Monica88 Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 Hallo meiden, Wat top dat er een borstenforum bestaat! Ben hier echt heel blij mee... Ik ben 28 (bijna 29) jaar. Mooie borsten heb ik eigenlijk nooit gehad. In ieder geval niet dat ik me kan herinneren.. Toen ik vrij vroeg borsten kreeg, raadde mijn moeder aan ze een beetje te verbergen. Met de beste bedoelingen, maar ja.. Het heeft mijn zelfbeeld ontzettend veranderd. In zijn greep lijkt soms wel. Mijn borsten maken me soms zielsongelukkig. Vandaag is weer zo'n dag. Ik huil, kan weinig hebben van mijn omgeving. Wanneer ik in de spiegel kijk, zie ik alleen mijn borsten. Hoe ze daar hangen. Laatst liet ik ze 'n beetje zien aan een vriendin, zei ze: "oh ja dat zijn van die oma-tietjes". Idd. De zogenoemde theezakjes. Mijn vriend accepteert me zoals ik ben, en probeert me te overtuigen dat een operatie niet nodig is, maar inmiddels kan hij er ook niet meer omheen dat het mijn gemoedstoestand met periodes zodanig beinvloed, dat een operatie misschien toch geen slecht idee is. Ik kan op deze pagina wat uurtjes doorbrengen, op onderzoek uit, ervaringen lezen. Bedankt voor het delen allemaal. Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.