Jump to content

LienV : 14 juli 2017 : Dr. Oelbrandt : Singelberg Kliniek : Beveren

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben een vrouw van 25 jaar, heb een vriend en heb altijd al kleine borsten gehad. Toen deze in het derde leerjaar al begonnen te groeien dacht ik een grote boezem te krijgen maar zo vroeg al ze begonnen zijn met groeien, zo vroeg zijn ze helaas ook gestopt.

Ik heb 75-80A en draag eigenlijk altijd maximizers. Ik ben 1m78 en weeg 60kg dus zou wel iets meer borst mogen hebben vind ik.

Ik dacht altijd dat ik nadat ik kinderen zou hebben gehad (welke er nog niet zijn) wel een borstvergroting zou laten doen maar het is me toch heel erg beginnen storen de laatste maanden. Ik ben immers gestopt met de anticonceptiepil (we doen het wel nog steeds veilig, is eerder om mijn lichaam te laten ontpillen zodat we er volgend jaar bv wel aan kunnen beginnen) en sindsdien zijn mijn BH's zelfs niet meer gevuld. Ik heb dan ook op een maand tijd twee consultaties gehad en deze week een operatiedatum vastgelegd. 

Het wordt waarschijnlijk 270cc of iets daar rond, ik twijfel nog een beetje, achter de borstspier en wat de implantaten betreft ben ik er nog niet helemaal uit. Ik kan kiezen uit Sebbin, Motiva en Mentor maar lees zoveel over kwaliteit en verschil in maten, ik wordt er voorlopig niet veel wijzer uit...

Zeer lange uitleg zie ik :)!!

Hey @LienV

ik heb bijna dezelfde situatie gehad als jij. Ben zelf 1,79, 63 kg en had ook een kleine 75/80A. 12 juni ben ik geopereerd en mijn protheses zijn van mentor en 375 cc. 

Je kan wel bij mijn foto's kijken hoe het was en hoe het nu is voor het idee. Ik moet nog 5 weken dus het zou allemaal nog wel veranderen en zakken :D  Tot nu toe geen spijt gehad van de operatie en al best blij mee!

Hey @aamber

Wat leuk, is inderdaad heel gelijkaardig ^_^! Behalve dan dat ik voor een kleinere maat ga :P

Ziet er al heel mooi uit! Welke cupmaat denk je dan te hebben?

Heb je Mentor zelf gekozen of was dat gewoon de prothese waarmee gewerkt werd waar je geopereerd bent?

Groetjes

@aamber

Bij mij zei de dokter dat ik met 300cc al op een DD zou uitkomen en ik wou volle B, kleine C. Eerst wilde ik nog kleiner nemen dan 270cc maar ik heb schrik dat als het wat kleiner uitvalt, doordat het achter de borstspier wordt geplaatst, ik het jammer ga vinden dat ik toch niet groter heb genomen. Iedereen beweert ook dat je er zo snel aan went ^_^.

Ik wordt geopereerd in kliniek Singelberg, is een privékliniek in Beveren-Waas, bij dokter Oelbrandt. 

Ik heb vandaag de dokter laten weten dat ik voor Motiva ga, ik twijfel wel nog tussen 255cc en 275cc. Ik heb gezien in de tabel met afmetingen dat er verschillende vormen zijn (mini, full, ...), Is er iemand die dit wat kan verduidelijken? Neemt de dokter zelf deze keuze? Ik heb hem dit ook via mail gevraagd.

Op ‎19‎-‎06‎-‎2017 om 23:32 zei LienV:

Ik heb vandaag de dokter laten weten dat ik voor Motiva ga, ik twijfel wel nog tussen 255cc en 275cc. Ik heb gezien in de tabel met afmetingen dat er verschillende vormen zijn (mini, full, ...), Is er iemand die dit wat kan verduidelijken? Neemt de dokter zelf deze keuze? Ik heb hem dit ook via mail gevraagd.

mini, demi, full zijn de projecties. demi staat vaak voor low en de full voor high.

Als je dual plane krijgt is full vaak de mooiste optie.

In een ander topic heb ik ook op je gereageerd. Ik twijfelde tussen 255 en 275cc motiva en ik ben zo blij dat ik voor de 275 ben gegaan. Ik had zelf eigenlijk 295 misschien nog wel mooier gevonden achteraf terwijl ik dat bij het passen too much vond. Je went er zo snel aan dat de meesten achteraf groter hadden gewild.

Wat betreft cupmaat. Borsten met prothesen hebben een grotere cupmaat nodig ivm de beugel die goed moet passen. Je kunt dus misschien wel een cup D bh hebben maar dan ziet er er eerder uit als een cup B of C. Je moet je daar dus niet teveel op focussen.

