Jump to content

Pocket verkleinen

Newboob17

Recommended Posts

Hoi

ik heb een vraag: ik ben nu 16 dagen po en sinds eergisteren lijkt het of mijn prothese naar buiten verschuift als ik ga liggen en mijn arm van mijn lichaam af doe. Als ik dan op mijn rechterzijde draai, voel ik links de prothese weer terugschuiven naar de binnenkant. Als ik lig hangt alles als t ware naar de zijkant en is de bolling aan de binnenzijde weg..,Rechts beweegt helemaal niet. Het is alleen aan de linkerkant. Ik heb motiva demi 300cc implantaten. Herkent iemand dit? Ik maak me zorgen dat de pocket vd prothese misschien te ruim is? Vanochtend word ik gebeld door mijn pc. 

• 2 weeks later...

Nu inmiddela vier weken po en draag sinds 1 week n birstbamd, daarvoor op advies pc opgerold washandje in de bh. Dat hielp echter niet, dus nu maar de borstband. Die helpt tot op heden ook niet; als ik ga liggen zakt mijn linkerborst opzij en ik ben bang dat dat zo blijft.....

Pictures visible for members only.

Become a member now.

• 3 weeks later...

Hoi, 

iemand hier ervaring met het verkleinen vd pocket. Ik krijg een hersteloperatie, omdat ik nu veel pijn heb door mijn prothese die teveel naar de zijkant zakt en weer terug schuift tegen de borstspier. Dan 7 weken PO. Graag zou ik willen weten of het herstel daarna net zolang duurt als de 1e keer? Pijn?

@Newboob17

Hoi hoi,

Het herstel na een pocket verkleining, kan redelijk heftig zijn,er zijn verschillende technieken voor, de hechtingen worden soms vastgezet aan de spier ,er word vaak diep gehecht, soms tot op het weefsel van de rib, en dit kun je behoorlijk voelen, maar met goede pijnstilling zou je dit goed op moeten kunnen vangen.

Bewegingen die je mag maken zijn daardoor heel erg beperkt, mede omdat deze hechtingen fragiel zijn, en je moet goed opletten hoe je je arm beweegt,want door beweging kun je de hechtingen aan de zijkant wel voelen trekken,dit hoort erbij,

En heel vaak duurt het toch wel even voordat je alles weer mag,pijnvrij bent en je littekens soepel zijn ( in het begin kunnen er ook deukjes in je litteken/borst  zitten, hier niet van schrikken, want ook dit hoort erbij) de hechtingen worden vrij strak geplaatst om alles goed te fixeren.

Hou je na de operatie echt aan de regels, heel rustig aan doen, en ga niets forceren, een goede sport bh dragen,dan moet het allemaal goed gaan komen.

Ik heb ook even je topics samengevoegd, zo heb je alles bij elkaar staan.

xx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.