Viktoria Posted June 20, 2017 Share Posted June 20, 2017 Hallo allemaal! Ik ben een vrouw van 34, twee kids. Sinds enige tijd geleden overweeg ik bv. Er is tegenwoordig zo veel aanbod en zo veel verschillende berichten over de veilige en onveilige inplanten, het valt niet mee om te kiezen. Ik hoop zo veel mogelijk informatie en ervaringen te verzamelen over de klinieken in Belgie en in Nederland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktoria Posted June 20, 2017 Author Share Posted June 20, 2017 Heeft iemand misschien ervaring met Dr. Sara Ulens van BeauCare? Ik kan helaas geen foto's van haar werk vinden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastmama Posted June 20, 2017 Share Posted June 20, 2017 Hoi hoi, Welkom op het forum. Veel succes met je zoektocht. Je leert enorm veel hier door te lezen en vragen te stellen. En wat de beste kliniek betreft.... Zoveel mensen zoveel wensen. Wat de ene een fijne kliniek vind vind de anders juist helemaal niet fijn. Ga op je gevoel af nadat je hier je onderzoek hebt gedaan. Gr gastmama Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pip1640 Posted June 20, 2017 Share Posted June 20, 2017 @Viktoria, er zijn inderdaad veel klinieken waar je uit kan kiezen. Ik kwam via Google bij Diana Gabriels & kliniek Heyendael terecht. Ik vond de communicatie bij Diana Gabriels echt ontzettend slecht. En dat ze afspraken voor de operatie vaak deden verzetten vond ik ook een "no-go" ook doen hun eerst het eerste consulent de consulente is wouw het liefste meteen advies van de plastische chirurg zelf. toen kwam ik uit bij kliniek Heyendael. Ik vond de communicatie erg prettig en werd daar erg goed geholpen en de recensies van dr straten zijn ook erg lovend. maar ik zou zeggen kijk rustig rond en volg je eigen gevoel. Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
X265ccx Posted June 21, 2017 Share Posted June 21, 2017 14 uur geleden zei Viktoria: Hallo allemaal! Ik ben een vrouw van 34, twee kids. Sinds enige tijd geleden overweeg ik bv. Er is tegenwoordig zo veel aanbod en zo veel verschillende berichten over de veilige en onveilige inplanten, het valt niet mee om te kiezen. Ik hoop zo veel mogelijk informatie en ervaringen te verzamelen over de klinieken in Belgie en in Nederland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
X265ccx Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 Op 21-6-2017 om 11:04 zei X265ccx: Hoi, ik zag je topic! Ik ben vorige week in de welnesskliniek geopereerd door dr Verdonck, ik ben super tevreden en geef iedereen het advies daar te gaan! Goede service, dr Verdonck is een hele aangename dokter en stelt je meteen op je gemak! Een vriendin van mij is er ook geweest en ook allemaal goede ervaringen! Veel succes met je zoektocht en echt het is een zalig gevoel! De pijn neem je er bij! Je kan het vergelijken met een bevalling ( niet qua pijn) maar je hebt de last erna er voor over! Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.