Hoi hoi! Ik ben denk ik even groot, met als beginsituatie 80AA. Ik krijg 390 cc of 440 achter de spier (dual plane, high profile, anatomisch). In mijn topic kun je mijn passessie zien. Het klinkt veel, maar ivm mijn lengte en brede borstkas vind ik het niet super groot. Zou op een ruime C uitkomen geloof ik. Maar ligt volgens mij ook aan merk van prothese etc hoe het eruit komt te zien. Is van te voren toch moeilijk in te schatten! Heb jij foto's van je passessie? 

9 uur geleden zei Ellen125:
1 uur geleden zei Alyssa:

Hoi hoi! Ik ben denk ik even groot, met als beginsituatie 80AA. Ik krijg 390 cc of 440 achter de spier (dual plane, high profile, anatomisch). In mijn topic kun je mijn passessie zien. Het klinkt veel, maar ivm mijn lengte en brede borstkas vind ik het niet super groot. Zou op een ruime C uitkomen geloof ik. Maar ligt volgens mij ook aan merk van prothese etc hoe het eruit komt te zien. Is van te voren toch moeilijk in te schatten! Heb jij foto's van je passessie? 

Het ziet er inderdaad niet zo groot uit, ik zou volgens de pc met 300 al uitkomen op DD of groter en hij zei dat dat ook al zou spannen maar dat dat perfect kon en groter ook. Ik heb de indruk dat 250cc er bij mij zowat even groot uit zag als bij jou, zo zie je maar dat er veel verschil in is :P. Vind het zelf ideaal zoals het bij jou zal worden. 

Ik heb geen foto's van passessies maar wel van de 3D simulatie. Ik wou ze in een album plaatsen maar mijn computer doet het niet en via mijn gsm lukt dat niet blijkbaar. Dit weekend wil ik ze er wel proberen op zetten als ik dan effe op iemand computer raak :P.

9 uur geleden zei Ellen125:

mini, demi, full zijn de projecties. demi staat vaak voor low en de full voor high.

Als je dual plane krijgt is full vaak de mooiste optie.

In een ander topic heb ik ook op je gereageerd. Ik twijfelde tussen 255 en 275cc motiva en ik ben zo blij dat ik voor de 275 ben gegaan. Ik had zelf eigenlijk 295 misschien nog wel mooier gevonden achteraf terwijl ik dat bij het passen too much vond. Je went er zo snel aan dat de meesten achteraf groter hadden gewild.

Wat betreft cupmaat. Borsten met prothesen hebben een grotere cupmaat nodig ivm de beugel die goed moet passen. Je kunt dus misschien wel een cup D bh hebben maar dan ziet er er eerder uit als een cup B of C. Je moet je daar dus niet teveel op focussen.

Ik heb een mailtje terug gehad en daar staat in: round, demi en silksurface, weet je wat dat precies is? Ik kan zeker nog wel eens op consult gaan daarvoor maar per mail of telefoon beantwoordt hij liever niet te veel vragen, dan wil hij dat je langskomt, wat ik kan begrijpen en het is waarschijnlijk ook beter en duidelijker zo.

Ik denk dat ik ook wel 275cc ga nemen, scheelt niet veel met 250cc en het zou zonde zijn als ik ze dan spijt krijg dat ik niet wat groter nam ^_^. Tenslotte is het nog steeds niet zo heel veel.

2 uur geleden zei LienV:

Ik heb een mailtje terug gehad en daar staat in: round, demi en silksurface, weet je wat dat precies is? Ik kan zeker nog wel eens op consult gaan daarvoor maar per mail of telefoon beantwoordt hij liever niet te veel vragen, dan wil hij dat je langskomt, wat ik kan begrijpen en het is waarschijnlijk ook beter en duidelijker zo.

Ik denk dat ik ook wel 275cc ga nemen, scheelt niet veel met 250cc en het zou zonde zijn als ik ze dan spijt krijg dat ik niet wat groter nam ^_^. Tenslotte is het nog steeds niet zo heel veel.

http://motivaimplants.nl/products/#motiva-implant-matrix

Je zou een op bovenstaande website kunnen kijken. Demi is een low profile dus minder projectie dan gebruikelijk. Meestal heb je full / high profile.

@LienV

Ik heb ook een kleine maat gekozen. Ik ben 1m69 en 55 kg en heb 235cc motiva. Ik heb getwijfeld  tussen 235cc of  255cc. Maar ik ben zeer tevreden met het resultaat. Ik heb een kleineC. Maar voor mij was dat genoeg. Ik sport ook veel, vooral lopen  en was ook bang dat ik zou rugklachten krijgen mocht ik groter gaan. Ben ook zeer fijn vanboven. Past perfect. Niet te klein, niet te groot.

