Ga naar inhoud

frbarbie : 6 oktober 2017 / 11 december 2017 : (herstel operatie ) : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi,

 

ik ben Barbie (uit Rotterdam). Toen ik 14 jaar was wist ik al dat ik nep borsten wilden. Ronde, grote borsten! Ik ben in 2012 (ik was 19 jaar) voor het eerst geopereerd, door Dr. Nio. Hij heeft 400 cc voor mijn spier geplaatst. Ik heb hem verteld dat ik grote, ronde borsten wilde, het mocht van mij lekker nep zijn. En dat ik het achter mijn spier wilde. Maar Nio en mijn moeder vonden dat niet mooi, dus hij zou dit niet doen. Wel zou hij de maximale grote plaatsen, wat niet zou gaan hangen. Al gelijk vond ik 400 cc te weinig, maar ik dacht er is geen andere plastisch chirurg op de wereld, dus ging maar akkoord. Ook beloofde hij dat ik bovenin die mooie bolling zou krijgen, die ik zo graag wilde. Na de operatie was ik het gelukkigste meisje ooit! Maar na 2 weken terug op controle was die bolling er helemaal niet, alleen in BH. Nio ging daar totaal niet op in, hij vond mijn borsten mooi zoals ze waren. Ik was zelf erg blij dat ik eindelijk grote boobies had, dus ik dacht ach zo erg is het niet. Maar nu 5 jaar later, stoor ik me er steeds meer aan. En ik wil gewoon veel groter. Ik vond ze al heel snel te klein en wil nu super graag naar 1000 cc. En als ik ooit kinderen krijg, zou ik daarna wel naar 1200 of 1500 cc willen.

 

In mijn beleving krijg je achter je spier die ronde nep boobies, die ik oh zo mooi vind. Maar ik ben maandag 19 juni jl. bij Dr. Bruno Demeyere geweest en die vertelde mij dat achter de spier niks voor je doet en niet nep wordt. Je spier houdt alleen de bovenkant van de implantaat vast, de onderkant zit totaal niet vast en gaat dus zakken. Dat ze gaan zakken na verloop van tijd wist ik wel, alleen dacht ik dat duurt jaren, maar dat kan ook al na 2 jaar zijn. En het zit dus helemaal niet vast.. zegt hij. Hij wil bij mij 1000 cc voor de spier plaatsen en wel zo dat bovenin de bolling komt en hij zou het goed nep kunnen maken.

 

Ik ga 21 augustus naar Dr. Plovier, de grote implantaten dokter. Ik ben erg benieuwd wat hij gaat zeggen over achter de spier. Ik weet nu in ieder geval wel wat ik moet vragen, dat wist ik 19 juni niet zo goed. Ik had dit nooit eerdere gehoord, omdat met eerdere consulten (Diana Gabriels voor Nio en Belgian clinics na Nio) de chirurgen het standaard over achter de spier plaatsen hadden.

 

Misschien weten jullie hier meer over. En kan iemand al tips geven.

 

Ik wil in ieder geval wel echt bij Demeyere of Plovier, mijn operatie doen.

 

De foto's: in feyenoord bikini zijn de mijne 400 cc, op de bank Chloe Khan en in een roze jurk of top is hoe rond ik mijn borsten zou willen. de grootte komt ook zeker overeen.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 294
  • Created
  • Laatste Reactie
5 minuten geleden zei Jules83:

Ik vind persoonlijk je huidige borsten prachtig! 

haha dat hoort ik vaker, maar ik ben er zelf echt niet blij mee. Ik wil echt rondjes. Dit is de enige foto die ik in bikini heb. Heb de bikini gekruist over m'n hals, zodat ze dichter bij elkaar kwamen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goals!  Ik snap je hoor meid! 

Desnoods vlieg ik over paar jaar naar Miami ofzo voor die neppers haha!

