Ga naar inhoud

frbarbie : 6 oktober 2017 / 11 december 2017 : (herstel operatie ) : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

Op ‎15‎-‎11‎-‎2017 om 21:47 zei frbarbie:
Citaat

 

Zijn antwoord op het verschil qua prijs is dat ik een hersteloperatie krijg voor Motiva, hij moet nu nieuwe protheses bestellen en ik moet dan die kosten betalen. Maar hij vond het inderdaad wel een beetje krom aangezien ik al € 4700 heb betaald en een ander wel in 1x voor € 6700 de watergevulde kan krijgen. Dus hij zei ik wil dat je blij bent met het resultaat, ik neem die € 900 voor mijn rekening, dan betaal jij de 2000 en dan ga ik de watergevulde protheses bestellen. Helemaal top!! 

Top PC :35: al wat terug gehoord over je garantie? zooo..ook voor jouw nu aftellen naar je big boobies :) Je zoektocht naar een sportbh is vast al begonnen haha

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 294
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 27-11-2017 om 20:38 zei BrownieG:

Top PC :35: al wat terug gehoord over je garantie? zooo..ook voor jouw nu aftellen naar je big boobies :) Je zoektocht naar een sportbh is vast al begonnen haha

xx

Ik verwacht dat ik van hun gewoon weer een sport bh krijg, eigenlijk. En neem Mn oude mee. Dan zie ik het wel. Ja op de implantaten heb ik levenslange garantie en bij de kliniek 1 jaar voor een gratis hersteloperatie. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-11-2017 om 22:53 zei Lisa94:

Hey barbie, ik heb je topic gelezen en ik moet zeggen dat ik erg benieuwd ben naar het resultaat (je album). Ik wil zelf ook graag 1000+cc

Heb je toegevoegd :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Jadie:

Heel veel succes morgen @frbarbie! Ein-de-lijk de boobies die je in eerste instantie al zou krijgen! :1bouncingboobs:

 

Zou maar wat eerder van huis vertrekken ivm het weer, zal wel lekker druk zijn:12:

 

x

 

 

Dankje!! Jaaa eindelijk:43:

 

Ben gister al naar Brussel gereden, nu in de kliniek aan ‘t wachten tot Plovier komt tekenen! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zo benieuwd hoe het met je is, meis. Benieuwd naar een teken van leven. Pffff, ik denk aan je als je met dit rotweer vanuit Brussel helemaal naar huis moet rijden .... en dan ook nog eens met net geopereerde boobies. Succes meis. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei frbarbie:

Dankje!! Jaaa eindelijk:43:

 

Ben gister al naar Brussel gereden, nu in de kliniek aan ‘t wachten tot Plovier komt tekenen! 

Xx

Spannend meid. Het is nu lekker achter de rug. Ik hoop dat je blij bent met het resultaat. Sterkte met het herstel. Liefs Leya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey!! Ik leef nog haha, ben weer een blije Barbie :43:

 

even eerst iets grappigs @Jaydee jij begint over het weer. Bij Be Clinic heb je een holletje naar boven dan rij je het terrein van de kliniek op maar dat holletje heeft 2 banen met riggels/puntige bobbels. Daar moesten we vanaf om niet weg te glijden met de auto, boobies vast houwe en gaan! Nou hebben gelachen, want letterlijk alles trilde :152: Mn boobies trilde in Mn armen mee haha

 

Maargoed back to the beginning! Kwam in de kliniek aan de €2000 betaald, kreeg weer precies dezelfde kamer als vorige x haha. Plovier zei het ook, “hey je hebt weer dezelfde kamer!” Iedereen was super lief voor me. Dacht zullen wel denken “hebbie haar weer -.-“. Maar niet, ze waren super lief! Plovier zei gelijk, “wauw ze zijn echt mooi, magnifiek!” Haha moest wel lachen. En toen zei die “je wilt groter he?!” Ik “ja ik wil wel echt 1300cc”, was hij het mee eens hij zei “gaan we doen!” Ik liet wel even weten dat rechts kleiner is dus daar meer in moest. Hij ging gelijk een stift halen en het erop schrijven. 

 

Toen ik op de operatie tafel lag kwam Plovier nog naar me toe vroeg tie of t goed met me ging en wreef even over Mn arm. Vond ik echt lief en gaf me wel weer echt het gevoel dat ik hem kan vertrouwen. Want ja, dat was toch een beetje geschaadt. 

 

Ik werd wakker en vroeg gelijk, “heb ik 1300cc?” Waarna de zuster zei, “ik ga je blij maken. Links heb je 1440cc en rechts 1470cc!” Ik “echt??? Weet je het zeker?!” Hahah helemaal blij ik, zegt ze “ik ga je nog wat leuks vertellen”, haalt ze het gordijn opzij, “het sneeuwt!” Ik dacht NEEEEE ik moet nog terug naar Rotterdam hahah. Maar ik zei “jaa heel mooi, leuk..” haha

 

Ik heb ze nu ook dual plane, alleen heb ik totaal geen pijn dus twijfel of dat waar is.. bij dual plane hoor ik iedereen dat ze dood gaan van de pijn. Maar ik wacht morgen even af, was vorige x ook day from hell!

 

Wat wel raar is, ik werd wakker zonder sport bh. Toen ik er naar vroeg zei ze dat Plovier had gezegd dat ik dat niet meer nodig heb, omdat Mn lichaam gewend is aan implantaten. En ik hoef nu helemaal geen bh meer aan.. maar ik wilde perse Mn sport bh aan. Hebben we met zn 3e dicht moeten doen, want ik had al de grootste maat hahah:152:

 

De reis terug was qua tijd een drama 4 en een half uur over gedaan! In Brussel tot Antwerpen was het droog en weg was goed begaanbaar, maar was een enorme file! En vanaf Antwerpen tot Nederland regen, in Nederland sneeuw. Konden wel doorrijden, als in geen file. Maar moesten langzaam rijden, want was best glad op de weg. Rotterdam was het ergste in de stad zelf lagen de wegen vol sneeuw dus laatste stukje duurde het langst :118:

 

Ben benieuwd naar morgen! M’n mamsie haar school heeft morgen staking dus is lekker thuis bij mij! :54: Komt weer goed uit haha

 

Nou dat was Mn levensverhaal voor vandaag haha xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.