Silkevc Posted June 17, 2017 Share Posted June 17, 2017 Hallo Dinsdag zal ik 4 weken po zijn. Ik ben 21 jaar en heb 230 cc achter de spier laten plaatsen. Ik studeer en heb maandag een praktijkexamen waar ik 1 buikspieroefening zal moeten uitvoeren en een oefening voor de rug... en dan nog 2 hef- en tiltechnieken. Ik twijfel of ik mijn docent op de hoogte zal brengen van mijn operatie... maar ik heb ook schrik dat ik de oefeningen nog niet juist kan uitvoeren door de operatie. Ook vroeg ik me af vanaf wanneer je op je buik mag liggen? Want voor bepaalde oefeningen moeten we op de buik liggen. Aangezien ik eigenlijk nooit in buiklig lig, heb ik dit ook niet gevraagd aan mijn chirurg. Iemand die mij advies kan geven of dit wel haalbaar/ verstandig is om 2 oefeningen voor te tonen voor buik -en rugspieren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
visje83 Posted June 17, 2017 Share Posted June 17, 2017 Ik zou hou het persoonlijk niet doen. De staat toch echt 6 weken voor het herstellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KGM Posted June 17, 2017 Share Posted June 17, 2017 3 uur geleden zei Silkevc: Hallo Dinsdag zal ik 4 weken po zijn. Ik ben 21 jaar en heb 230 cc achter de spier laten plaatsen. Ik studeer en heb maandag een praktijkexamen waar ik 1 buikspieroefening zal moeten uitvoeren en een oefening voor de rug... en dan nog 2 hef- en tiltechnieken. Ik twijfel of ik mijn docent op de hoogte zal brengen van mijn operatie... maar ik heb ook schrik dat ik de oefeningen nog niet juist kan uitvoeren door de operatie. Ook vroeg ik me af vanaf wanneer je op je buik mag liggen? Want voor bepaalde oefeningen moeten we op de buik liggen. Aangezien ik eigenlijk nooit in buiklig lig, heb ik dit ook niet gevraagd aan mijn chirurg. Iemand die mij advies kan geven of dit wel haalbaar/ verstandig is om 2 oefeningen voor te tonen voor buik -en rugspieren? Lijkt me erg onverstandig. Idd 6 weken voor herstel. En dat zou ik ook nemen! Het litteken kan dicht zijn maar alles van binnen moet ook tijd hebben om te herstellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silkevc Posted June 18, 2017 Author Share Posted June 18, 2017 Ik heb een mail gestuurd naar mijn docent hoe ik dit kan oplossen ... het is echt nog niet haalbaar om deze oefeningen uit te voeren... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.