High profile is dat de bolling al hoog is, dus niet die "natuurlijke hang" erin. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, 

 

Welkom op het forum en wat jammer dat je ondanks je bv nog steeds niet helemaal happy bent met je boobs. Ik denk inderdaad dat dr Nio daar destijds voor gekozen heeft vanwege je leeftijd, want hij plaatst juist wel vaker grote aantallen cc's bij dames met een vrij kleine voorsituatie. Mogelijk is de topic van Ramonaaa interessant voor je. Zij krijgt van dr Nio 1050cc van Motiva dual plane en zij wil ook graag die ronding in de borsten. Er werd daarin ook over de ronding in de borsten gediscussieerd en hoe dit bereikt kan worden met een bepaalde plaatsing en wat de voor- en nadelen zijn van het plaatsen van dit aantal cc voor de spier of dual plane. Zie hieronder:

 

Succes! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei B00bies:

Hoihoi, 

 

Welkom op het forum en wat jammer dat je ondanks je bv nog steeds niet helemaal happy bent met je boobs. Ik denk inderdaad dat dr Nio daar destijds voor gekozen heeft vanwege je leeftijd, want hij plaatst juist wel vaker grote aantallen cc's bij dames met een vrij kleine voorsituatie. Mogelijk is de topic van Ramonaaa interessant voor je. Zij krijgt van dr Nio 1050cc van Motiva dual plane en zij wil ook graag die ronding in de borsten. Er werd daarin ook over de ronding in de borsten gediscussieerd en hoe dit bereikt kan worden met een bepaalde plaatsing en wat de voor- en nadelen zijn van het plaatsen van dit aantal cc voor de spier of dual plane. Zie hieronder:

 

Succes! xx

Hoi, wat lief van je dat je mee denkt! ik ga het zeker even lezen, alleen door mijn vorige bv bij Nio, wil ik eigenlijk echt niet naar hem. Maar als Plovier mij evt niet kan helpen, dat ik Nio overweeg haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Natje3:

Ik vind je huidige borsten toch zeer mooi.

Denk je nooit aan rugproblemen  als je zo groot gaat gaan ?
@frbarbie

Uhm nee totaal niet sowieso zijn implantaten lichter dan eigen weefsel. Maar ik wil gewoon grote borsten, omdat ik het mooi vind, de bijkomende problemen neem ik voor lief. Waarschijnlijk niet de slimste gedachten, maar ze kunnen er altijd uit mocht de last te erg worden. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ashleym Haha ja geweldig! Dat zou ik het liefst willen, maar dat word mij te duur. Maar daar kunnen ze denk ik wel echt alles :P

 

O top, dan wil ik high profile, mocht dat een keuze kunnen zijn. Las ergens op het forum ook extra high profile, klinkt nog beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei frbarbie:

@Ashleym Haha ja geweldig! Dat zou ik het liefst willen, maar dat word mij te duur. Maar daar kunnen ze denk ik wel echt alles :P

 

O top, dan wil ik high profile, mocht dat een keuze kunnen zijn. Las ergens op het forum ook extra high profile, klinkt nog beter!

Klopt ja maar dat word niet veel gedaan idd ..

Ik heb net een week m'n 600cc's. Over paar jaar ga ik denk ik ook groter nog hoor haha.  

Mensen gaan me voor gek verklaren maaaar skeit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei frbarbie:

Hoi, wat lief van je dat je mee denkt! ik ga het zeker even lezen, alleen door mijn vorige bv bij Nio, wil ik eigenlijk echt niet naar hem. Maar als Plovier mij evt niet kan helpen, dat ik Nio overweeg haha.

 

Hoi, 

 

Ja, dat begrijp ik, maar ik ga er vanuit at je bij dr Plovier ook goed zit hoor met jouw wensen. Zoals je al gemerkt hebt wordt hij altijd samen met dr Nio genoemd als de pc waar je heen moet gaan voor écht grote borsten. 

 

Ik denk dat het altijd wel leuk is om hier op het forum iemand te hebben met vergelijkbare wensen en ik denk dat het goed is als je er even over nadenkt of je ze echt voor de spier wilt, omdat ze dan toch eerder gaan hangen.. en dat is eigenlijk wat jij nou juist niet wilt. :) In dat opzicht heb je denk ik wel wat aan het topic dat ik gaf :P Ben benieuwd hoe je consult bij dr. Plovier gaat en waar je uiteindelijk voor kiest! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt
3 uur geleden zei frbarbie:

Nog een toevoeging, hoe zit het met high profile etc. daar heb ik nog nooit iets over gehoord bij consulten?

 

Ik krijg 31 juli Ultra High Profile (of zoals dat bij Motiva, het merk implantaten dat ik krijg, heet: Corsé). De chirurg gaf aan dat dit een goede optie was voor mij, omdat ik erg smal ben en er dus maar een gelimiteerd aantal cc's in kunnen (in mijn geval 350cc) en dat Ultra High Profile wel het grootst mogelijke effect geeft. Hoe groter het profiel, hoe hoger de projectie (dus in hoeverre je borsten naar voren uitkomen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Ashleym:

Klopt ja maar dat word niet veel gedaan idd ..

