Jump to content

Overweging borstverkleining

missy_Mo

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben dit forum tegen gekomen oriënterend naar recente ervaringen en een goede plastisch chirurg omdat ik een borstverkleining overweeg. Zelf heb ik een cupmaat 70F en behalve dat het een onmogelijke taak is om goede bh's voor een normale prijs te vinden, heb ik er ook nog eens erge last van. Ik ben 28 jaar en mijn borsten hangen inmiddels heel erg door het gewicht, waardoor ik het begin te voelen in mijn schouders, rug en nek. Ook hou ik echt van sporten, maar doordat ze zo een pijn doen tijdens het bewegen(zelfs met twee high support sportbh's aan) ben ik daarmee gestopt. Niet sporten betekent in gewicht aankomen en natuurlijk beginnen mijn borsten dan als eerst verder uit te zetten. Jullie kunnen je voorstellen dat ik het helemaal zat ben, dus ik overweeg om er wat aan te doen. Zijn er tips voor goede klinieken (het liefst in Zuid-Holland) en kan iemand mij vertellen hoe het zit met de zorgverzekering (Promovendus)? Vergoeden die dit soort ingrepen ook of moet je eerst een hele psychologen en fysiotherapie verleden hebben? Ik ben hier namelijk nooit mee naar de dokter of fysiotherapeut gegaan, omdat ik dacht dat ik er maar mee moest leren leven. Ik hoop dat ik hier mijn antwoorden kan vinden die mij over de grens kunnen trekken, want ik ben er best klaar mee! 

Veel Liefs,

missy_Mo

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.