Silkevc Posted June 17, 2017 Share Posted June 17, 2017 Hallo Dinsdag zal ik 4 weken po zijn. Ik ben 21 jaar en heb 230 cc achter de spier laten plaatsen. Ik studeer en heb maandag een praktijkexamen waar ik 1 buikspieroefening zal moeten uitvoeren en een oefening voor de rug... en dan nog 2 hef- en tiltechnieken. Ik twijfel of ik mijn docent op de hoogte zal brengen van mijn operatie... maar ik heb ook schrik dat ik de oefeningen nog niet juist kan uitvoeren door de operatie. Ook vroeg ik me af vanaf wanneer je op je buik mag liggen? Want voor bepaalde oefeningen moeten we op de buik liggen. Aangezien ik eigenlijk nooit in buiklig lig, heb ik dit ook niet gevraagd aan mijn chirurg. Iemand die mij advies kan geven of dit wel haalbaar/ verstandig is om 2 oefeningen voor te tonen voor buik -en rugspieren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
visje83 Posted June 17, 2017 Share Posted June 17, 2017 Ik zou hou het persoonlijk niet doen. De staat toch echt 6 weken voor het herstellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...