Ik heb net een week m'n 600cc's. Over paar jaar ga ik denk ik ook groter nog hoor haha.  

Mensen gaan me voor gek verklaren maaaar skeit.

Je moet doen wat jou gelukkig maakt! Iedereen verklaart mij ook voor gek dat ik 1000cc ga nemen, maar ik wil het dus ik doe het :P ik moet er mee rondlopen, hun niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Deprinsesopdeerwt:

 

Ik krijg 31 juli Ultra High Profile (of zoals dat bij Motiva, het merk implantaten dat ik krijg, heet: Corsé). De chirurg gaf aan dat dit een goede optie was voor mij, omdat ik erg smal ben en er dus maar een gelimiteerd aantal cc's in kunnen (in mijn geval 350cc) en dat Ultra High Profile wel het grootst mogelijke effect geeft. Hoe groter het profiel, hoe hoger de projectie (dus in hoeverre je borsten naar voren uitkomen).

Bij mij gaat het er meer om dat ze hoog zitten en rondjes vormen. High profile heeft in dat opzicht er dus niks mee te maken, alleen dat ze naar voren staan (wat ook een must is).

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei B00bies:

Ik denk dat het altijd wel leuk is om hier op het forum iemand te hebben met vergelijkbare wensen en ik denk dat het goed is als je er even over nadenkt of je ze echt voor de spier wilt, omdat ze dan toch eerder gaan hangen.. en dat is eigenlijk wat jij nou juist niet wilt. :) In dat opzicht heb je denk ik wel wat aan het topic dat ik gaf :P Ben benieuwd hoe je consult bij dr. Plovier gaat en waar je uiteindelijk voor kiest! xx

Ik wil ze juist achter de spier. Maar Nio wilde dit toen niet doen en Bruno wil dit nu ook niet doen. Bruno zegt dat achter de spier ze net zo snel gaan hangen als ervoor. Daarom wil ik naar Plovier, omdat ik weet dat hij achter de spier werkt en wat zijn argumenten dan zijn. Dus de forums lezen helpen zeker, zo kan ik al veel informatie inwinnen, ik denk zelf dat ik voor Plovier ga kiezen. Maar wie weet. Als ik ben geweest maak ik een forum aan :P xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei frbarbie:

Je moet doen wat jou gelukkig maakt! Iedereen verklaart mij ook voor gek dat ik 1000cc ga nemen, maar ik wil het dus ik doe het :P ik moet er mee rondlopen, hun niet.

Preciess! Ze kunnen je wat ahhaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@frbarbie hoi hoi, klopt dat Nio en Plovier met grote protheses om kunnen gaan echter zit hier ook weer verschil in ( mijn mening hoor) 

Nio maakt mooie grote boobs echter zijn deze toch wel altijd met een natuurlijke hang erin. Plovier boetseert naar mijn inziens iets meer richting nepperds als dat je wens is. Uiteraard kunnen ze beiden ook natuurlijke borsten maken he dus ...meiden die dit lezen.. ze maken niet alleen grote borsten maar hebben veel ervaring hierin.

 

Je zou @Prinses-yasmine kunnen vragen of je haar foto's mag inzien want denk dat ze aardig overeenkomen met je voorbeeldfoto. Zij is ook geholpen door Plovier .. Prachtige boobs!!  

 

Goodluck with your road xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG Hey, thanks voor de info! Dan denk ik dat Plovier m'n vent is! Haha :P 

 

Ik ga haar zeker even vragen of ik haar foto's mag in zien! Als ze zo zijn als m'n voorbeeld foto's :D 

 

dankje xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy

Hi meid! Om te beginnen ben ik net als vele anderen van mening dat je al erg mooie borsten hebt! Maar natuurlijk is het jouw lichaam en heb jij je redenen ervoor. Ik heb extra high profile omdat ik graag projectie vooruit wilde en mooie bolling bovenop. Als ik namelijk medium of high had viel dat weg bij mij omdat ik een hoge bmi heb en best wat "vet" op m'n borst. Vandaar extra high. Steken flink naar voren op het moment haha. Ik hoop dat je de juiste arts vindt die je geeft waar je naar verlangt! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.