Jump to content

justify : 3 oktober 2017 : Dr. Lagey : Sint-Jozefkliniek : Willebroek

Recommended Posts

Hallo dames, 

Ik ben al een aantal jaren aan het rondkijken op dit forum.

Vorige week heb ik dan eindelijk de knoop doorgehakt en een afspraak vastgelegd bij Dr Lagey. Ik krijg 200 en 225 cc high profile van het merk mentor. Hiermee hoop ik uit te komen op een kleine C cup.

Ik heb vandaag een kleine a cup. 

Hebben er nog andere vrouwen hier op het forum ervaring met deze kliniek en of dokter?

Ik hoor het graag :)

groetjes

• 3 months later...

Hallo,

Ik heb deze week eindelijk mijn BV gehad en wil mijn ervaring graag met jullie delen. 

Dinsdag 3 oktober was d-day. Om 7u15 werd ik verwacht in het st- jozefkliniek in Willebroek. Om 6u opgestaan douche genomen en vertrokken tegen 6u30. 

Aankomst om 7u15. Aangemeld aan de balie en ik werd onmiddellijk naar mijn kamer gebracht. Daar kwam een verpleegster mijn bloeddruk opnemen en nog wat administratie gedaan. 

Tegen 8u30 is dr. Lagey foto's komen nemen en heeft ze nog wat afgetekend op mijn lichaam voor de operatie. 

Gewacht tot 10u en dan afscheid genomen van mijn vriend want ik mocht naar het operatiekwartier. 

Ik werd naar een zaal gebracht naast de recovery waar ik een baxter kreeg en hierna heb ik nog zeker een uur moeten liggen wachten. De operatie van de persoon voor mij was blijkbaar uitgelopen. En dan was het eindelijk mijn beurt, zenuwachtig maar blij werd ik naar de operatiezaal gebracht. Heb nog even overlopen met dr. Lagey wat het uiteindelijk werd en dan ben ik met spuitje via de Baxter ingedommeld. 

Ik werd wakker tegen 13u nog. maar nog enorm last van de narcose. Tegen 14u lag ik op mijn kamer, om 14u45 water gekregen en een uur later een boterham gegeten. Ik voelde mij toen echt slecht. Niet van de pijn maar misselijk van de narcose. Hierna zijn we naar huis vertrokken en ben ik misselijk geworden in de wagen (geen pretje) :-/. Gelukkig stond er een zak aan mijn voeten... Eens thuis heb ik geslapen tot 19u en dan pas voelde ik me echt weer wakker en veel beter. 

Ik heb ondanks het feit dat ze achter de spier zitten niet enorm veel pijn gehad. Vooral woensdag last gehad maar niet dat ik niet uit bed kon of zo. En vandaag gaat het prima. Ben zelf al te voet naar een shoppingcenter geweest om even uit huis te zijn. 

Over het resultaat durf ik me nog niet echt uit te spreken. Een borst is op dit moment groter dan de ander. Die spier voelt ook veel strakker en voel ik veel meer dan de ander. De prothese zit daar ook hoger naar mijn gevoel. Dinsdag moet ik draadjes uit laten halen en dan krijg ik ook een borstband. Zal mijn vragen dan kunnen stellen over de verschillen in mijn beide borsten.

Ziezo dat werd een lang en uitgebreid verslag. Hopelijk hebben jullie er iets aan.

GROETJES

Justify

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.