Jump to content

Help, stress!!

Lauren1984

Recommended Posts

Hoi lieve dames allemaal,

ik ben even in paniek. Mn bv staat gepland voor 4 juli maar nu zit ik hier weer te lezen en filmpjes te kijken op YouTube en mezelf daar weer helemaal gek mee te maken :( Maak me overal druk om; ben bang voor de operatie (zelfs al voor het infuus vooraf), bang voor de pijn naderhand, maak me zorgen of het wel mooi wordt.. twijfel ineens overal aan en maak me om alles druk. Hoop dat iemand hier me even gerust kan stellen met een positief verhaal of oppepper want dat heb ik echt even nodig... ik krijg 255 en 295 cc dual plane trouwens (om verschil in grootte te compenseren 2 verschillende maten). 

Hoi,

Ik snap je. Zo'n operatie heeft ook zijn impact, voor lichaam en geest. Misschien helpt het je hier verhalen te zoeken van dames die al geholpen en blij met het resultaat zijn. Ikzelf ben nu bijna 2 weken po en ik voel me nu pas weer een beetje de "oude", dan wel met nieuwe borsten... :lol:

Was ook wel ongerust, ook omdat ik mijn borsten nog niet mooi vond maar ook dat heeft tijd nodig ben ik inmiddels achter.

Wanneer je zo ongerust bent kan je dat beter zeggen 4 juli, misschien dat ze jou een kalmerend middel geven waardoor het fijner voor je voelt.

Probeer voor ogen te houden wat het resultaat zal zijn, misschien helpt dat.

Groetjes 

dat komt heus wel goed.ik zit ook met schrik, ook voor de pijn achteraf en ook gewoon bang dat het niet het resultaat zal worden dat ik verwacht. 

maar tis gezonde schrik die iedereen wel heeft denk ik. maar geen haar op men kop die zegt dat ik me moet terugtrekken nu. laat juli maar komen!! :43:

ik verwacht t ergste, mss des te minder ik er last van zal hebben ;)

waar word jij geholpen?

Misschien heb je hier iets aan, klein deel uit mn stressmanagementprotocol dat ik gebruik in mn beroep:

Schrijf alle punten op waar je gestresst over bent. Schrijf erachter wat het ergste is dat kan gebeuren. Check hoe realistisch dat is. Zijn er ook andere uitkomsten mogelijk? Schrijf die ook op.

De punten die nu nog (realistische) stress geven, schrijf daarachter wat je doet als dat gebeurt. Bv: veel pijn: bellen naar arts/ huisarts voor zwaardere pijnmedicatie. Bv: niet mooi resultaat: wat biedt de chirurg aan on te corrigeren? Bv: infuus: kun je een pleister met verdovende zalf krijgen voor het aanbrengen? (Dat bestaat) 

Voor alles een plan B hebben helpt tegen overmatige stress.

Sterkte!

1 uur geleden zei SaLa:

Hoi,

Ik snap je. Zo'n operatie heeft ook zijn impact, voor lichaam en geest. Misschien helpt het je hier verhalen te zoeken van dames die al geholpen en blij met het resultaat zijn. Ikzelf ben nu bijna 2 weken po en ik voel me nu pas weer een beetje de "oude", dan wel met nieuwe borsten... :lol:

Was ook wel ongerust, ook omdat ik mijn borsten nog niet mooi vond maar ook dat heeft tijd nodig ben ik inmiddels achter.

Wanneer je zo ongerust bent kan je dat beter zeggen 4 juli, misschien dat ze jou een kalmerend middel geven waardoor het fijner voor je voelt.

Probeer voor ogen te houden wat het resultaat zal zijn, misschien helpt dat.

Groetjes 

Wat fijn dat je je na 2 weken alweer de oude voelt! Hoop dat ik dat geluk ook mag hebben. 

De verhalen die ik hier lees hebben me juist zo angstig gemaakt :unsure: 

ze geven me inderdaad zodra ik daar aan kom op de dag van operatie iets kalmerends dus ik hoop dat dat goed helpt!

bedankt voor je reactie!!

36 minuten geleden zei JESSICAD:

dat komt heus wel goed.ik zit ook met schrik, ook voor de pijn achteraf en ook gewoon bang dat het niet het resultaat zal worden dat ik verwacht. 

maar tis gezonde schrik die iedereen wel heeft denk ik. maar geen haar op men kop die zegt dat ik me moet terugtrekken nu. laat juli maar komen!! :43:

ik verwacht t ergste, mss des te minder ik er last van zal hebben ;)

waar word jij geholpen?

Ik word bij bergman clinics geholpen. En jij? Precies over 2 weken... spannend!!

33 minuten geleden zei Lonneke81:

Misschien heb je hier iets aan, klein deel uit mn stressmanagementprotocol dat ik gebruik in mn beroep:

Schrijf alle punten op waar je gestresst over bent. Schrijf erachter wat het ergste is dat kan gebeuren. Check hoe realistisch dat is. Zijn er ook andere uitkomsten mogelijk? Schrijf die ook op.

De punten die nu nog (realistische) stress geven, schrijf daarachter wat je doet als dat gebeurt. Bv: veel pijn: bellen naar arts/ huisarts voor zwaardere pijnmedicatie. Bv: niet mooi resultaat: wat biedt de chirurg aan on te corrigeren? Bv: infuus: kun je een pleister met verdovende zalf krijgen voor het aanbrengen? (Dat bestaat) 

Voor alles een plan B hebben helpt tegen overmatige stress.

Sterkte!

Wat een goed advies en wat lief dankjewel! Ik ben sowieso wel van dingen van me afschrijven dus zal dit ook zeker proberen!! 

3 uur geleden zei Lauren1984:

Ik word bij bergman clinics geholpen. En jij? Precies over 2 weken... spannend!!

Ik bij heyendael. Net een dagje voor jou. Succes meid! Komt echt wel goed. Knuffel

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.