Yasmine5 Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 Hoi iedereen, loop al heel mijn leven rond met kleine borstjes zeg maar; Een hele keine B. Met de jaren heb ik drie kids gekregen en nu zijn ze ook wat gaan hangen. Als ik geen bh aan heb en een t shirt aantrek heb ik bijna niks, precies en meid van 12 jaar. Ben 171 75kg en heb een peervorm, heb dus een ferme kont en smalle taille. ZOU zo graag een volle D willen. Ben angstig voor littekenweefselvorming enz. komt dit vaak voor? En wanneer wel en niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastmama Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 Hoi yasmine5, Complicaties komen voor, maar je zult voor jezelf moeten beslissen wat voor jou belangrijk is. Het klinkt alsof je het verschrikkelijk vind dat je bijna niks hebt. Dat gevoel ken ik. Ik ben ook bang voor complicaties, iedereen denk ik. Ikzelf heb besloten dat ik het risico wil lopen. Ik ben mijn bijna platte borstkast en de maximizer meer dan zat. Ik wil me weer vrouw voelen. Niemand kan jou zeggen hoe je lijf zal reageren op de operatie. Je kunt wel procenten zien van complicaties (die allemaal zeer laag zijn) maar niemand kan jou met zekerheid zeggen of jij bij die procenten zit. Er is hier op het forum ook een topic waar pc antwoord geven op de vragen die je stelde. Heel veel succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastmama Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 https://www.borstenforum.com/forum/27-plastisch-chirurgen-vraagbaak/ Dit is de link van het topic waar ik het over hadden. Gr gastmama Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie22 Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 57 minuten geleden zei Yasmine5: Hoi iedereen, loop al heel mijn leven rond met kleine borstjes zeg maar; Een hele keine B. Met de jaren heb ik drie kids gekregen en nu zijn ze ook wat gaan hangen. Als ik geen bh aan heb en een t shirt aantrek heb ik bijna niks, precies en meid van 12 jaar. Ben 1M71 75 g en heb een peervorm, heb dus een ferme konten smalle taille. ZOU zo graag een volle D willen. Ben angstig voor littekenweefselvorming enz. komt dit vaak voor? En wanneer wel en niet? Hee hallo daar! Ik snap wat je bedoeld en dat je angstig bent maar bedenk wel dat als je het laat doen jij hele mooie borsten krijgt. Iets wat je heel graag wilt als ik het zo lees! Aan elke operatie zitten risico's en dat litteken zal je bijna niet zien joh! Die word mooi verstopt in de plooi. Er is ook tussen 1 en 3 procent kans op capselvorming. Hier kunnen de chirurg als de prothese niets aan doen dat gebeurd of dat gebeurd niet. Van alle duizenden borstvergrotingen die er jaarlijks gedaan worden is er een heel klein groepje vrouwen bij wie dit voorkomt. Dus ik zou me zeker geen zorgen maken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.