ineens? Omdat ze een lege prothese erin stoppen en daarna pas bijvullen? Of werkt dat zo niet?

Als ik jou was zou ik wel gewoon een bh dragen hoor. Anders heb je kans dat ze straks alsnog gaan hangen met zo'n gewicht aan cc's. Ik heb nu 825cc dual plane, maar heb ook 0.00 pijn. Dus het kan wel hoor, dual plane en pijnloos. 

Nou meis. Lekker genieten nu en ook al heb je geen pijn, toch rustig aan doen hè. 

Dikke knuffel van mij  :53:

Jaaa Plovier heeft get echt gied gemaakt bij me, ik hou van die vent haha!

Het is een 800cc prothese, die ze inderdaad opvullen dus daarom kon hij er nu wel tussen. En ik heb toch wel pijn, niet waar Mn spier zit, maar als ik sta bij Mn littekens en aan de zijkant. Dus blijf mooi liggen haha

 

Heb gewoon Mn oude sport bh aan die ik had gekregen bij Mn 1050cc. Zit lekker strak haha :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei B00bies:

Wauw wat ziet het er nu al goed uit op de foto. Precies wat je wilde denk ik zo! Heb je wel een sportbh kunnen vinden waar ze in passen Hihi. Ben heel benieuwd naar je foto’s! 

 

Succes met je herstel! xx:71:

Ik heb Mn oude gewoon weer aan. Kostte wat moeite, maar hij gaat aan hahah

 

Ben zelf ook benieuwd over een paar dagen! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Barbie

ik heb heel je verhaal gelezen. 

Ik wist niet eens dat er zo'n grote proteses bestonden. 

Ik heb in April voor de vierde keer na iedere keer verkapseling nieuwe booby's gekregen. 550 cc en achter de borstspier en ook nauwelijks pijn. 

Maar ik mag nooit meer zonder bh lopen ivm het gaan hangen. 

Ik vraag me wel af welke maat bh je straks hebt. Ik heb al 75F. 

Mag ik je foto's zien als je die geplaatst hebt?

veel plezier met je nieuwe booby's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, gefeliciteerd. Het ziet er nu al heel mooi uit! Ik ben benieuwd of je verschil gaat voelen tussen silicone en zoutwaterimplantaten. Ik heb al vaker gehoord, dat zoutwater uiteindelijk toch "natuurlijker" voeld. Maar bij overvulde protheses zal dat vast niet meer zo zijn.

 

Veel plezier met je nieuwe aanwinsten en ik ben al benieuwd naar je foto's ;-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei gertaschrude:

Wow, gefeliciteerd. Het ziet er nu al heel mooi uit! Ik ben benieuwd of je verschil gaat voelen tussen silicone en zoutwaterimplantaten. Ik heb al vaker gehoord, dat zoutwater uiteindelijk toch "natuurlijker" voeld. Maar bij overvulde protheses zal dat vast niet meer zo zijn.

 

Veel plezier met je nieuwe aanwinsten en ik ben al benieuwd naar je foto's ;-)

 

Hey, ze zijn overvult dus voelen best wel hard, maar dat wilde ik ook :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Prinses3512 ik heb je toegevoegd aan mijn album

 

Voor de rest die dit leest, ik heb bijna iedereen uit het vorige album toegevoegd aan m'n nieuwe album! eerst even kijken of je er tussen zit voor je vraagt om toegevoegd te worden :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nu 2 dagen PO en heb totaal geen pijn. Ben net zelfs even naar de Albert Heijn gelopen zit op 2 min lopen afstand van m'n huis ;) Verder ben ik über blij met m'n boobies, nu al. En sneller dan de vorige x heb ik nu al een album gemaakt, de meeste kunnen dit album al zien! xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.