22 minuten geleden zei LienV:

@Ellen125

Bedankt! Ik ga sowieso wel nog met mijn pc dan nog bespreken wat het mooiste zou zijn bij mij maar dat zal dak wss wel die full worden. 

@Natje3

Ik ben wel een stuk groter en heb brede schouders dus dan zal 275 wel zeker nog kunnen, bedankt!

Oke zeker doen! Ik denk dat je met dual plane en dan de full heel te reden haat zijn en met de demi wellicht niet. Die wordt eerder bij voor de spier gebruikt.

Natje en ik hebben beide dual plane en high profile ;) 

275cc zal je niet verkeerd staan. Zelfde gewicht als mij alleen ben je 10cm groter :P Ik weet niet of ik je al aan mijn album had toegevoegd. Zo niet geef maar een seintje als je dat wilt. Laatste foto is van donderdag bij 20 dagen po.

@Ellen125

Ik kan jouw album inderdaad nog niet zien, zou fijn zijn als je mij toevoegt :D.

Ik zou mijn 3D er ook willen op zetten, alleen lukt dat niet met de gsm en mijn computer doet het niet maar waarschijnlijk kan ik dit weekend wel even op de computer van mijn ouders.

1 uur geleden zei LienV:

@Ellen125

Ik kan jouw album inderdaad nog niet zien, zou fijn zijn als je mij toevoegt :D.

Ik zou mijn 3D er ook willen op zetten, alleen lukt dat niet met de gsm en mijn computer doet het niet maar waarschijnlijk kan ik dit weekend wel even op de computer van mijn ouders.

Dan zal ik dat eventjes doen ;) 

Oh mij lukt het wel via mijn telefoon. Maar moet soms wel afbeelding verkleinen, anders krijg ik een foutmelding.

• 3 weeks later...

Morgen is het zover; in de namiddag wordt ik geopereerd. Ik ga voor motiva, ben vrij zeker van 250cc maar de projectie ben ik nog niet helemaal zeker, morgen wil ik graag toch nog een beetje meer informatie. 

Ik ben heel benieuwd naar het herstelproces en zie er wel een beetje tegenop maar kan niet wachten op mijn gloednieuwe borsten...!

Om 16u ongeveer thuis gekomen en nog wat geslapen op de zetel want had nog wat last van de narcose. 

Heb net een pijnstiller genomen want het werd toch wat pijnlijker maar is voorlopig goed te verdragen. Ben benieuwd of ik morgen alleen uit mijn bed geraak... want mijn vriend is dan al vertrokken naar zijn werk. 

Heb al eens snel gekeken en te groot zijn ze al zeker niet naar mijn gevoel. Spannend hoe ze er uit gaan zien!

@LienV fijn dat alles goed gegaan is.. ik zou wel samen met je vriend uit bed gaan en dan lekker op de bank verder slapen etc.. ik kwam de eerste dagen niet zelf uit mijn bed als ik teveel naar beneden gezakt was.. 

hoop dat je een beetje een goed nacht krijgt :) 

Fijn dat het goed is gegaan! Bij deze gefeliciteerd met je tweeling haha. Kijk lekker wat goed voelt voor jou en ik zou indd ook samen met je vriend uit bed gaan. Straks lukt het je niet om uit bed te komen en dan zit je vast op je bed. Succes! 

@Blondie22 dankjewel hoor :) voorlopig zien ze er nog niet uit natuurlijk maar ik ben in blijde verwachting van een mooi stel borsten, ze zijn wel bescheiden gebleven zoals ik wou maar hoop.dat ze niet té hard gaan krimpen wanneer het vocht wat weg is. 

Ben net voor de eerste keer zelf recht gekomen dus dat valt al mee! 

Mijn pc gaf trouwens weinig advies over dingen die ik niet mocht doen. Ik heb wel een brief met richtlijnen over autorijden, zwemmen, sporten enz maar wat betreft huishoudelijke taken zei hij dat je duidelijk aanvoelt wat je (voorzichtig) kan doen, ben ik wel blij mee. Misschien komt het ook doordat ik maar weinig cc heb (motiva rond 245cc, het is demi geworden want hij zei dat de full in dat formaat niet zo mooi zou worden bij mij). Daar ben ik wel wat mee gerustgesteld want mijn vriend weken alles laten doen hier leek mij toch wat moeilijk. Wat het koken betreft de komende dagen hebben we alleszins makkelijke dingen in huis gehaald dus dat kan hij alvast doen ;)!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.